Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Prosze o opinie 2.0 benzyna


kocbeat

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Proszę o wyrażenie opini o tym egzemplarzu doświadczonych użytkowników forum. Jest to 2litrowy benzynowy silnik, z myśla zagazowania. Ważne jest dla mnie aby był to grand 7 osobowy i z silnikiem 2.0 dci albo benzyna oczywiście phII. Ten spełnia wymagania i jest przy tym dobrze jak nie najlepiej wyposażony.Sprzedawca twierdzi że przy 120K km był wymieniony rozrząd, co jest udokumentowane, a teraz ma około 140K km. Jeżeli macie namiary na podobne oferty będe wdzięczny za informacje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś mi tu śmierdzi - albo sprzedawca używa zdjęć i opisu od innego samochodu, albo mija się z prawdą.

Pytanie pierwsze - czy ten komis jest na Orląt Lwowskich? Jeżeli nie to dalsza część mojego posta może nie mieć sensu.

Jeżeli tak to oglądałem już samochód "ze zdjęć" i z identycznym opisem w marcu i rzeczywistość wyglądała wtedy trochę inaczej. Żeby jednak mieć pewność, że oferowany obecnie samochód jest tym samym, który ja oglądałem, musiałbyś sprawdzić sobie VIN (numer oglądanego przeze mnie samochodu znajdziesz na jednym z moich zdjęć).

1) Przebieg w oglądanym przeze mnie aucie - 168560 km

2) lakier z przodu samochodu (maska, pas przedni) strasznie gładki (w innych miejscach na samochodzie widać charakterystyczne dla fabrycznego lakieru "falowanie")

3) w realu wygląda gorzej - rysy na klamkach, w środku widać już pewne ślady zużycia, pas kierowcy z przetarciami

4) jak zajrzałem pod samochód to wyraźnie było widać, że dolna osłona jest mokra - trzeba by na kanale odkręcić i obejrzeć co cieknie, ale mnie się już nie chciało - straciłem zainteresowanie.

Kilka wykonanych przeze mnie fotek:

https://picasaweb.google.com/102124728698238650655/ScenicSosnowiec?authuser=0&authkey=Gv1sRgCNqum4edlNO6Gw&feat=directlink

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprzedawca twierdzi że przy 120K km był wymieniony rozrząd, co jest udokumentowane, a teraz ma około 140K km.
nie jeden sprzedawcy uwierzył i później się zdrowo wykosztował...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam, że dopiero teraz ale pierwsze dni maja byłem w pracy...

Tak to ten sam egzemplarz co kolega ma na zdjeciach. W przebiegu sprzedawca "pomylił się" gdy rozmawiałem z nim wcześniej, teraz powiedział, że ma 160K km no to już bliżej tego co wiemy ze ma... Jeszcze dowiedziałem się, że malowane były drzwi, tylko ciekawe dlaczego i co jeszcze?

Dziękuje koledze tefege za niepotrzebną podróż w celu oglądania samochodu.

Teraz znalazłem coś takiego i takiego

Edytowane przez kocbeat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tym z Pruchnej też się zainteresowałem. Będę tamtędy przejeżdżał we wtorek i planuję go obejrzeć na żywo. Jeżeli będzie mi się podobał to pewnie będę rezerwował. Jeżeli mi się nie spodoba to podzielę się wrażeniami tutaj.

No chyba, że wybierzesz się wcześniej - wtedy też proszę o wrażenia <piwko>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

kocbeat:

Pierwszy - świeci się SERVICE - do sprawdzenia (może tylko konieczna wymiana oleju), nie widzę też nalepek na progach przed tylnymi kołami,

Drugi - brak na tylnej klapie napisu Renault - do sprawdzenia (może nabywca sobie nie życzył), ma hak, nie wiem co z ESP (w jednym miejscu napisane, że jest, w drugim już nie jest napisane, że jest i nie widać za dobrze, ale chyba nie ma),

Ładny kolor obu

DaakK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na moje oko zaden nie ma ESP. Poza tym ten drugi (spod Poznania) chyba będzie kupowany "na Niemca", dodaj jeszcze opłaty. Pierwszy nie ma wspomnianych naklejek i czujniki parkowania ma dokladane (co nie znaczy że gorsze). Wiele wiecej nie widzę, powodzenia. I co to są te obalane siedzenia <piwko> ?

Edytowane przez pizza
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten pierwszy też do opłat.

 

Dodano: 09 maj 2012 - 07:11

Tak informacyjnie jedynie - wczoraj przejeżdżałem przez Pruchną, ale niestety było już za późno by obejrzeć wspomniany samochód - będe tamtędy jeszcze jechał jutro albo pojutrze i może wtedy mi się uda zajrzeć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z obu zielonych - żaden nie ma ESP.

Na drugim "podejrzane" jest specjalne zakrycie daty ważności niemieckich tablic rejestracyjncyh - może jest już w naszym kraju z rok więc zaraz należy zadać pytanie dlaczego tak długo? Odpowiedź moja - bo trzeba było go zrobić. Plus do tego nalezy dodać, że będziemy musieli się posługiwać zfałszowaną umową "na niemca". Wiem, większości nie przeszkadza ale trzeba mieć świadomośc tego. Co chwilę jak jestem w sprawach zawodowych w Urzędzie Skarbowym to się ktoś wyłoży i na pytanie gdzie był kupiony samochód odpowiada: No w XXXXX (i ta jakieś miasto w PL). A to nie był Pan po te auto w DE?? Nie... Jo go kupioł łot takigo Pana. A to przykro mi bardzo nasz urząd nie wyda Panu zaświadczenia - o to musi wnioskowac ten co wwiózł samochód na teren PL i potem lamenty i rozpacz w oczach "co łuni mają zrobić".

Zapewne po jakimś czasie wracają pouczeni przez sprzedawcę i przezentuja "odpowiednią" wersję :)

Chociaż w treści pisze: kupujący zwolniony z opłaty skarbowej. To może oznaczać, że:

- jednak jest już po opłatach i będzie wystawiona faktura VAT

- kupujący zwolniony z opłaty skarbowej heheheh bo niby "kupuje" od Niemca (opłacie podlegają tylko transakcje na terenie PL) :)

2. Pisze w opisie - system wolne ręce - ale ja na zdjęciach nie widzę przycisków w klamkach

 

A pierwszy - nic mi się nie rzuciło w oczy. Jedynie mogę potwierdzić to co już wyżej napisane: brak ESP i naklejonych folii ochronnych na progach przed tylnimi kołami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Chciałbym troszkę odświeżyć poszukiwania i jeżeli nie odrzucicie tego szczeniaczka na starcie to na tygodniu pojadę zerknąć. Dzwoniłem i nie będzie problemu ze sprawdzeniem w aso. A czy ma ktoś możliwość sprawdzenia po nr vin ostatniego wpisu w serwisie przy jakim przebiegu był? Bo u mnie w Łodzi podają tylko jak przyjdę z dowodem ( jak bede miał dowód to już nie będe musiał sprawdzać :) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze zanim pojadę obejrzeć pytanie odnośnie szyberdachu - czy po zamknięciu samochodu z pilota albo handsfree dach się domyka tak jak okna? Na co zwrócić uwagę?

Po lewej stronie kierownicy pod hamulcem są: pokrętła od regulacji świateł( wiem że w tym nie ma bo są ksenony), esp, i ostatnie jest puste. Co tam może być?

A i tak ogólnie to jaka to może być wersja wyposażenia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
        • +1
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!