Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl


Ramki pod tablice rejestracyjne - dopisz się do listy


marr29

Ogólne Megane IV ?

Recommended Posts

wiadomo jak wygląda nowe Clio i Fluence, nowe Megane, jeśli ma nawiązywać do tego stylu może wyglądać tak:

zdjęcia nie są nowe, pojawiły się bodajże w 2011 zanim pokazano clio i fluence, zwłaszcza na jednym z nich, megane ma przód b.podobny do obecnego new clio, co sądzicie o designie? ten ostatni biały to raczej tylko 'wizja projektanta' :(

nowe megane będzie traktowane raczej jako 4-ta generacja, choć między MIIIph1 i MIIIph2 nie ma znaczącej różnicy...

post-3993-0-54773100-1352572230_thumb.jpg

post-3993-0-10551000-1352572285_thumb.jpg

post-3993-0-40965200-1352572307_thumb.jpg

post-3993-0-30936500-1352572340_thumb.jpg

post-3993-0-56410800-1352572363_thumb.jpg

post-3993-0-00707500-1352572385_thumb.jpg

post-3993-0-05521600-1352572425_thumb.jpg

post-3993-0-56761100-1352572531_thumb.jpg

Edytowano przez marr29

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

coś w tym jest, skoro fluenca-owi dali nowy przód, meganę też to czeka :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tu jeszcze dwie fotki jednej z opcji:

nowy-renault-megane-przod.jpg

nowy-renault-megane-tyljpg.jpg

Źródło: http://francuskie.pl/?p=44073

 

Ogólnie powyższy koncept bardzo ładny IMO. Chociaż obecna Meganka i tak jest bardzo ładna.

Edytowano przez .Pawel

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Fluence wyszedł świetnie, zobaczymy jak będzie z Megane

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Megane jest już po liftingu, nowa chyba będzie dopiero IV w 2014-15 roku. W tej chwili zmienia się wyposażenie MIII na gorsze oraz kilka elementów wewnątrz np. konsola centralana ma być z gorszego materiału takiego jak we Fluence (informacja od handlowca) - tną koszty :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kataryniarz od kiedy ma być ta "gorsza" konsola? Jak na razie nie zauważyłem zmian w tym zakresie. :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Od 49 tygodnia produkcji - koniec listopada. Nie będzie też standardowo podłokietnika z tyłu w wersji Dynamique, prowadnice zagłówków mają być czarne, inne zmiany podobno kosmetyczne.

Edytowano przez kataryniarz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a od kiedy podłokietnik z tyłu był w standardzie w Dynamique? W Ph I na pewno nie (ostatecznie mam Dynamique)co do Ph II nie mam pewności, a przynajmniej nie znalazłem tego na renault.pl :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ta ostatnia wizualizacja bardzo mi się podoba, jeśli jeszcze dodać do tego środek z nowego Clio (bardzo przypadł mi do gustu) to były by super.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

robpab w katalogu ph2 na stronie jest w opisie wyposażenia standardowego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tył i środek auta praktycznie bez zmian, a przód...

post-3993-0-95065900-1384122381_thumb.jpg

post-3993-0-44272400-1384122415_thumb.jpg

post-3993-0-62681500-1384122854_thumb.jpg

post-3993-0-47651400-1384122884_thumb.jpg

post-3993-0-38474200-1384122908_thumb.jpg

post-3993-0-24429600-1384122930_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To jest nadal MIII ph3, którą znamy od dawna. MIV pewnie jak zwykle luty 2015.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wg Renault Megane IV* powinno się pojawić obok Laguny IV* w 2015 roku (być może pod inną nazwą będzie Laguna). Ma ktoś jakieś oficjalne informacje na ten temat ? Zdjęciami z sieci raczej nie ma co się sugerować iż prawdziwe światło dzienne Megane ujrzy prawdopodobnie podczas premiery jak to było w przypadku Clio IV...

 

 

 

* Żródło: http://francuskie.pl/co-planuje-renault/

Edytowano przez mayn

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Połączono z tym tematem.

