Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Injetion fault w megane 2


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

To jest mój pierwszy post na tym forum, a problem mam natsepujacy. Jechałem samochodem Megane II dci 2004r. i zapaliła sie kontrolka serwisu i stopu a na komputerze wyświetliła sie informacja INJETION FAULT samochód zgasł i nie chcial wiecej odpalic. Po odcholowaniu samochodu do mechanika i podłaczeniu go pod komputer bład został wykasowany a samochód odpalony i strasznie kopcił, mechanik stwierdził ze na 99% to jest uszkodzona turbina. Moje pytanie jest nastepujace czy jest możliwe ze jakis odłamek z turiny mogl sie dostac dalej do komory silnika i czy spowoduje jego dalsze uszkodzenie i w jakich kosztach może zamknąc sie naprawa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zaczynaja mnie przerażac koszty...bo troszkę źle opisałem kopcenie sie. Po odpaleniu auta to były takie kłeby dymu jak bys do ognia wrzucił opone..wszedzie czarno i smierdziało spalonym olejem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Cie,

mialem podobny problem tylko bez dymu - przykapcalo auto jak dieselek. Jechalo i zaswiecilo sie STOP SERWIS I komunikat o uszkodzonych wtryskach. Po zgaszeniu byl problem z odpaleniem ale po kilku probach odpalil - diagnoza:

Opilki w przewodzie paliwowym

Uszkodzony wtrysk/ki

Zapchany filtr paliwa

uszkodzona pompa .

 

Takie usterki czesto powstaja

Paliwo jak sie kupuje tanszych stacjach benzynowych - niewiadomo co lejsz

Regenerowane wtryski przez poprzedniego wlasciciela w stodole

lub regenerowana Pompa paliwowa w stodole

 

Oby twoj problem polegal tylko na uszkodoznych wtryskach - uzywki mozna kupic juz po 450 zł/brutto/sztuka a nowe oryginalne po 650 zł/brutto/sztuka - ja takie kupilem oryginalne z francji ( czekalem 14 dni na nie ale si eoplacalo)

Jesli masz delfajoskie wtryski to nie uzywaj zadnych innych filtrow paliwowych jak tylko firmy Peflor... nie doknca jestem pewny pelnej nazwy ( ale nei zalecaja filtronow i innych tanszych filtrow do delfajowskich wtryskow)

bo jesli masz opliki w przewodzie paliwowym to wtedy plukanie czyszczenie calego ukladu paliwowego plus pewnei wymiana wtryskow to juz duzy koszt. a nawet bardzo duzy .Przypuszczam ze w autoryzowanym serwisie renault wlozyli by wszystko nowe od A do Z i cena naprawy przewyzszyla by wartosc auta - bez obrazy oczywiscie.

jesli problem nie ustapi polecam dobrego mechanika (KRAKÓW) zajmujacego sie wlasnie wtryskami i problemami z odpalaniem w renowkach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie będę więcej przedrzeźniał przedmówcy :D

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

TOMEK UL.POWIATOWA 25A ALBO 25 TAKIE DWA BLASZANE GARAZE - WYGLADAJACE JAK DZIUPLA:)

A OTO NUMER DO NIEGO 502660635 ODRAZU ZAZNACZAM NIE MA GO OD PONIEDZIALKU DO 6 SIERPNIA BR.

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki, 5.9 - Enter, 5.10 - Caps Lock i 5.13 - cytowanie

W zasadzie kwalifikuj się do usunięcia :D :D

P_r_z_e_m_o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie problem polegał na tym że jak sie zapalił servis i stop to auto wgl nie chciało odpalic nawet pod dłuzszej przerwie...dopiero mechanik cos pogrzebał i odpalił...nie zauważyłem zadnej nie równej pracy silnika czy cos w tym stylu, jechałem i tak nagle zgasł i umrał.

 

Dodano: 24 lip 2012 - 20:06

przyczyną awarii był stopiony tłok...jeszcze nie jest naprawione ale mam pytanie w jakich to mniej wiecej kosztach bedzie sie mieściło? i czy trzeba wymieniać cały cilinder i wszystkie tłoki czy można wymienic tylko stopiony tłok?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli tłok się zespolił z gładzią cylindra, to praktycznie najlepiej wymienić silnik.

Tłok sam z siebie się nie stopił.

Najczęstszą przyczyną takich awarii jest usterka wtryskiwacza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W silnikach DCI musisz pilnowac dobrego paliwa tankuj na znanych cpn .Wtym przypadku wystapiło zaieszenie wtryskiwacza mechanik wykasował z pamięci bład a wtrysk moze byc zatarty lub sie zacierac szukaj nowego wtrysku z tej samej grupy kolor i kody musza byc czytelne jak nie znajdziesz odpowiedniego wtrysku szykuj kase na kpl wtryskiwaczy Przy kupnie sprawdz to samo z tej samej grupy musi byc nastepstwa moze byc pompa wtryskowa Polecam sprawdzonego mechanika z dobrym programem do wtrysków Renault

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!