Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Kupuje Scenic II. Prosze o ocene oferty.


arturp333

Rekomendowane odpowiedzi

1) naklejki powinny być i same nie odpadają :notacrook:

2) naklejkę z rozrządem samemu się przykleja...

3) szkoda, że jak już tak mocno zerkałeś pod maskę, to nie zerknąłeś na stan filtra p.pyłkowego - widać by było, jak ktoś dba

 

nie wiem jak dużo robione z tyłu, ale zawsze powtarzam - lepiej robić silnik niż blachę. silnik będzie jak nowy, a blacha (od przegrzania spawarką) będzie rdzewieć za jakiś czas.

Edytowane przez mrarek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli jestes na nie?

Ciekawi mnie tez porysowanie karoserii, od paznokci na klamkach po lewej stronie auta. Nie widzialem tego w poprzednich samochodach. Czy to swiadczy ze kobieta jezdzila autem?

20120905183752.jpg

Edytowane przez arturp333
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trudno na podstawie tych fotek i opisu powiedzić TAK/NIE.

ja jeszcze mierzyłem grubości lakieru, sprawdzałem datę produkcji szyb, przejechałem się autem, pojechałem do ASO na sprawdzenie, pomarudziłem u sprzedawcy, sprawdziłem po VIN czy nie kradziony, zaglądnąłem w każdy zakamarek (schowki w podłodze, wykładzina w bagażniku, złożyłem wszystkie siedzenia), sprawdziłem kompletację części w bagażniku (koło zapasowe, klucze, klucz do kołpaków), sprawdziełm działanie klimy, wyświetlacza, sygnału, świateł, wszystkich możliwych żarówek, etc. etc.

dopiero po upewnieniu się co ma, a czego nie podjąłem samodzielnie decyzję, bo nawet żona mnie nie wsparła w tym działaniu :notacrook:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie te szczegoly rowniez dokladnie sprawdzilem. Wyglada na to ze wszystko jest w porzadku... klima, szyby, schowki, silnik. Wyswietlacz pokazuje napis SERVICE. Przy dodaniu gazu slychac jakby dzwiek PFF przez pol sekundy (czego nie zaobserwalem poprzednio). Problemem jest brak dokladnej dokumentacji - ksiazka serwisowa do 2006 roku no i ten tył. Zagladalem pod samochod, pod dywaniki i watpie zeby auto mialo przeszlosc wypadkowa. Wlasciciel komisu mowi, ze lakier jest oryginalny - ale pokazal mi rowniez inne samochody ze swojego komisu w ktorych musial malowac maske czy tez drzwi z powodu glebszych rys.

 

Wiem, ze nie znajde doskonalego uzywanego auta. Jedyne czego chce to kupic samochod w ktory w najblizszym czasie, nie bedzie trzeba inwestowac wiecej niz 2000 zlotych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyswietlacz pokazuje napis SERVICE.
a co w dalszych komunikatach? można to przecież sprawdzić, co za błąd wyrzuca

 

nie bedzie trzeba inwestowac wiecej niz 2000 zlotych.
a tego to nigdy nie trafisz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto było na 100% malowane patrząc na miejsce po naklejce. Akurat ja kupiłem swojego z jedną naklejką. Tam gdzie winna być druga było lekkie wgniecenie, które już widziałem na zdjęciach jak jechałem po auto. Wgniecenie te - powiedzmy na samym środku naklejki - ja oderwało. Po 3 latach wyraźnie było widać, że naklejki są niezbędne bo odbijające kamyczki niszczą w tym miejscu lakier. Mam już tam mnóstwo odprysków lakieru od kamyczków. A na tych zdjęciach te progi są idealne. Dodam, że na progach odpryski mam tylko tam gdzie powinna być naklejka (poza nią wszystko cacy) - więc na daremno ich tam nie kleili. Teraz sam ją nakleiłem, ale niestety już za późno. "Strat" w lakierze już nie naprawię samą naklejką.

