Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

CC Cabrio Dach nie zamyka się do końca- zdjęcia


Rekomendowane odpowiedzi

Proszę o pomoc. Mam okazje kupic za dobre pieniadze meganke 2 cc jednak posiada ona taki defekt ze ta plastikowa półeczka która jest zaraz za tylnymi zagłówkami się nie domyka do końca. Widac to na poniższych zdjęciach. Macie pomysł czy mozna to jakos tanio naprawic? Czy wystarczy jakaś regulacja itp?

Do tego zaznaczylem miejsce gdzie przy plastiku brak uszczelki.

Prosze o pilna pomoc.

thumb_hosting_zdjec_1437305935__zdjecie_1.jpg

 

thumb_hosting_zdjec_1437305970__zdjecie_2.jpg

 

Dodano: 07 paź 2012 - 18:31

Dorzucam fotki mechanizmu-moze zauważycie tam brak jakiegos elementu itp....

thumb_hosting_zdjec_1437306021__zdjecie_3.jpg

 

thumb_hosting_zdjec_1437306067__zdjecie_4.jpg

 

thumb_hosting_zdjec_1437306100__zdjecie_5.jpg

 

thumb_hosting_zdjec_1437306133__zdjecie_6.jpg

 

thumb_hosting_zdjec_1437306164__zdjecie_7.jpg

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6 -Prezes

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może pomoże jakaś regulacja ...najlepiej zamknąć dach wejść do bagaznika i sprawdzić czy za pomocą jakiejślinki nie da sie dociągnąć półki... nie wiem jak to jest z tyłu ale zprzodu przy dachu masz regulację przy końcach pancerza .A z tyłu to nie mam w tej chwili pojecia.

 

Dodano: 07 paź 2012 - 18:42

Jak dobra cena za autko to zawsze mozna inną półkę kupić ...

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NIgdzie w okolicach tyłu uderzony nie był..... sprawdzałem spawy na łaczeniach blachy.

 

NIc tam raczej nie podeszlo poniewaz mozna dociągnąć tzn ręką dopchnąć tą klapke-problem jest tylko taki że to bagaznik powinien dociągać tą klapke. Nie wiem czy jest dociągana jakąś spręzyna czy linka?

Edytowane przez Tommi3737
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bagaznik nic nie dociaga. wszystko zamyka sie po koleji. Po mojemu to ktoś tam grzebał i żle złożył.W download jest plik - diagnostyka achu. Ja go nie czytałem ale może coś znajdziesz.

W instrukcji od samochodu sa opisane dwie metody awaryjnego otwierania i zamykania dochu. Tez warto sprawdzić. Wtedy bedzie wiadomo gdzie szukac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki Subtrati-te instrukcja napewno bardzo mi się przydadzą ale dopiero po kupieniu auta. Przejrzałem je i jest tam sporo ciekawych informacji. Jednak nie ma tam jednoznacznej odpowiedzi co jest odpowiedzialne za chowanie sie tej półki ale chyba linki. W sumie w tej sytuacji chyba musze kupić autko w ciemno....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno linki. Pytanie dlaczego to nie działa jak powinno, ale z drugiej strony, nawet jeśli coś jest krzywe, to jakiegoś kowala znajdziesz w okolicy. Jakoś nie sądzę, żeby miał to być duży problem. Może się okazaqć jednak czasochłonny. Jak masz czas i rozum to będziesz sobie rozbierał do skutku aż znajdziesz problem.

O instrukcjach pisałem, bo jeśli w ten awaryjny sposób dach zamknie się prawidłowo to może się okazać, że jest to jakiś problem z automatyką, to może już być droższe od kowala.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Da się to wyregulować na 100%. Dość popularny problem w CC, że półka opada zbyt późno i ląduje na klapie zamiast pod nią. Jak będziesz wymianiał półkę to mechanik regulację zrobi przy jednym grzebaniu. Ważne jednak aby nie był to kowal, lecz ktoś kto się zna na tego typu samochodach. W ostateczności zostanie ASO, które wbrew pozorom też jest dla ludzi i chyba więcej niż godzinę nie powinno im to zająć, więc te nawet 150 zł za roboczogodzinę można przeboleć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nie robi. Gdyby nie Twoje zdjęcia to pewnie nawet bym się nie domyślił, że ich nie ma. Nawet kiedyś byłem zaskoczony tym, że ta półka jest tak bżydko obrobiona <czerwona> Myślałem, że to z oszczędności :) Nie odpowiadają one za szczelność przy zamkniętym dachu, a przy otwartym... No niby może się nakużyć do bagażnika, tylko, że to chyba nie stanowi problemu.

Edytowane przez P_r_z_e_m_o
  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj sprawdzalem ten dach-znalazlem dwie linki regulacyjne ale regulowanie tymi linkami nic nie zmienia w kwestii domykania plastikowej półki. Nie mam pomyslu co z tym zrobic...... Jakies pomysly?

 

Gdzies na cabrionault wyczytalem ze spreżyny sa odpowiedzialne za opuszczanie tej pólki-ale jakos nie bardzo mam pomysl jak to mialo by być.

Edytowane przez Tommi3737
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!