Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

MII - grzechotanie w układzie kierowniczym


Rekomendowane odpowiedzi

"specjalisci" z ASO stwierdzili ze tak byc musi i nic z tym nie zrobia

 

A może oni tak specjalnie mówią,żeby przeczekać gwarancje,a potem dołożyć naprawę za pokaźną sumkę...Zastanawialiście się nad tym?A może warto pojechać do małego warszatatu,gdzie chociaż spróbóją zdiagnozować te stuki...

 

ale ja juz mam auto po gwarancji i nawet chcialbym im dac zarobic coby tylko to zrobili ale i tak sie dotknac do tego nie chca...

to zalezy od ASO, bo podobno niektorym to w 5min zrobili a w serwisach ktore sie specjalizuja w renault u mnie nie wiedza o co chodzi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiście,niektórzy mechanicy boją się renówek "jak ognia".Nie wiem czemu...

 

Ostatnio jak byłem w znajomym warsztacie z pękniętym drążkiem skrętnym to mechanik zaproponował mi czteropaka w zamian za to, abym przyjechał jak będzie jego zmiennik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Jeżeli chodzi o grzechotanie przy skręcie kierownicą w Megane II to też to przerabiałem... okazało się że łożyska kolumn McPhersona są do wymiany. Oryginalne w serwisie to koszt około 300-400zł! Na allegro można dostać za 40zł. Po wymianie problem zniknął, żadnych stuków czy trzasków przy kreceniu kierownicą.

 

[ Dodano: 2006-11-30, 17:58 ]

co do kata kierownicy, ostatnio na newsgrupie bylo o tym troche, po zdjeciu klem resetuje sie ustawienie czujnika obrotu kierownicy dla ukladu wspomagania, mozna/trzeba go wtedy ustawic, mozna w ten sposob poprawic np lekkie siciaganie kierownika mimo dobrej geometrii. pare osob sie przyznalo ze lekko ciagnie kierownice w lewo przy jezdzie na wprost, tez to mam. instrukcja (pobiezna) jak to zrobic jest w instrukcji megane mr.

 

LINK

 

Mi też ściąga lekko w lewo! :-x Myślałem że tak musi być... Możesz podać gdzie dokładnie znajduje się ten czujnik i jak go ustawić? W jakiej instrukcji jest to opisane?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czujnik gdzies ta jest w kolumnie na pewno :mrgreen: a ustawic... odpinasz akumulator, chwile czekasz, podpinasz, wsiadasz za kiere i tak:

1. wrzucasz bieg, np jedynke

2. karta do czytnika

3. wciskasz hamulec

4. klikasz Start/Stop - zapalaja sie zegary, "klik" i masz wspomaganie a silnik milczy

5. krecisz do oporu w jedna potem w druga strone a nastpnie ustawiasz na wprost

6. jeszcze raz Start/Stop

 

zostaje jeszcze tylko odkodowac radio i powinno byc cacy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Chyba masz rację... :mrgreen:

 

Zresztą masz taki sam kolorek auta... :-) to już zupełnie OT.

 

Dobra żeby nie było OT. To kolejne pytanie w stylu komputerowo ustawieniowych. Czy jak ktoś zmienia sobie oponki letnie zimowe i letnie ma 16, zimowe 15 to czy zmieniają coś w kompie?? Wydaje mi się że letnie 16 i letnie 15 będą tak samo duże, natomiast zimówki z reguły są większe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba masz rację... :-)

 

Zresztą masz taki sam kolorek auta... :-) to już zupełnie OT.

 

baaa a nawet felgi mamy chyba takie same :mrgreen: i obaj chyba mamy wersje wyposaz. DYnamique

 

teraz to nam mod pewnie da za kolejne OT :)

 

[stary! jedziesz po granicy... :)]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wracajac do tematu, u mnie grzechotało przy skrecaniu tak jakby plastik ocierał o plastic po kolejnym skrecie przestało i zapaliła się kontrolka od poduszki, po wizycie w ASO okazalo sie ze spieprzony był nawijak zasilajacy poduche i teraz się zerwał tak wiec polecam to naprawiać zanim sie zerwie - koszt nowego z zalozeniem w ASO 850 PLN

 

:mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Wiec i ja doloze swoja opinie o gzrechotaniu - mi przypomina to efekt kulki zamknietej w puszcze sprayu. Z owym grzechotaniem bylem w ASO juz kilka razy - zaczeli patrzec na mnie z politowaniem, oferujac iz rozbiora deske na czesci ale to potrwa kilka dni (wiedzieli ze mie zniecheca skutecznie). Wiec sam rozebralem kierownice i wszystko wokol. Podkleilem specjalnymi tasmami i co - raz grzechocze, a innym razem nawet po bruku idzie cichutko. Doszedlem do wniosku ze to moze byc zwijacz poduszki ktory podobno czesto padal w starszych MII. Dzwiek bowiem dochodzi ewidentnie z kolumny kierownicy. Czyzby to mialy byc slynne, czyt. niechlubne, MacPhersony i ich lozyska??? Ja niestety nie skorzystalem z ich wymiany w trakcie gwarancji (mialem tylko roczna), co wiekszosc osob czynila. Moze ktos jeszcze ma jakis inny, nowy pomysl na grzechotke w kierze ( nie wspominajac o niedokreconej srubie, gdzies w kolumnie, czy wadliwych poduszkach silnika etc.).

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!