Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem moje autko wyrzuca mi informacje "injection fault" + STOP no i gaśnie , czasem za chwile odpali i można jechać dalej , czasem musi postać dość długo .

Oczywiście nie obyło się bez mechanika .Po podpięciu do kompa wyrzuca błąd P0608 - napięcie zasilania czujników -osiągnięta wartość min.granicy reg .Proszę o komentarz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To masz problem z zasilaniem napięciem 5V jednego z poniższych czujników:

– Czujnik ciśnienia i temperatury w kolektorze ssącym

– Czujnik ciśnienia w rampie

– Czujnik położenia pedału gazu ścieżka 1

– Czujnik położenia zaworu EGR

– Przepływomierz

Sprawdź mirnikiem przejścia na następujących przewodach:

Moduł elektroniczny złącze C ścieżka C4 - pin B czujnika ciśnienia klimatyzacji.

Moduł elektroniczny złącze B ścieżka C1 - pin 3 czujnika ciśnienia i temperatury powietrza układu

wlotowego

Moduł elektroniczny złącze B ścieżka D1 - pin 3 czujnika ciśnienia rampy

Moduł elektroniczny złącze A ścieżka G2 - pin 3 czujnika położenia pedału gazu(ścieżka 1)

Moduł elektroniczny złącze B ścieżka B1 - pin 2 czujnika położenia zaworu układu EGR

Moduł elektroniczny złącze B ścieżka A1 - pin 3 przepływomierza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Mam pytanie- czy jeżeli auto mi pali normalnie a po przekroczeniu granicy 2700 obrotów włącza sie service+injection fault (i czasem nie traci mocy, a czasem z koleji traci moc a nawet gaśnie) to bedzie coś podobnego?? dodam że jak się zgasi silnik i odpali (zawsze 2x) to gaśnie kontrolka i auto pracuje normalnie(poniżej powyższych obrotów)

 

Dodano: 07 maj 2012 - 09:05

Problem zarzegnany- uszkodzony czujnik na listwie wtrysków i zapchany przewód paliwowy na filtrze przy gruszce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

Witam,

Mam taki sam problem z moim autem Renault Megane II 1.5 dCI 82KM. Błąd injection fault po podpięciu interfejsu pokazuje kod błędu P0608.

Sprawdziłem wszystkie czujniki (czy nie ma zwarcia ,uszkodzenia izolacji) jakie wchodzą do sterownika silnika i są sprawne. Nie mam juz pomysłu proszę o jakąs radę.

Edytowane przez MATTINCE
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam po pierwsze chciałbym się przywitać bo jestem tu nowy :)

Więc witam i licze na życzliwość kolgów.

Po krótce jechałem autkiem jak zwykle i nagle injection fault + stop i silnik zgasł i już nie zapalił błąd pali się cały czas :(

Podłączyłem autko pod komputer i wyświetlił misię błąd P0608 zasilanie czujników -stały, i tak szczerze niewiem od czego zacząć.

Może ktoś z szanownych kolegów miał już taką sytuacje bądz wie co może być przyczyną tej awarii.

Dodam jeszcze że autko to Megane z 2003r.z 1.5dci 60KW.

pozdrawiam.

Edytowane przez 23kris23
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak na szybko to próbuj odłączać pojedynczo następujące czujniki:

- czujnik ciśnienia klimatyzacji, ten za zderzakiem

– czujnik ciśnienia doładowania

- czujnik położenia zaworu EGR czyli wypiąć wtyczkę od zaworu egr

– wypiąć wtyczkę przepływomierza

- wtyka od pedału gazu

Jeżeli zapali po odpięciu któregoś z czujników to będziesz znał przyczynę a jeżeli nie to chyba tylko elektryk z miernikiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzięki jutro spróbuje i dam znać.

Pozdrawiam

 

Dodano: 29 maj 2014 - 21:25

Witam no i lipa odłączyłem wszystko oprócz czujnik ciśnienia klimatyzacji bo nie mogłem go znaleźć :(

Czy są jeszcze jakieś sposoby żeby zdiagnozować tą usterkę we własnym zakresie?

 

Dodano: 30 maj 2014 - 16:29

Dzisiaj odpiełem czujnik ciśnienia klimatyzacji i nadal nic kurcze zero reakcji :(

Może ma ktoś jeszcze jakiś pomysł?

Edytowane przez P_r_z_e_m_o
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!