Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zakup PH I


boban666

Rekomendowane odpowiedzi

nic podejrzanego nie widać. plakowanie deski rodzielczej to standard. szkoda, że nie widać podświetlonej deski.

IMHO kolorystycznie dziwnie wyglądają przednie nadkola, ale to może być wina otoczenia.

nie wiem, co to za uchwyt tylnej lewej roletki ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc kontaktowałem się z włascicielem i pytałem o przegląd w ASO oto co usłuszałem cytat;"Tak ale pan płaci za sprawdzenie ja nie będę ponosił dodatkowych kosztów".Co myslicie jechać czy se odpuścić tymbardziej że autko było rok temu sprowadzone a teraz komuś się znudziło?Dzięki za rady

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak więc byłem oglądać tego Scenica.Kilka drobnych dość głebokich wgnieceń w okolicach tylnich nadkoli.Drobne ryski na karoseri bym jeszcze odpuścił ale gdy obejżałem przedni zderzak to ręce mi opadły i na tym zakończyłem ogladanie.Cały lakier od prawego do lewego rewlektora strasznie spękany i zaczynał się delikatnie kruszyć.Jednak mrarek miałes rację z tymi nadkolami same błotniki też były jakoś dziwnie spasowane.Dzięki z pomoc i szukam dalej.

 

Dodano: 21 lis 2012 - 20:29

Pytałem już o niego wcześniej:

http://otomoto.pl/renault-scenic-1-6-klima-abs-przebieg-110-tys-C26441160.html

Chodzi mi o tylnią klapę czy faktycznie mogła być wymieniona oraz jak to ewentualnie sprawdzić.

Dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bawić się w to czy może cierpliwie poczekać aż pojawi się coś innego.Gość podał mi VIN bez problemu choć zaznaczył że popełnił błąd przy dodawaniu ogłoszenia i przebieg to niby 120tys.Dobre cza iść fedrować ;)

 

Dodano: 24 lis 2012 - 11:10

Tak więc byłem obejrzec http://otomoto.pl/re...-C26441160.html

I powiem tyle.Na pierwszy żut oko wszystko wygladało ładnie.Silnik fajnie pracował choć od alternator dochodziły lekkie piski.Elektryka bez zażutu.Impreza się zaczęła gdy zacząłem sie dokładniej przyglądać blacharce.Brak naklejek na tylnich nadkolach.Gdy zacząłem się przyglądać zauważyłem rożnice w lakierze między błotnikiem a wnętrzem auta.Do tego ewidetnie ktoś żle położyl klar bo nie zeszlifował pozostałości po klarze.Na środkowym słupku białe plamy ciężkie do usunięcia(szpachla?).Same progi też jakoś dziwnie zagięte do środka(w kierunku podwozia)oraz oczywiście pozostałość po źle położonym klarze.Przednia szyba z 2008 roku dwie z 2005 reszta 2003.Zgrzewy w bagażniku niby ok i to mnie zastanawia choć klapa bez napisu Scenic.Gościu troszkę zwątpił gdy się go zapytałem czy było coś robione z progami i tylnimi nadkolami ale twierdził że to konserwacja :).Pożniej jeszcze zaznaczył że drzwi od kierowcy były wymieniane i że teraz już nikt nie sprowadza do polski aut bezwypadkowych tymbardziej 9-cio 10-cio letnich.

Ja se odpuszczam i szukam dalej.

Dzięki wielkie mrarek.Masz jednak wprawne oko co do odcieni lakieru ;)

Edytowane przez boban666
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- 2.0 benzyna

- dół zderzaka przedniego porysowany

- reflektory jakieś niejednakowo starte

- wydaje mi się, że było coś majstrowane przy klapce od zaczepu z przodu

- klima manual

- tempomatu brak

- autoalarmu brak

- przedni schowek pasażera jakoś dziwnie odstaje

- uszkodzona prawa roletka nawiewu w panelu przednim

- uszkodzona regulacja zagłówka kierownika

- brak zapalniczki

 

ogólnie: foty marne, można jechać oglądać, ale trzeba o powyższym wiedzieć

Edytowane przez mrarek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Skoro tak twierdzisz to chyba się wybiore.Co to przebiegu to nie ma co liczyć że jest realny.Pozatym gościa obserwuje już od dłuższego czasu i jak przeglądam jego oferty to dość sporo sceników się przewinęło i może to świadczyć że nie jest aż takim cwaniakiem :D

Edytowane przez boban666
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gościu zbił troszkę z ceny bo ostatnio kosztował coś kole 16900.Podejrzane?

Niekoniecznie...

Właśnie za godzinkę jedziemy odebrać zaliczkowanego sceniola II phI 1,9dCi 120KM, z grudnia 2004 roku za mniej niż 15tys zł. Auto też najpierw miało wyższą cenę w ogłoszeniach i ponoć nie było zainteresowania. Dopiero jak ukazało się ogłoszenie z ceną 15 tys, to rozdzwonił się telefon w tej sprawie. W tym samym czasie auto stało jeszcze na podjeździe przed domem właściciela za 16200, i też nie było wielkiego zainteresowania. Przynajmniej kartki z taką ceną jeszcze na szybach wisiały jak je oglądałem już w cenie obniżonej.

A przebieg...... Jak benzyna to też może być wiarygodny.

Auto które kupujemy ma 136tys a to diesel. Przebieg sprawdzony i wiarygodny. Ostatni wpis z ASO z marca tego roku ze stanem 125 tys.

Auto użytkowane 3 lata w Polsce, sprowadzone z Niemiec indywidualnie, z przebiegiem 80 tys.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!