Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane IV ?


marr29

Rekomendowane odpowiedzi

Pojawiły się kolejne oferty Meganów 4, póki jeszcze nie ma oficjalnego cennika:

TCe 130 w wersji Intens, ręczny dzida, felgi 16" i cena kosmos 79 999 zł Zobacz.

oraz wersja GT, czyli w zasadzie wszystko wraz z 4 Control, cena też dość wysoka Zobacz.

Ceny kosmos ogólnie, miejmy nadzieję że ustabilizują się z czasem. Generalnie każda nowość jest droga i nie podlega rabatom...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie każda...

Na Astrę praktycznie od samego początku są wysokie rabaty (dealera odwiedziłem ledwie kilka tygodni po premierze). Znajomy kilka lat temu kupował Skodę Octavię i również już na starcie wyrwał niezły upust. Swoją Ibizę też zresztą kupiłem max. kilka miesięcy po premierze i bez problemu dostałem -10% bez żadnej wyprzedaży rocznikowej...

Jeśli ceny z tych aukcji (za których wklejenie dziękuję, nie śledzę otomoto na bieżąco) powtórzą się w oficjalnym cenniku, to będzie to jakaś masakra...

Aż 80k za Intens 1.2 130KM z halogenami i na "balonach"? Za tyle w Oplu dostaję Astrę Elite 1.4 150KM, z m.in. nawigacją i Matrixami LED + felgami 17". Jaki jest więc sens kupowania dużo słabszej i gorzej wyposażonej Renówki?

11k za wersję GT wypada już nieco lepiej (a może nawet dużo lepiej), ale w przypadku tej oferty ciężko mi o dokładną analizę bo zakupu tak drogiego samochodu nie rozważałem i nie wiem jak "wygląda" rynek. Tak na szybko, to 265-konny Leon Cupra kosztuje cennikowo 117k (z rabatem pewnie można zejść do ~105k). To już chyba wolałbym dopłacić 10k do Renault i mieć lepsze wyposażenie (Cupra wielu rzeczy nie ma, trzeba domawiać), 4control i nowe auto (a nie mające premierę kilka lat temu), nawet kosztem silnika...

edit: Dojrzałem na zdjęciach, że w pierwszym linku też jest nawigacja (mniejszy ekran mnie zmylił, myślałem że navi jest tylko w tym pionowym tablecie). W takim razie oferta nie wypada już tak tragicznie jak myślałem na początku, ale w dalszym ciągu kiepsko ;/ Dołożenie Pure LED to pewnie dodatkowe 4-5k, większe felgi kolejny tysiąc/dwa. Łącznie wyjdzie 86-88k, czyli 6-8k drożej niż za mocniejszą Astrę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TCe 130 w wersji Intens, ręczny dzida, felgi 16" i cena kosmos 79 999 zł Zobacz.

oraz wersja GT, czyli w zasadzie wszystko wraz z 4 Control, cena też dość wysoka Zobacz.

Dzisiaj jadę na przegląd przed feriami do Zdunka w Gdyni to sobie obie obadam;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

veg przecież katalogowo Astra za 80tys. nie będzie miała nawi. Porównujmy katalogowe wyposażenie i katalogowe ceny. Astra Elite 1.4 150KM kosztuje już ponad 80tys. do tego nawi za kilka tysi nie wychodzi 80tys. A nie liczmy z rabatami tego, bo w Renault też będą. A matrycowe LED chodzi Ci o Intellilux? To z nawi pakiet kosztuje przecież 7.500 złotych.

Już bardziej bym patrzył na Astrę Dynamic 1.4 150KM za 77400 bez nawi i ją przyrównywał po doposażeniu w nawigację.

A żartem jest 110 tys złotych za Megane... Z 205 konnym silnikiem to żart jest dość mocny. Auto za 3 lata będzie warte z 50tys. prawdopodobnie. No i w tej cenie nie porównywałbym do Leona Cupra, to jest trochę inna liga jeżeli chodzi o silnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak takie mają być ceny nowej Meganki to w Renault Polska chyba się komuś sufit na głowę zwalił i to z wysoka. Dźwignia ręcznego wygląda tragicznie jakby doklejona w ostatniej chwili.