W 2016 roku ma pojawić nowe megane IV:

http://i58.servimg.com/u/f58/17/84/30/43/megane11.jpg

 

I ma być silnik 0.9 o mocy 90 KM przy ważącego 1300 kg a mocniejsza 300 KM. Chyba 900 cm3 nie wytrzyma więcej niż 50 tys. km...Co sądzicie o tym wyglądzie i silnika?

post-38667-0-40256500-1408370057_thumb.jpg

Edytowano przez damiar

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A skąd masz te dana na temat silnika 0.9 litra?

Myślę , że, jeżeli wejdzie ten silnik do sprzedaży , to będzie super oszczędna jednostka , nie mówiąc o niskim ubezpieczeniu ( w Polsce płacimy OC od pojemności silnika.)

Są coraz lepsze materiały do budowy silników, oleje, więc ze 200 tys km przebiegu powinien bezproblemowo wytrzymać , bo inaczej Renault pójdzie z torbami.

Ja na pewno będę zainteresowany autem z takim silnikiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na zagranicznej stronie motoryzacyjnej( na stronie francuskiej) i w gazecie Motor dzisiejszym. 90 KM i pewnie do setki w 15 sekund i v-max 170 km/h.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To zwykła wizja "photoshop" gazety, jak na razie nie ma żadnych przecieków co do wyglądu, jedno jest pewne będzie miała wąskie lampy z przodu ;) Obstawiam nadal luty 2015 w salonach, w tej chwili szykują Lagunę IV - jej ostatnie wizje z gazet bardzo obiecujące. Jeśli poważnie podejdą do tematu to waga zdecydowania powinna spaść, a do tego więcej miejsca w środku. MIII nie jest zbyt wielkim postępem w stosunku do MII, tak naprawdę różni się tylko wizualnie. Dlatego spodziewam się w MIV rewolucyjnych rozwiązań, główna konkurencja jest już sporo z przodu.

 

Tu można przeczytać o "nowych" technologiach, których można spodziewać się w MIV: < zobacz >

 

Jeszcze jedna wizja:

thumb_hosting_zdjec_1408382107__megane10.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ten zdjęcie to będzie Laguna VAN?? Bo widzę że przypomina z wyglądu Kia czy Hyundai...A VW...od 15 lat nie zmienia..oprócz wyglądu...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

 

I ma być silnik 0.9 o mocy 90 KM przy ważącego 1300 kg a mocniejsza 300 KM. Chyba 900 cm3 nie wytrzyma więcej niż 50 tys. km...Co sądzicie o tym wyglądzie i silnika?

 

Wątpie by masa Megane IV była większa niż Megane III. Megane III 2.0 TCe waży 1320 kg. Nieco mniejsza paleta silnikowa 1.2 TCe, 1.6 16V ważą poniżej 1300 kg. Przykładowo Clio III z silnikiem 1.2 16V ważyło ~ 1150 kg, a Clio IV waży już ~ 960 kg. Tak więc duże prawdopodobieństwo że Megane IV będzie lżejsze od swojego poprzednika. Co do silnika 0.9 TCe to zaskakująco dość trwała jednostka jak na początek ewolucji. Nie sprawia problemów, kolegi teściowa kupiła Clio IV nowe zaraz po wejściu na Polski rynek w 2012 r i jeżdzi bezawaryjnie 0.9 TCe. To samo dotyczy nowych 1.2 TCe z bezpośrednim wtryskiem - niemal bezawaryjne. Z silnikami VW TSI tak kolorowo nie ma :)

 

Co do wyglądu Megane IV to bym się wstrzymał z dyskusją. Podobnie było w 2012 roku z Clio IV... w sieci było pełno publikacji jak będzie wyglądać Clio IV. Renault oficjalnie udostępniło wygląd Clio IV na początku Lipca 2012, okazało się że pełno "bajek" wcześniej krążyło co do wyglądu. Tak więc proponuję wstrzemięźliwość. :) Megane IV pojawi się w 2 połowie 2015 roku wg spekulacji -> http://www.4wheelsnews.com/exclusive-next-generation-renault-megane-will-arrive-in-second-half-2015/

 

Mam nadzieję że oprócz silnika 1.2 TCe z bezpośrednim wtryskiem 130 KM, wzmocnią go na 150 KM, ewentualnie wprowadzą 1.6 TCe znany z Clio RS i Nissana Juke, lecz zdławiony załóżmy na ~ 160 KM...

