Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

zwijacz taśmy megane II naprawa


Rekomendowane odpowiedzi

Ja postanowiłem taśmę wyciąć. Wiem, że to durne rozwiązanie, ale do kontrolki się już przyzwyczaiłem. Megi służbowa :)

Aby nie chrobotało przy skręcaniu. Dziś to wymontowałem i nie mam zamiaru się pieścić. Pytanie czy poza kontrolką air i serwis reszta będzie działać jak do tej pory.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Megi służbowa

Gratuluję podejścia.

Pytanie czy poza kontrolką air i serwis reszta będzie działać jak do tej pory

A jak sam myślisz :?:

Po co ta taśma tam była :?:

Tylko po to by kontrolki po oczach nie dawały :?: :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak czy inaczej z pękniętą taśmą też by nie wystrzeliła .

 

Dodano: 13 lut 2015 - 23:14

Gratuluję podejścia.

 

A jak sam myślisz :?:

Po co ta taśma tam była :?:

Tylko po to by kontrolki po oczach nie dawały :?: :)

Naturalnie kolego wiem po co ona tam jest .Tylko dziwi mnię fakt ułomności inżynierów ,którzy postanowili zamontować zbyt długą taśmę co powoduje pękanie języka .To właśnie jej wymiary i słaba jakość wykonania mechanizmu zwijacza powoduje ten bałagan . Mi chodziło o to czy w przypadku jej usunięcia nie nastąpią jakieś niespodzianki. W moim przypadku straciłem tempomat (ale to było oczywiste ) Rozebrałem to wieczorem a rano musiełem mieć auto więc wyciołem wyciąłem w sposób ,który umożliwi jej przylutowanie po skruceniu skróceniu.A po przyjżeniu się twierdzę,że skrucenie to nic innego jak poprawienie błędów fabrycznych .

 

Dodano: 19 lut 2015 - 23:18

Mam dziś sporo czsu to zasieję forum postami.

Poważnie pisząc chciał bym potwierdzić już opisywane patenty na skracanie taśmy .Słowem mówiąc TO DZIAŁA :notacrook:

 

Uciąłem dokładnie 2,7 cm znojomek co grzebie przy lapkach polutował i dziś rano szybki montaż .Cały dzień w pracy ,a nie latam po autostradach tylko po budowach to kręcenia było dość .Zrobiłem nowy języczek nieco go modyfikując stosując butelkę plastikową i nic nie tyrka i nie ociera .Oczywiście wspomniany patent na dystans trzymający zębatkę zwijacza konieczny.

Rano robiłem to w pośpiechu i nie działają spryskiwacze (biały element na, który oddziałuje manetka nie jest na swoim miejscu) więc będzie okazja zrobić fotki przy rozbiórce poprawiającej .

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Połączono z już istniejącym tematem.

Witam. poszła mi taśma zwijaka kierownicy z Airbaga. Orientuje się ktoś gdzie można coś takiego zregenerować i jaka cena?

Edytowane przez damiar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie czy znacie kogoś z województwa warmińsko-mazurskiego lub pomorskiego kto zajmuję się wymianą owych taśm? U mnie w miejscowości (Olsztyn) niestety nikt nie chce się tego podjąć. Chcą wymieniać kompletne manetki ze zwijaczem etc. Używek raczej nie chcę kupować, bo dzisiaj jedna okazała się z zerwaną taśmą, a nowy przełącznik jest zbyt drogi. Poza tym M II CC więc nie jest allegro zasypane manetkami do cabrio.

Edytowane przez damianmlo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak się okazała zerwana to oddaj i szukaj następnej...

jak nie to może spróbuj znaleźć elektryka który spróbuje ją naprawić, podebrać na wymianę taką samą tasiemkę może być ciężko...

a takie pytanko to czym różnią się te z cabrio od zwykłego?

Edytowane przez karllo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że na 100% jest zerwana, bo świeci się airbag i service. Słychać również takie "szuranie" podczas kręcenia kierownicą. Mechanik nawet nie zaglądał do niej, bo najwygodniej byłoby mu zmienić całość łącznie z manetkami, a to już zabawa za jakieś 600 złotych. Gdyby ktoś miał namiary na kogoś kto zrobi mi to w promieniu 200km od Olsztyna za rozsądne pieniądze będę wdzięczny :)

 

Zastanawiam się nad demontażem zwijacza i wysłania do el-cars, ale chyba nie mam do tego ręki, żeby to samodzielnie zrobić pod domem, poza tym samochód stałby kilka dni bezużyteczny.

Edytowane przez damianmlo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

W maju 2015 wymieniłem taśmę w Electric Cars. Równo po 9 miesiącach (10 tys. km) nastąpiło ponowne uszkodzenie taśmy. W najbliższym czasie jadę na gwarancyjną wymianę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witam. Temat może i stary, ale dzięki postom i poradom udało mi się zreanimować zwijacz bez nakładów finansowych. Po prostu zerwaną taśmę przylutowałem ponownie do złączki z pinami, lekko nie było, ale za to jaka satysfakcja. Kontrolki zgasły i jaka cisza przy kręceniu fajerką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 1 rok później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
        • Like
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
        • +1
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
        • +1
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!