Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Dzienne LED zamiast halogenów przeciwmgielnych


Rekomendowane odpowiedzi

Tylko w nocy nie mogę stać na samych pozycyjnych (dzienne mogą oślepiać kierowców), auto mam zarejestrowane przed 2010 rokiem, więc w dzień mogę jeździć na dziennych + postojowe jak i samych dziennych (te dwie opcje mam w aucie).

Wydaje mi się, że na chamca szukacie problemów. Zrobiłem to tak, ponieważ baaaaaardzo rzadko zdarza mi się włączać same pozycyjne w nocy. Jeśli już bym musiał to niech stracę, zapalę i te mijania!

Taka wersja mi się najbardziej podoba i tyle.

Edytowane przez Damian771
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Odświeżę temat. Zastanawiam się nas założeniem świateł do jazdy dziennej ale w miejscu halogenów. Poszukałem trochę w internecie i na aukcjach internetowych i takie firmy jak Philips czy Osram nie produkują takich świateł tylko same prostokątne.

Znalazłem 2 interesujące modele: NSSC 510HP lub ewentualnie MAGNETI MARELLI LAQ010.

Ma ktoś może takie światła i mógłby coś o nich napisać jak się sprawują ? Czy z założeniem w miejsce halogenów nie będzie problemu i jakiś strasznych przeróbek ?

 

 

Czy naprawdę nikt nie ma świateł dziennych w miejscu halogenów ?

 

Dodano: 17 lut 2014 - 08:45

Niestety nie uzyskałem pomocy więc kupiłem światła MAGNETI MARELLI LAQ010.

Światła świecą mocno, przy zapalaniu nie mrugają. Cała elektronika jest w środku lampy i nie posiadają żadnego zewnętrznego modułu. Przewód ma długość 3,5m, grubą izolację i nie posiada złączki przy świetle na której może pojawić się problem ze stykiem. Montuje się je na 2 wkręty jak fabryczne halogeny.

Jeśli chodzi o jakość wykonania i jasność świecenia to mogę je polecić. Nie wiem jak z trwałością bo mam je dopiero od 3 dni także zobaczymy.

Sposób podłączenia:

- do akumulatora (można było do skrzynki)

+ do PPH2 pin 11

przewód sterujący do PPA pin 1

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Połączono.

Podepnę się. Posiada ktoś takie światła? Chciałem coś kupić w miejsce halogenów do MII i te pasowałyby idealnie. Tylko pytanie jak to świeci, jakie wykonanie itp.

Edytowane przez damiar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witajcie

We wtorek zamieszczę fotki po montażu świateł NSSC DRL 510HP w miejsce przeciwmgielnych, będzie można ocenić jak to wygląda :)

 

UPTADE

Zamontowane. Wkomponowały się idealnie. Fotki z telefonu, ale ładne światło jest więc myślę że dało radę. Jak świecą to już zrobię normalnym aparatem w wolnej chwili.

Jestem w każdym razie bardzo zadowolony. Auto zyskało, puste miejsca już nie są puste, skończy się marnowanie żarówek łącznie z tymi w kokpicie.

 

Dodano: 16 kwi 2014 - 23:54

Temat w górę, dołączam jeszcze dwie fotki ze świecącymi:

thumb_hosting_zdjec_1397667379__1.jpg thumb_hosting_zdjec_1397682958__2.jpg

post-69167-0-36702600-1396443808_thumb.jpg

post-69167-0-59354300-1396443814_thumb.jpg

post-69167-0-39416500-1396443819_thumb.jpg

post-69167-0-79908200-1396443823_thumb.jpg

Edytowane przez Dziekan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

zrobiłem z mojej Megi taki układ elektryczny że gdy zapalę światłą postojowe zapalają sie również halogeny przeciwmgielne a gdy zaświecę mijania halogeny gasną

poniżej zamieszczam schemat połączenia

 

lecz chciałbym tradycyjne żarówki w halogenach zamienić na żarówki led i moje pytanie brzmi czy we wszystkich megane II występowały żarówki H11 ?

post-64570-0-05302100-1398284292_thumb.jpg

Edytowane przez kamilmegan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A możesz wyjaśnić w jakim celu jest ta kombinacja??

Na pełnoprawne dzienne, zgodne z przepisami zarówno pod względem dopuszczenia, działania i nieoślepiania tych z przeciwka jakoś to nie wygląda...

Wręcz temu przeczy, co jest podstawą do wyeliminowania tego auta z ruchu po drogach publicznych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to trochę tak, jakbyś miał pozostałych kierowców głęboko w d..., bo liczysz tylko na względy estetyczne.

chyba najważniejsze w tym wszystkim powinno być bezpieczeństwo twoje i innych użytkowników dróg, no ale może to tylko ja mam taką hierarchię wartości :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czy wiecie ale w Megnane II częstą usterką jest wypalanie się kostki ze stykami od świateł a zakładając led za pomocą stycznika zapobiegnę dalszemu obciążeniu układu elektronicznego, a czytając wasze wypowiedzi jestem przekonany że również jesteście przeciwko podświetlaniu tablicy rejestracyjnej ledami i o oświetlania wnętrza samochodu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W środku sobie nawet naftówki takie jak przy furmankach albo i karbidówki pozawieszaj.

Twój cyrk Twoje małpy...

Światła zewnętrzne jednak nie są dla Ciebie ale dla innych, by Cie widzieli i byli informowani o Twoich zamiarach i poczynaniach. I to nie tak by musieli się domyślać co to za świetlik błyszczy z daleka.

Każdy na drodze ma prawo oczekiwać, że pozostali uczestnicy swoje pojazdy mają oświetlone zgodnie z ustalonymi normami i przepisami, jakie dotyczą wszystkich.

Tyle i aż tyle...

A co do elektryki w M II, to głupoty piszesz takie że szkoda komentować. (na przełącznikach nawet pełnych 12V nie ma, a prąd płynie przez najcieńsze przewody jakie są w instalacji auta. Poczytaj schematy zamiast pisać głupoty)

Szukasz po prostu sensownego uzasadnienia do swojego niezgodnego z przepisami wymysłu.

Edytowane przez gojgien
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Megnane II częstą usterką jest wypalanie się kostki ze stykami od świateł a zakładając led za pomocą stycznika zapobiegnę dalszemu obciążeniu układu elektronicznego

Nie widzę najmniejszego sensu w takim działaniu. Ledy tak mało pobierają prądu, że stosowanie stycznika mija się z celem. Sama cewka przekaźnika może pobrać prąd porównywalny z ledami.

Ze schematu który zamieściłeś wynika, że ledy zaświecą się razem ze światłami mijania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!