Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Mechanizm szyby - PRAWY PRZÓD


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. W najbliższych dniach planuje zakup mechanizmu szyby - PRAWY PRZÓD. Po zakupie niezauważona usterka i po wymontowaniu tapicerki w drzwiach - wsadzony kołek pod szybę (brak całego mechanizmu). Proszę o informację czy sobie sam poradze, czy i jak si,ę to wymienia - może jakiś schemat i opis czynności. Koszt = 200zł za mechanizm na allegro a cena w sklepie?? Z góry podziękował :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Operacja jest stosunkowo prosta - bardzo dokładny jest opis w serwisówce - dosłownie krok po kroku - jedyny problem jaki ja napotkałem to wyjęcie szyby - ale to głównie z tego powodu, że musiałem ją wyciągnąć z zaczepów - u Ciebie, jako, że nie ma mechanizmu będzie o wiele łatwiej. Operacja stosunkowo szybka (mi zajęło to około 2 godzin - ale tak jak pisałem byłem bardzo ostrożny podczas wypinania szyby i jej wyjmowania - nie chciałem stracić szyby). Dobrze by było, gdyby do samej operacji wyjęcia i włożenia szyby był ktoś pod ręką na 5 minut - co by lepiej złapać :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za serwisówke... ale miałem ją wcześniej - nawet z laptopa korzystałem przy rozkręceniu tapicerki - krok po kroku żeby dojdzeć jaka jest przyczyna nie działania. Myślałem, że ktos ma jakieś foto/video z tej operacji, bo w serwisówce jest to max niewyraźne (schematy). Dziękuję :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będzie z tym trochę zabawy,bo akurat z tymi samymi drzwami w passacie miałem problem.. Najlepiej to robić we 2 osoby, ze względu,że musisz dobrze ustawić szybkę na tym mechaniźmie i "złapać ją" ,powodzenia :mrgreen:

 

mam też problem z przednią szybką od storny pasażera z przodu..

chodzi szybka,ale o wiele wolniej,niż reszta.. Może to kwestia smarowania na mechaniźmie podnoszenia szybki? Czy może jakieś słabe,albo zasiedziałe styki na sterownik podnoszenia,w drzwiach(w środku, pod tapicerką)?? Bo sterowniki podnoszenia szybki od strony kierowcy i pasażera są ok,też są wyczyszczone niedawno,a szybkość podnoszenia i opuszczania szyby nie poprawiła się..

Jakieś sugestie??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szybę podnosisz do prawie samej góry i przyklejasz ją mocną taśmą do górnej ramy drzwi w takiej pozycji żebyś widział obydwa otwory u dołu szyby.Następnie montujesz prowadnice szyb z silniczkiem do tapicerki w odpowiednie zaczepy .Teraz montujesz tapicerkę z prowadnicami do drzwi .W pierwszej kolejności wkładasz górę prowadnic pod blachę drzwi wkładasz tak głęboko aby dolna część prowadnic weszła za blachę drzwi u dołu.Opuszczasz prowadnice w dół aż będą pasować górne otwory w prowadnicy i drzwiach przykręcasz górne śruby .Podłączasz silniczek i tak ustawiasz ślizgi (podnosząc lub opuszczając włącznikiem)żebyś mógł je zatrzasnąć w otworze szyby (uwaga kruchy plastik) przykręcasz pozostałe śruby na końcu te długie na samym dole razem z tapicerką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślałem, że ktos ma jakieś foto/video z tej operacji, bo w serwisówce jest to max niewyraźne (schematy). Dziękuję :mrgreen:

 

Strach ma wielkie oczy :mrgreen: W tej operacji (nie mając mechanizmu szyby, czyli nie trzeba jej wypinać) na prawdę nie ma nic skomplikowanego i jest bardzo prosta - sam robiłem to do tej pory tylko raz i obyło się bez żadnych niespodzianek - oczywiście korzystałem tylko z w/w serwisówki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Pany, w najbliższym czasie zamówie na allegro mechanizm+silniczek i dam znać jak to poszło... chyba, że zmienie zdanie i bede o 3 szybach i klimie... :mrgreen: podziękował :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Niestety podłączę się teź do tematu... Jak założyciel tematu też nie mam mechanizmu szyby. Mam wersję 3D i zastanawia mnie czy mechanizm z 5D będzie pasował do mojego auta?

 

Dodano: 28 maj 2012 - 18:49

CZy jest jakaś różnica w silniczku, itp. jeśli mam szyby impulsowe i domykanie z kluczyka? I jeszcze moglibyście mi powiedzieć czy ten zestawmechanizm szyby jest kompletny, czy będe musiał coś do niego dokupić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!