W ostatnim numerze Auto Moto i Sport jest test Meganki i ceny, które tam podali to Intense 1,6dCi to 86100 zł, a Bose 1,6dCi 94100zł.

Samochód generalnie chwalony, z małym (albo dużym) "ale", duża średnica zawracania, mało skuteczne hamulce i ciasnota na tylnych siedzeniach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A żartem jest 110 tys złotych za Megane... Z 205 konnym silnikiem to żart jest dość mocny. Auto za 3 lata będzie warte z 50tys. prawdopodobnie. No i w tej cenie nie porównywałbym do Leona Cupra, to jest trochę inna liga jeżeli chodzi o silnik.

Zgadzam się, że cena GT jeśli będzie w tych okolicach to jest zbyt wysoka. Konkurencja ma dużo fajniejsze auta za niewielka różnice. Jeśli GT wyceniają na 110-114k, czyli jak "stare" RS, to strach pomyśleć za ile będzie nowy RS :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ostatnim numerze Auto Moto i Sport jest test Meganki i ceny, które tam podali to Intense 1,6dCi to 86100 zł,

Megane III TCe 130 Limited było o 11 tyś zł tańsze od tej samej wersji z silnikiem 1.6 dCi 130 KM. W takim przypadku Megane IV Intens TCe 130 powinien się kształtować w granicach 75-76 tyś zł, skoro 1.6 dCi faktycznie kosztuje 86 100 zł. Może Zdunek wyskoczył z ceną 79 999 zł jako pierwszy sprzedający, licząc na szybka sprzedaż przed oficjalnym uruchomieniem sprzedaży....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samochód generalnie chwalony, z małym (albo dużym) "ale", duża średnica zawracania, mało skuteczne hamulce i ciasnota na tylnych siedzeniach.

O ile ostatnia cecha jest do przełknięcia, wszakże hatchback to nie auto rodzinne to dwie pierwsze według mnie mogą mocno zaważyć.. Aczkolwiek w teście Motoru hamulce były chyba lepsze niż w Astrze.

Co do wnętrza, nie wiem z czego zachwyt nad wnętrzem Megane IV, nie widziałem auta na żywo ale z tych zdjęć Zdunka to dajcie spokój, plastik wszechobecny, widać to na tym zdjęciu od strony pasażera. Kiepsko to wygląda, Kia ma jakość co najmniej porównywalną jak nie lepszą.

No i auto za 110tys. a słupki drzwi goła blacha w środku świeci dla mnie porażka. To w Dacii tak może być za 40tys.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat nie wiem po czym oceniasz jakość jeśli nie widziałeś auta na żywo. To ze to plastik to jeszcze nic złego, w każdym aucie jest tego w cholerę. Ważne jaki jest w dotyku, jak wygląda na żywo i jak wszystko jest spasowane. Fotki nie pokazują nic z tego. Dla mnie akurat z fotek nie wygląda to źle. Ręczny jest dziwny, ale dzięki temu zajmuje mniej miejsca, po za tym wydaje się ok.

Ale takie clio sport z fotek tez mi wyglądało ok, a jak wsiadłem to już tak pięknie nie było. Nawet skórzana tapicerka była dziwna :) A talisman dla odmiany bardzo na plus po za dziwacznym ograniczeniem przestrzeni na nogi kierowcy ( po prawej stronie na gorze jakoś tak ciasno)

Edytowane przez behbeh
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale pokazują blachę wewnątrz na drzwiach, temu nie zaprzeczysz. Piszę odczucia po zdjęciach, po prostu jakbym zrobił zdjęcie swojej Meganki II to gorzej by to nie wyglądało. Wykonanie może jest po prostu standardowe jak na dzisiejsze kompakty, natomiast kiedyś było lepsze niż u konkurencji - chociażby w MeganeII.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

celowo nie pisałem o słupku bo trochę nie wiem o co do końca chodzi. Jeśli o ta cześć przy szybie to jakoś z fotek mnie to nie razi ani trochę, na żywo się okaże. Obyś się mylił i oby nie było to takie wredne jak faktycznie może być :)

Edytowane przez behbeh
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!