Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Injetion fault w megane 2


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

To jest mój pierwszy post na tym forum, a problem mam natsepujacy. Jechałem samochodem Megane II dci 2004r. i zapaliła sie kontrolka serwisu i stopu a na komputerze wyświetliła sie informacja INJETION FAULT samochód zgasł i nie chcial wiecej odpalic. Po odcholowaniu samochodu do mechanika i podłaczeniu go pod komputer bład został wykasowany a samochód odpalony i strasznie kopcił, mechanik stwierdził ze na 99% to jest uszkodzona turbina. Moje pytanie jest nastepujace czy jest możliwe ze jakis odłamek z turiny mogl sie dostac dalej do komory silnika i czy spowoduje jego dalsze uszkodzenie i w jakich kosztach może zamknąc sie naprawa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zaczynaja mnie przerażac koszty...bo troszkę źle opisałem kopcenie sie. Po odpaleniu auta to były takie kłeby dymu jak bys do ognia wrzucił opone..wszedzie czarno i smierdziało spalonym olejem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Cie,

mialem podobny problem tylko bez dymu - przykapcalo auto jak dieselek. Jechalo i zaswiecilo sie STOP SERWIS I komunikat o uszkodzonych wtryskach. Po zgaszeniu byl problem z odpaleniem ale po kilku probach odpalil - diagnoza:

Opilki w przewodzie paliwowym

Uszkodzony wtrysk/ki

Zapchany filtr paliwa

uszkodzona pompa .

 

Takie usterki czesto powstaja

Paliwo jak sie kupuje tanszych stacjach benzynowych - niewiadomo co lejsz

Regenerowane wtryski przez poprzedniego wlasciciela w stodole

lub regenerowana Pompa paliwowa w stodole

 

Oby twoj problem polegal tylko na uszkodoznych wtryskach - uzywki mozna kupic juz po 450 zł/brutto/sztuka a nowe oryginalne po 650 zł/brutto/sztuka - ja takie kupilem oryginalne z francji ( czekalem 14 dni na nie ale si eoplacalo)

Jesli masz delfajoskie wtryski to nie uzywaj zadnych innych filtrow paliwowych jak tylko firmy Peflor... nie doknca jestem pewny pelnej nazwy ( ale nei zalecaja filtronow i innych tanszych filtrow do delfajowskich wtryskow)

bo jesli masz opliki w przewodzie paliwowym to wtedy plukanie czyszczenie calego ukladu paliwowego plus pewnei wymiana wtryskow to juz duzy koszt. a nawet bardzo duzy .Przypuszczam ze w autoryzowanym serwisie renault wlozyli by wszystko nowe od A do Z i cena naprawy przewyzszyla by wartosc auta - bez obrazy oczywiscie.

jesli problem nie ustapi polecam dobrego mechanika (KRAKÓW) zajmujacego sie wlasnie wtryskami i problemami z odpalaniem w renowkach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie będę więcej przedrzeźniał przedmówcy :D

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

TOMEK UL.POWIATOWA 25A ALBO 25 TAKIE DWA BLASZANE GARAZE - WYGLADAJACE JAK DZIUPLA:)

A OTO NUMER DO NIEGO 502660635 ODRAZU ZAZNACZAM NIE MA GO OD PONIEDZIALKU DO 6 SIERPNIA BR.

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki, 5.9 - Enter, 5.10 - Caps Lock i 5.13 - cytowanie

W zasadzie kwalifikuj się do usunięcia :D :D

P_r_z_e_m_o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie problem polegał na tym że jak sie zapalił servis i stop to auto wgl nie chciało odpalic nawet pod dłuzszej przerwie...dopiero mechanik cos pogrzebał i odpalił...nie zauważyłem zadnej nie równej pracy silnika czy cos w tym stylu, jechałem i tak nagle zgasł i umrał.

 

Dodano: 24 lip 2012 - 20:06

przyczyną awarii był stopiony tłok...jeszcze nie jest naprawione ale mam pytanie w jakich to mniej wiecej kosztach bedzie sie mieściło? i czy trzeba wymieniać cały cilinder i wszystkie tłoki czy można wymienic tylko stopiony tłok?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli tłok się zespolił z gładzią cylindra, to praktycznie najlepiej wymienić silnik.

Tłok sam z siebie się nie stopił.

Najczęstszą przyczyną takich awarii jest usterka wtryskiwacza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W silnikach DCI musisz pilnowac dobrego paliwa tankuj na znanych cpn .Wtym przypadku wystapiło zaieszenie wtryskiwacza mechanik wykasował z pamięci bład a wtrysk moze byc zatarty lub sie zacierac szukaj nowego wtrysku z tej samej grupy kolor i kody musza byc czytelne jak nie znajdziesz odpowiedniego wtrysku szykuj kase na kpl wtryskiwaczy Przy kupnie sprawdz to samo z tej samej grupy musi byc nastepstwa moze byc pompa wtryskowa Polecam sprawdzonego mechanika z dobrym programem do wtrysków Renault

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!