Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Renault Megane II 1.5dci tryb awaryjny


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Może ktoś z was pomoże mi w diagnozie?

Pacjent Renault Megane II 1.5dci 2004r.

Sterownik silnika Dephi DCCR

Problem jest następujący na zegarach widnieje napis check injection oraz pali się Service,silnik ciężko zapala ale za którymś razem zaskoczy,brak rekcji na pedał gazu,silnik utrzymuje 1300 obrotów,przy zapalaniu kopci nie przepala ropy.

Nadmienie iż pedał gazu był sprawdzany na komputerze.Błędy jakie notuje sterownik to P0606 Procesor modułu sterującego PCM/ECM ten błąd jest stały i nieda się go usunąć oraz po odpaleniu wyskakuje błąd P2226 Obwód czujnika ciśnienia atmosferycznego.

Wymieniłem mapsensor ponieważ czujnik temp. w dolocie umieszczony właśnie w nim pokazywał 90stopni na zimnym silniku teraz temp. się zgadza.

Zasilania i masy Ecu sprawdzone brakowało jednego plusa (naprawione) mimo to silnik chodził tak samo.całe okablowanie sprawdzone..

Może ktoś z was wie jak to ugryść i może ktoś się spotkał z takim przypadkiem?

Czy w tym sterowniku jest w środku barosensor?

Był bym wdzięczny za wszelkie sugestie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym sterowniku jest barosensor.

Za dialogysem:

"Czujnik ciśnienia atmosferycznego jest wbudowany w komputer wtrysku i jest elementem nierozłącznym.

Jeżeli usterka jest obecna:

– nieznaczne dymienie z rury wydechowej,

– wartość ciśnienia atmosferycznego przechodzi w tryb awaryjny - "Ciśnienie atmosferyczne" = 750 mbarów."

Myślę, że ten czujnik nie jest przyczyną problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam .Dziękuję za odpowiedz.Możliwe jest ze to nie wina barosensora ale błąd jego jest wyświetlany.

Ciśnienie baro na kompie pokazuje 100kPa i co najlepsze podciścnienie w dolocie na wolnych obrotach też jest od 98 do 100kPa a z tego co się orjentuje na wolnych obrotach powinno być coś około 40kPa.

Może kolego podsuniesz jakiś pomysł bo mi się już kończą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!