Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Renault Megane II 1.5 dCi 82 KM


bartosz_bdg

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jestem zainteresowany kumpem Meganki. Oto jedno z ogłoszeń, które mnie zaciekawiło: http://otomoto.pl/renault-megane-dci-82-km-klima-148-tys-C23876762.html

 

Kilka pytań do forumowiczów: czy dany egzemplarz jest godny uwagi?

Zauważyłem również, że sporo Meganek w podobnym roczniku posiada podobny przebieg (większość od 120tyś. do 150tyś.) a ceny wahają się średnio własnie od 14tyś. do 17/18 tyś.

Czy zważając na fakt według opisu, że samochód jest w stanie niemalże idealnym, cena nie jest zbyt niska?

 

Co możecie poradzić/doradzić jeśli chodzi właśnie o ten egzemplarz?

Edytowane przez bartosz_bdg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, samochód jest godny uwagi ponieważ będziesz mógł go dokładnie sprawdzić w seriwisie Renault - zwłaszcza przebieg. Jeżeli ma ESP (jest napisane ale z tym róznie bywa, a zdjęcia źle ujete)to brakuje mu tylko automatycznej klimy do lepszego "wypasu", systemu HF i szklnego dachu. Cena może być spowodowana jednym prostym faktem - kolorem białym jak samochody flotowe (dlatego ważne, żę można sprawdzić całą historię serwisową).

Edytowane przez mireczek01
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorki ale opis który zastosował sprzedający to jest dla idiotów.

Socjotechika skierowan w klienta z kompleksami. Jak można takie bzdury pisać, ja czytając to czuję się zażenowany.

- "prestiżowa i rodzinna limuzyna" - zwykłe, tanie kombi z najsłabszym mozliwym silnikiem

- "pedantyczna dbałość oszczegóły" - spójrz pod maskę, brak plastikowych osłon ale od plaku aż u mnie czuć:D

- "niebywale mocnemu silnikowi dCi 82 KM" - jaja sobie gość robi? Nie, ma poprostu kupującego za kretyna!

- "szczyci się swoją bezawaryjnością" - taaa... szczególnie udany silnik 1,5 przed lifetm

- "bogate wyposażenie" - chyba dla kogoś kto wcześniej maluchem jeździł - to co wypisuje to jest obecnie absolutne minimum, a już wymienianie w tych ekstrasach rolety w kombiaku to szczyt, nie wspomnę że ta plastikowa kierownica dodaje niepowtażalnego prestiżu i niezapomnianych doznań dotykowych;)

 

I jak tu wmówić ludką, że najzwyklejsza biel jest prestiżową perłą:PPP

P.S. Auto wg. mnie po przedstawicielu handlowym - firma kupiła najtańsze i najsłabsze (ale najoszczędniejsze) wersje pracownikom.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za odpowiedzi. Faktycznie socjotechnika zastosowana przez dealera doprowadza momentami do mdłości :]

Niestety oferta nie jest już aktualna, samochód poszedł jak świeże bułeczki...

 

Nie ukrywam, że zależy mi na ekonomicznym aucie z silnikiem disel'a a akurat ta jednostka jest bardzo ekonomiczna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie można mieć pretensji do gościa, ze za wszelką cenę chce sprzedać. Każdy ma rozum i wie co czyta. Jeżeli podaje VIN to można łatwo sprawdzić czy był flotowy. Podany przebieg jest niski (jak na kombi diesla z tego roku) i jeżeli byłby prawdziwy to nie byłby to samochód po jakimś przedstawicielu handlowym. Jeżeli był firmowy to jest chociaż nadzieja, że wszystko miał robione w serwisie na oryginalnych częściach. Wszystko rozbija się o autentyczność przebiegu, co każdy przyzna jest decydującym czynnikiem. Przez telefon też można się wypytać o poprzednich właścicieli pojazdu.

Co do osłon to w modelu 1,5 nie było osłon plastikowych w komorze silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do osłon to w modelu 1,5 nie było osłon plastikowych w komorze silnika.

Mam confort expression i osłony są. Także twierdzenie, że w 1,5 nie było jest bez sensu. Wszystko zależy od wersji wyposażenia.

Edytowane przez babus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie robi się interesów z ludźmi którzy mają nas za idiotów (treść ogłoszenia dobitnie świadczy o tym co o swoim kontrahencie mysli sprzedający).

To wcześniej czy później się źle kończy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W bajki o 4l/100 nie wierz ;P

 

Mam okazję sporo jeździć hatchback 1.5 dCi 80KM i przy oszczędnej jeździe na trasie potrafię uwierzyć w 4l/100

Komputer w proporcjach 75% miasto / 25% trasa pokazuje 4,8l/100

 

Stąd własnie moje główne zainteresowanie tą jednostką :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!