 

W październiku prawdopodobnie oficjalna premiera Espace V, poniżej widać zakamuflowane Espace.

 

Cięcie

 

Najbardziej ciekawe jak będzie wyglądać wnętrze, miejmy nadzieję że będzie bardzo innowacyjne, np sterowanie nawiewami, radiem, klimatyzacją na dużym dotykowym ekranie LCD jak to w nowym Peugoecie 308.

 

Kolego Mayn zapoznaj się z regulaminem zamieszczania zdjęć i zastosuj się do niego. Aston76

Edytowano przez aston76

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Renaulty musi szybko coś zaproponować w miejsce "przestarzałej" megane 3 , bo konkurencja przejmuje klientów flotowych.

A konkrety to ( prawie w standardzie w kilku autach podobnej klasy w podobnej cenie co Megane 3 ) : CITY-STOP, czujniki parkowania, asystent parkowania , alu-fegi, precyzyjniejszy komputer sprawdzający zasięg z dokładnością do 1 km , a nie jak tak w meganie 3, co się " wyłącza przy zasięgu ~100 km, czujniki spadku ciśnienia w oponach, ogrzewanie strefowe, otwieranie bagażnika z pilota, zaawansowana łączność BT z kilkoma telefonami ( pisanie SMSów z konsoli , czytanie na głos SMSów ) i jeszcze kilka innych gadzetów , o których zapomniałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie Megane III nie zachwyca wnętrzem jak na dzisiejsze czasy (premierę Megane III miał w 2008 roku), ale za to sekret tkwi w niezawodności. Megane 3 to naprawdę solidne auto - potwierdzone. Opórcz niezawodności wysokim atutem jest komfort jazdy jak i wyciszenie. Megane 1.2 TCe 130 KM jest cichsze o 3 decybele przy 130 km/h od nowej Hondy Civic 1.8, a to dużo... Na forum Mazdy 6 jest zmasowana akcja niezadowolonych klientów. Na własną rękę wyciszają buble kupione za ponad 100 tyś zł...

 

Nowe auto i tak grzebać... :lol: :lol: :lol:

 

thumb_hosting_zdjec_1409799034__mazda6.jpg

 

Mazda 6 to ładne auto, ale nic poza tym. Wracając do Megana IV miejmy nadzieję że będzię kontunuował swoją niezawodność odziedziczoną po Meganie III...

Edytowano przez mayn

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Taki Peugeot 308, niby wszystko ładnie pięknie bez guzików, na dotyk ale co będzie jak się ekran zepsuje. W meganie jeszcze idzie się pobawić klimą bez ekranu czy innymi duperelami a tam nie wydaje mi się :) Taka moja mała opinia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja się tylko zastanawiam nad bezpieczeństwem takiego rozwiązania. Obsługa dotykowego ekranu bez patrzenia na niego jest praktycznie nie możliwa. Guzik zawsze się czuje czy się wcisnęło itp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja jak ogarniam ekran w swojej meganie to czasami nie ogarniam :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja jak nie miałem problemu to sobie zafundowałem w miejsce fabrycznego radia chińczyka, który teoretycznie ma wszystko prócz suszarki do włosów łącznie ze wspomnianym ekranem dotykowym do obsługi.

W codziennej praktyce wygląda to tak, że zdesperowany szukam czarodzieja, który "pożeni" ten mój ekran z joystickiem, który normalnie jest do obsługi fabrycznej nawigacji, której nie miałem.

Jej brak i niechęć do wklejania w szybę różnej maści uchwytów do fonów była przyczyną zakupu wspomnianego "kombajna".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chcesz dodać odpowiedź ? Zaloguj się lub zarejestruj nowe konto.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to bardzo łatwy proces!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×