Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Cięzko odpala przy zimnym silniku Megane II 1,5DCI


Heniek

Rekomendowane odpowiedzi

WITAM

MAM MEGANKE 2003 ROK 1.5 DCI PRZY ZIMNYM SILNIKU ZAPALA ZA 3 LUB 4 RAZEM

JAK TYLKO TROCHE POCHODZI CAŁY DZIEJ PALI OK

SPRAWDZONE ŚWIECE PRĄD TESZ IDZIE

TYLKO NIE MÓWCIE MI ŻE WTRYSKIWACZE BO NIEDAWNO JE WYMIENIAŁEM

MOŻE KTOŚ MIAŁ TAKI PRZYPADEK BĘDE WDZIĘCZNY ZA PODPOWIEDŻ

SWIECI KONTROLKA NA LICZNIKU SERWIS

 

[prosze nie pisac kapitalikami DrNO]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a gdzie wymieniales te wtryskiwacze? moze cos zle podpieli? aku sprawdzales?? moze jest juz wytepiony i po rozgrzaniu swiec jest juz zmeczony i nie ma wystarczajaco A do odpowiedniego zakrecenia dieslem co jest akurat dosc ciezkim zadaniem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wtryskiwacze wymieniłem w serwisien na nowe, akumlator ma pół roku,

samochód normalnie odpala ale dopiero za 3, 4 razem (jak jest zimny później ok)

czasami jeszcze zaraz po odpaleni nie reaguje na gaz przez chwile a później jest wszystko dobrze. Jak tylko troche pochodzi cały dzień chodzi ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 lat później...

albo się gdzieś zapowietrza ,albo czujnik temperatury jest uwalony i sterownik pompy nie zmienia kata i dawki wtrysku. (brak ssania) oczywiście pod warunkiem ze wtryski sa ok. przy wymianie wtrysków filtr paliwa zmieniałeś ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegów dołączę się do tematu. Kupiłem córce w listopadzie Megankę 1.5 Dci 2003 z Holandii auto hulało i paliło bez problemu żadnych stuków w silniku wszystko ok.Wiem że po takim zakupie należy wymienić rozrząd olej filtry, i tak też zrobiłem.I się zaczęło, po wymianie rozrządu auto przestało zapalać na zimnym silniku.Zwróciłem się więc o pomoc do serwisu Renault i tam okazało się że partacz w poprzednim warsztacie źle ustawił rozrząd i zerwało klin na kole, co spowodowało pogięcie zaworów.Głowicę splanowano i wymieniono zawory na koszt paproka,który to wszystko poskładał do kupy i znowu źle ustawił rozrząd o jeden ząbek.Stwierdził że to wina wtrysków.Wtryski więc dałem do regeneracji ale auto już wylądowało w innym warsztacie,okazało się że rzeczywiście 2 lały a pozostałe też nie były najlepsze.Rozrząd ustawiony jest już dobrze na przyrządach wtryski po regeneracji podobno w najlepszej firmie zawór EGR wyczyszczony czujnik położenia wału ok .Meganka dalej nie pali na zimnym silniku, a gdy już zapali na kablach to po paru km zapala się kontrolka Check Injection.Macie jakieś pomysły na ten problem? Auto już w warsztatach prawie dwa miesiące o kasie nie wspomnę :applause:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli nie pali na zimnym to albo paliwo się cofa albo słaby akumulator.

Jeżeli po paru kilometrach wyświetla kontrolka check injection to sprawdź najlepiej clipem co powoduje ten błąd.

Sprawdź co się dzieje w przewodzie powrotnym paliwa między pompą a filtrem, czy tam czasem nie występuje piana.

Swoją drogą to współczuję, miałeś dobry samochód, oddałeś partaczowi do podstawowej naprawy a teraz masz "złom".

 

Zwróciłem się więc o pomoc do serwisu Renault i tam okazało się że partacz w poprzednim warsztacie źle ustawił rozrząd i zerwało klin na kole, co spowodowało pogięcie zaworów

Nie wiem co to serwis RENAULT który twierdzi, że zerwało klin na wale. Tam nie ma żadnego klina, po prostu koło na wale było za słabo dokręcone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na dużym kole rozrządu jest mały klin,który zerwało.Serwis Renault w Kołobrzegu(jest tylko jeden) :applause: Z paliwem wszystko ok wymieniono filtr i przewód ,który był zagięty paliwo nie pieni się auto tankowane na shellu.Podpięty pod kąpa pokazuje że na 3 garze coś się dzieje ale wtryskiwacz wyrównuje ciśnienie.Mają jeszcze ciśnienie sprężania sprawdzić.

 

Dodano: 04 sty 2014 - 21:05

A i dodam że aku jest ok ale odpalałem na kablach podpiąłem swoją niunie odpalanie po nocy trwało jakieś dwie minuty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!