Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane IV ?


marr29

Rekomendowane odpowiedzi

We Francji 3 pakiety GT Line do wyboru od 1000E do 1500E. Z opisu wynika, że prawdopodobnie najtańsze dostaną tylko wygląd zewnętrzny + felgi 17 lub 18, a najdroższy dodatkowo fotele z GT. Niestety nie widzę informacji o zmienionym zawieszeniu :(

Tapicerka foteli zwykła materiałowa, a nie jak w GT alkantara.

 

thumb_hosting_zdjec_1452453407__m4gtline.jpg

 

thumb_hosting_zdjec_1452453549__m4gtline2.jpg

 

thumb_hosting_zdjec_1452453572__m4gtline3.jpg

 

thumb_hosting_zdjec_1452453597__m4gtline4.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli przelicznik 3.3, który wyszedł z porównywania cen poprzednich wersji i talismana się sprawdzi to za najbiedniejsza wersje life trzeba będzie dać kolo 55k, za normalniejsze wersje od 60k.

Niemiecki cennik jak by ktoś chciał, a nie chciało mu się szukać jest TU:

Edytowane przez behbeh
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można podejrzewać że ceny Megana IV w Polsce mogą wprawić o ból głowy konkurencję. Dlaczego ? W Niemczech podstawowa Astra V 1.4 100 KM (prosty i tani silnik bez turbo, bez bezpośredniego wtrysku paliwa) kosztuje 17 535 Euro, natomiast w Polsce taka sama wersja podstawowa 59 900 tyś zł. Cena Megana IV w Niemczech podstawowego LIFE z silnikiem 1.2 TCe 100 KM (droższym w produkcji od wolnossącego z pośrednim wtryskiem w kolektorze) wynosi 16 790 euro. Czyli można zakładać od razu że cena Megana 4 z silnikiem 1.6 16V 115 KM powinna być znacznie niższa od ceny Astry 5 czyli poniżej 59 900 zł...

 

Dodano: 18 sty 2016 - 03:13

Całkiem możliwe że w tym tygodniu poznamy cennik Megana IV na Polskim rynku. Jednak jedna rzecz mnie drażni, Megane IV 1.2 TCe 130 KM ma przyspieszenie 0-100 w 10,6 s przy wadze 1205 kg, natomiast Megane III TCe 130 miał 9,7 s przy masie 1280 kg. Należy podejrzewać że różnica jest tylko i wyłącznie w przełożeniach skrzyni biegów... Zatem Jak Megane III TCe 130 miał około 2400 obrotów przy 100 km/h, to należy podejrzewać że Megane IV może mieć około 2000 obr przy 100 km/h na 6 biegu, lub minimalnie mniej (Kadjar TCe 130 ma 2150 obrotów przy 100 km/h na 6 biegu - wiadomo cięższy od Megana IV o ponad 100 kg).

Edytowane przez mayn
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytałem w jednej z gazet test wersji z dieslem 130km KM. Podobno silnik lepiej wyciszony niż w poprzedniej wersji i ma lepsza kulturę. Przyspieszenie wyszło 9,6s, czyli lepiej niż oficjalne 10,0s

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!