OK. Może nie mieć naklejek - ale wtedy musi mieć poobijany od kamyczków próg.

Gdy:

- naklejek nie ma

- lakier w tymmiejscu jest bez odprysków

to wg mnie na 100% prób był malowany. Pytanie tylko z jakiego powodu.

Ten samochód:

- wygląda na lakierowany

- nie ma dokumentacji

- świeci mu się SERVICE

dla mnie to już za duże ryzyko co do stanu. Sam swojego kupiłem bez tych żadnych skaz - a juz dawno mówię, że mj samochód to moje hobby (szczególnie w ostatnim okresie). Gdybym jeszcze musiał jeździć po warsztatach - to bym finansowo nie wyrobił.

Po moich doświadczeniach ze SCENICiem powiedzmy w stanie BDB - który czasami strzelił focha przez te prawie 5 lat - bałbym się z takimi niedociągnięciami widocznymi gołem okiem - bo przeciez jeszcze są tzw. "wady ukryte".

Edytowane przez Optima
  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za opinie. Czy drazek zmiany biegow w scenikach zawsze ma numerki nadrukowane, czy sa tez drazki z wyzlobionymi numerami biegow? Jutro jade ostatecznie sprawdzic ten samochod. Handlarz mowi, ze mozemy jechac na sprawdzenie lakieru i innych rzeczy. Jezeli wszystko okaze sie w miare OK to raczej kupie ten samochod.

PS O co chodzi z tym filtrem p.pylkowym? Co mi da jego sprawdzenie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyżłobionych chyba nie było, bo te które są po prostu się ścierają, a filtr p.pyłkowy (m.in. do klimy) pokaże, czy ktoś zmienia go w ogóle czy też nie. przy czym zapchany filtr jest powodem uszkodzenia elektroniki ze sterowania nawiewem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyżłobionych chyba nie było

Są w poliftingowych, czasami trafia się do zdobycia sam kapsel z takiego drążka, który ponoć pasuje do tych starszych wersji z nadrukowanymi cyferkami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety nic mi to nie mówi, a przynajmniej nie moge powiedzieć jednoznacznie, że prawidłowo to interpretuję.... W moim też nie wszystkie są logiczne i zrozumiałe. O to chyba najlepiej zapytać w ASO choć i tam czasami nie wiedzą a zwalaja na niepoprawne tłumaczenie z innego języka..

czasami to wyglada jakby przetłumaczono standardowy tekst do wszystkich modeli produkowanych w Renault aut, a tylko w pozycjach które dotyczą danego modelu i są na pokładzie, zatwierdzono je.

Przykładowo "bez pałąka bezpieczeństwa, bez siatki zabezpieczającej przed podmuchami powietrza" bardziej mi się z meganką CC, albo jakimś innym cabrio kojarzy jak ze sceniolem.

Przypadkowo dziś się dowiedziałem w ASO, że to zestawienie zwane specyfikacją ma związek z homologacją danego auta. Może właśnie mają jeden druk "uniwersalny" i tam tylko daną opcję zaznaczają, lub odznaczają i potem takie niezrozumiałe dla normalnego użytkownika babole wychodzą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakiej wersji dotyczy ten opis?

 

Wracajac do mojego ogloszenia. Zadzwonilem dzis do niemieckiego ASO i bez problemow powiedzieli mi wszystko co wiedza na temat tego auta... a wiedza tylko tyle, ze samochod zglosil sie do serwisu Renault w kwietniu 2011 roku i mial wtedy 85 000km. Wychodzi na to ze w rok przejechal 27 000km. Mialem nadzieje iż dowiem sie tez o wymianie paska rozrzadu, ale niestesty. Problemem jest rowniez ten malowany tył. Mimo wszystko samochod wydaje sie dosc ciekawy jak za 3500 euro.

Ciezki ten wybor, czy za ta cene dostane cos lepszego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!