Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Mam megane II 2006 r, zapala normalnie ale... czasami rwie do przodu że trzeba się trzymać kierownicy a czasami muli. Po dodaniu gazu tak jak do jakby się zachłysnął, szarpnie lekko i nie przyjmuje wiecej gazu lub wogóle nie przyjmuje, gaz do dechy a zbiera się jak maluch. Najgorsze ze komputer nie pokazuje błędów i mechanicy nic nie wiedzą co jest. Może ktoś tak miał?

 

Dodano: 13 lip 2012 - 10:32

Nie napisałem że to benzyna 1.6 113 km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam tak samo jak u kolegi i wymiana cewek i świec nic nie pomaga i czyszczenie przepustnicy tez. A jak reaguje auto jak masz na 1 biegu i opuszczasz sprzęgło bez dodawania gazu? płynnie czy szarpie?

Edytowane przez airbites
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czasem nie macie potencjometru gazu przy pedale?

Teraz mi się przypomniało, że kiedyś tak miałem jak miałem wyciągniętą wtyczkę o potencjometru przepustnicy, z tym że ja mam przepustnicę mechaniczną, a u Was jest elektroniczna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam elektryczny pedał gazu. Mi wydaje ze coś nie tak z przepustnica. Bo przy ciepłym czy zimnym silniku nie otwiera po dodaniu gazu tylko otwiera po pełnym gazie. Spróbuje wykręcić pedał gazu i wyczyścić sprejem contakt.

Edytowane przez airbites
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam serdecznie.

Od paru miesięcy borykam się z problemem opisanym w tym temacie . Samochód ma takie same objawy jak opisuje kolega w pierwszym poście .Zostały wymienione świece i cewki ,przeputnica wymyta .Pytanie do kolegów czy zlokalizowali już usterkę .Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Docisk sprzęgła jest lekko zużyty i w megane są słabe komputery(parametry) i przez to gaz do dechy i on myśli ze ze trochę wciskasz. Nalepie jak powoli wciskać pedał gazu to dobrze reaguje. Dla mnie nie jest dobrze bo nie wiem co by stałoby na rondzie i chce zdarzyć a on myśli, myśli. Chyba ze zaprojektowano żeby jak najwięcej ludzi zginęło żeby zmniejszyć ludność na ziemi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Docisk sprzęgła jest lekko zużyty i w megane są słabe komputery(parametry) i przez to gaz do dechy i on myśli ze ze trochę wciskasz.

Zastanów się nad tym co napisałeś. Osobiście mogę zapiszczeć kołami podczas ruszania więc nie mów, że komputer jest słaby.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozwine bardziej mój problem.Pare miesięcy temu pojechałem do serwisu reno z tym problemem,serwisant podpioł kompa pojeździł po mieście i powiedział że niema żadnych błendów ,jedynie na odchodne dodał że w tych modelach padają przepustnice.Jeszcze jedno pytanie czy może być to wina sondy lambda kiedyś kolega miał podobny problem ale w innym samochodzie.

Edytowane przez darr67
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Drodzy, podbijam temat. Megane II 1.6 16V z 2003 r., przypadłość podobna jak u poprzedników. Auto czasem zbiera się aż miło i chodzi gładziutko, czasem przyspiesza opornie i szarpie przy dodawaniu / odejmowaniu gazu, ciężej jest zmienić płynnie bieg, albo ruszyć minimalnie dodając gazu (na 1 tys. obr). Najlepszym testem, którą "fazę" ma autko jest odjęcie gazu na 1-szym lub 2-gim biegu i odczekanie, aż obroty spadną do biegu jałowego - jak ma fazę normalną, spadną płynnie i ustabilizują się około 800 obr./min, jeśli muli, będą spadać skokowo, autem będzie szarpać, ustabilizują się około 700 obr./min i autkiem będzie telepać.

4 cewki wymienione na Beru 3,5 roku temu (zanim padły, samochód też mulił), świece, rozrząd i KZFR 1,5 roku temu. Spalanie normalne lub wręcz niskie (<8.5 l/100 km w mieście)

Będę wdzięczny za jakiekolwiek wskazówki.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cięcie

 

Dzięki Blackraven

Na taki pomysł nie wpadłem. Czy chodzi o mniej więcej o przypadłość opisaną w tym wątku? Jak rozumiem, podobny czujnik jest przy pedale sprzęgła?

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.13 – cytowanie Aston76

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!