Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Lampy przednie


Rekomendowane odpowiedzi

trawambj: Najpierw naucz się pisać po polskiemu a potem dopiero będziesz mógł pouczać.

tylko musza sie palic na drogowych tak ze te mijania zeby bylo jak nalezy.

Dla mnie z tego zdania nic nie wynika albo wynika tyle że aby było OK to należy się wspomagać drogowymi.

Resztę kol. gojgien: już podsumował więc nie będę powtarzał.

 

[quote name=trawambj' date='wczoraj, 23:19'

timestamp='1339103968' post='301344]chyba malo nocą jezdzisz

Tu kulą w płot trafiłeś. ;) Przeważnie w ciemności i dodam, że czekam z NIECIERPLIWOŚCIĄ kiedy wreszcie zaczną ścigać, za przednie światła, zwłaszcza tych "pseudoksenoniarzy".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdził ktoś, czy te światła mają homologację jako światła mijania i dzienne ?

Kiedyś były takie lampy, że homologacje Ex owszem miały, ale tylko jako światła pozycyjne.

To że się trzeba wspomagać drogowymi, to się nie dziwie, kolega tak samo robił w Golfie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i chyba malo nocą jezdzisz

Fakt, Warszawa nie rozpieszcza z możliwościami jazdy ciemną drogą, chociaż jak padną latarnie to potrafi być ciemno jak w lesie ;)

Jednak jak wracam do domu to staram się robić to nocą, bo wręcz uwielbiam taką jazdę (mniejszy ruch, lepsza pogoda, chociaż inteligenci z wynalazkami oślepiają) i nawet w środku lasu rzadko używam drogowych.

Całą sztuka to dobre (nie zmaltretowane) i DOBRZE ustawione światła.

 

Niestety na SKP mają tendencję do ustawiania świateł za nisko (w dolnej granicy) i potem są właśnie efekty, że mijania ledwo świecą. Teraz ustawiałem sam i jest ok, nikt mi nie miga, że oślepiam i na SKP też nic nie robili (a mam farta, że zawsze się świateł czepiają).

 

O pseudoksenonach zdania nie zmienię, to że właścicielowi tego szmelcu pasuje to nie zmienia faktu, że oślepia jadących z naprzeciwka.

 

Pawel homologacja na chińczykach ? To może być ciekawe ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do xenonów zwracam honor ;) chociaż mógł by polemizować w tym temacie ale to nie istotne myślę że już każdy wie jakie są konsekwecje ich zakładania i do czego można je zakładać.. ale z wypalaniem odbłyśników bym się nie zgodził.. przecież one się mniej nagrzewają jak zwykła żarówka halogenowa.. i myśle że nadarmo SKP tak a nie inaczej światła nie ustawia wkońcu mają miernik a nie garaż i kreska na ścianie..

Edytowane przez trawambj
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SKP tak a nie inaczej światła nie ustawia wkońcu mają miernik a nie garaż i kreska na ścianie..

Mają miernik ale ustawiają sami, Ty siedzisz w aucie i przełączasz, nie masz kontroli co tam sprawdzający widzi. W garażu na kresce ustawiasz sobie sam do kreski. W SKP kreska w przyrządzie jest górną granicą ustawienia, więc jeśli będzie trochę poniżej, to jest w granicach normy i nie ruszają. No chyba, że drastycznie niżej lub za wysoko, to poprawią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W SKP kreska w przyrządzie jest górną granicą ustawienia, więc jeśli będzie trochę poniżej, to jest w granicach normy i nie ruszają

Z SKP to ciężko trafić. Jak mi gość ustawił to świeciły wręcz przed samą maską i nie widziałem nawet znaków. Potem ustawiłem sam, biorąc poprawkę, że może coś nie tak mi wyszło z wyliczeń (są nawet wzory na ustawianie świateł) i teraz wszystko pięknie widać, a na SKP i tak wyszło poniżej kreski.

 

Powstaje więc pytanie czy na niektórych SKP "profilaktycznie" ustawiają światła aby świec świeciły przed samą maskę czy mają spartolony miernik :|

Edytowane przez fred
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogą jeszcze brać poprawkę, że auto jest na 5 osób, a sam nieobciążonym do przeglądu przyjechałeś. kto ich tam wie... Zresztą to pokręcenie chyba jest jako usługa do przeglądu doliczana.....

Kto by tam za nimi nadążył, widać to na drodze jakie padła z fikuśnymi bajerami przepuszczają....

Do czasu aż jest nalot, wówczas stacja koncesje traci.

Państwo w państwie....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogą jeszcze brać poprawkę, że auto jest na 5 osób, a sam nieobciążonym do przeglądu przyjechałeś. kto ich tam wie..

Sugestia ciekawa i w sumie może trafna bo mam kratkę i zawsze muszę tłumaczyć po co mi kratka w osobówce. Odpowiedź jest prozaiczna, blokada dla psa, ale jak widać niektórzy mogą nie wierzyć czy coś..

 

Zresztą to pokręcenie chyba jest jako usługa do przeglądu doliczana.....

Dokładnie, jest to już wliczone w cenę.

 

Kto by tam za nimi nadążył, widać to na drodze jakie padła z fikuśnymi bajerami przepuszczają....

Taaaaaaaaa i to na normalnych przeglądach, nie na tych "specjalnych".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!