Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

ale pojechali po Scenicu w zakupie kontrolowanym


Zygmund

Rekomendowane odpowiedzi

obejrzyjcie nowy odcinek - jest w nim Scenic z roku 2007 w śmiesznej cenie 20 tys - ale redaktor pojechał z awaryjnością na maxa - mechanik robiąc przegląd jak zaczął wymieniać ceny dwumasy (4 tys same części + 1000 zł tylne hamulce ) to kupująca aż uciekła w mig ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... no i laska wolała zardzewiałego merca z kratką <czerwona> Na ten program (jak i wiele innych) trzeba brać duuużą poprawkę, ponieważ bardziej liczy się "powierzchowność" auta niż konkretne fakty dotyczące użytkowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w podsumowaniu 'głos' wymienił listę usterek długą jak papier toaletowy i usłyszałem 1 szy raz że silnika 1,5 unikamy a lepszym rozwiązaniem jest 1,9 ? !

fakt kolesiówka wybrała najgorsze auto chyba już to lacetti było przynajmniej 2009 swoją drogą skad tak niska cena Scenica 20 tys za 2007 ?

Edytowane przez Zygmund
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czekam na odpowiedzi fachowców i posiadaczy - poniekąd w obronie co mają do powiedzenia bo wiadro pomyj zostało wylane a stwierdzenie że kupujemy auta bardziej sercem niż rozumiem może nie wszytkich przekonuje - czekamy jak bedzie możliwość obejrzenia na http://tvnplayer.pl/programy-online/zakup-kontrolowany-odcinki,215/odcinek-214,S14E214,15276.html lub ktoś jak ma dekoder niech ściagnie ten odcinek poglądaowo i wrzuci na jakiś serwer ku pamięci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czekam na odpowiedzi..... posiadaczy - poniekąd w obronie co mają do powiedzenia bo wiadro pomyj zostało wylane

Jako posiadacz- nie oglądam idiotycznych, niby opiniotwórczych programów i nie mam z takimi opiniami problemu, za to wiem co posiadam i nie będę nikogo do swojej opinii przekonywał. Im większa popularność i popyt na VAG-i, tym mniejsze zainteresowanie złodziei renówkami.

Już i tak za wiele renówek na drogach widać, zarówno tych starszych jak i nowszych, co przeczy opiniom z takich programów, a znacząco może podnieść popyt i cenę części do naszych aut.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z Renault-ami już tak jest, kiedyś wyprzedzały o jedną epokę inne niemieckie auta, miały rozwiązania, o których te drugie nawet jeszcze nie śniły i dlatego trzeba było umniejszyć sukces poprzez propagandę awaryjności i słabej trwałości jako takiej

Jedni uwierzyli i nigdy francuza nie nabyli, inni wsłuchali się w opinie znajomych zasłyszanych od cioci po 10 wodzie po kisielu, jeszcze inni postanowili spróbować i na własnej skórze sprawdzić jak jest naprawdę

Prawda jest jak zawsze po środku, są naprawdę dobre niemieckie samochody, są naprawdę i francuskie dobre samochody, a że żyjemy w kraju w którym większość aut to nabytki z zachodu to i ich stan jest różny, porównania nowych aut nie dają argumentom tym drugim co do awaryjności francuzów, używane to co innego ale używka to zawsze ryzyk-fizyk, nie wiadomo co się trafi, jak dbano o niego wcześniej i tutaj nie powinno się uogólniać o wyższości jednych nad drugimi

Ja młody człowiek, użytkuję jako sam już 2 auto w życiu, wcześniej phI, obecnie phII i coś mi mówi, że następne też będzie rodem od żabojadów, zapytacie czemu? - a dlatemu, że mi się podobają, i fajnie się nimi jeździ :)

awaryjność? - jest i będzie ale z każdym będzie tak samo, dopóki nie kupię nówki z salonu i sam nie zadbam od początku do końća

a telewizja od zawsze była tubą propagandową i to na każdym polu <czerwona>

  • +1 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie to sprawdza się tu powiedzenie - " Nigdy scenic'a nie miał a wie o nim wszystko" - śmiechu warte i tyle :)

A jeśli chodzi o pana Adama, to proponuje mu najpierw dowiedzieć się ile jeździ aut po Polsce typu Porsche, Ferrari,Maserati itp by zestawić to z tą samą ilością np: Renówek. Ciekawe jaki wyszedł by wynik awaryjności <czerwona>

Aaaaa, no i jeszcze niech je w tej samej cenie znajdzie :)

Edytowane przez Tomik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam nadzieje że poprostu obejżycie - kupująca wiek 21 ! Znawszczyni wszystkich marek - jak jechałam Fabią , Lacetti i Sceniciem - drżałam kiedy Renówka stanie i to samo w trasie - jeździłabym wiecznie z myślą czy dojadę do celu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę przesadza p. Adam z tą awaryjnością, bo jakiś czas temu (a dokładnie 17.05.2009r), program w którym pokazywali megana II z silnikiem 1,5 DCI i tam nie było takich hec. A tak na marginesie to po tym programie w ciągu tygodnia kupiłem swoją megankę II tylko ze z silnikiem 1,6 16V.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mnie dodatkowo zszokowała cena - rozumiem ze 80 konny to najsłabszy silnik , ale jak kiedyś mowił prowadzący - starają się pokazywać auta droższe ale raczej bezwypadkowe - a tu szok 20 tys za 2007 rok i wracając do słowotoku mechanika - dwu masa kosztuje 4 tys same części ???????????

Edytowane przez Zygmund
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oglądnąłem program i oprócz przestrzelonych cen części zamiennych to nie odnoszę wrażenia, żeby Scenic II został szczególnie "objechany". Nie komentuje opinii kupującej, a jedynie to co mówił prowadzący i osoba sprawdzająca stan samochodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe guziczek za 30 zł a tu dwumasa za 4000 <czerwona> porypany program

 

PS ojciec w Insigni tydzień po gwarancji wymieniał przy przebiegu 54 tyś dwumasę za 9 tyś ;/

A jeszcze W Mercu żeby pogrzebać przy rozruszniku to ... trzeba silnik wyciągnąć :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oglądnąłem program i oprócz przestrzelonych cen części zamiennych to nie odnoszę wrażenia, żeby Scenic II został szczególnie "objechany". Nie komentuje opinii kupującej, a jedynie to co mówił prowadzący i osoba sprawdzająca stan samochodu.

 

W sumie odnoszę to samo wrażenie i cofam słowa skierowane w Adama, mówił rzeczowo i całkiem przychylnie o scenic'u.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to oglądałem program ( czy też powtórkę) i wniosek jeden. Głupia koza, której każdą ciemnotę wcisnąć można kupuje i dobrze ściemniający kark w lakierkach, chcący pozbyć się gnijącego, najbardziej problematycznego auta z przedstawianych w tym programie. Niestety ktoś te padła też musi kupować.

Vaneo akurat szwagier posiada już kilka lat i by nie inwestycja w zakup domu w Niemczech już dawno by go zamienił na coś innego.

Co do ceny sceniola, to nie była za wysoka bo i wyposażenie minimalistyczne. Silnik 1,5 ale najsłabszy, klima manual, bez HF, choć o tym wspominano. Nawet pusto pomiędzy fotelami przednimi. Dlatego też podłokietnik w Merolu był taką rewelacją dla kupującej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!