Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zamykanie auta z kluczyka


kamill1

Rekomendowane odpowiedzi

jest pokrętło z boku drzwi,drzwi kierowcy

Takie coś to się zamkiem nazywa :mrgreen:

Jak masz CZ to przekręcasz i masz wszystko zamknięte.

Takie same couś czyli zamek powinien być od strony pasażera :D

co zrobić z klapą

Klapa to jest w koszu na śmieci a te raczej się nie zamykają :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem ci ze myślałem ze to proste jest ale jednak nie.Jest tylko jeden zamek w drzwiach kierowcy po przekręceniu zamykają tylko się te drzwi.I te pokrętło napewno nie nazywa się zamkiem w instrukcji jest napisane śruba:)Naprawde jestem zaskoczony bo nie wiem jak zamyka się te autko.Drzwi kierowcy zamykam kluczykiem reszta tą śrubą ale pozostaje klapa i niestety nie wiem co zrobić??

 

e3a0c4d3cdc7.jpg

Edytowane przez kamill1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie będę więcej przedrzeźniał przedmówcy :mrgreen:

zamek jest tylko jeden.Sprawdzałem tak jak piszesz i niestety nacisne centralny zamykam autko a one jest otwarte.I naprawde pisze całkiem serio az sam jestem zaskoczonym jak oni to wymyślili z tym zamykaniem.Zresztą nie tylko ja mam problem

http://megane.com.pl/topic/2033-scenic-i-2-pytania/page__st__16

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.13 - cytowanie

P_r_z_e_m_o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz CZ to przekręcasz i masz wszystko zamknięte.

Może w VW ale nie w meganie. W megi zamykasz tylko te drzwi w których jest kluczyk. Pozostałe wcześniej przyciskiem na konsoli.

Wówczas klapa bagażnika i klapka wlewu paliwa jest zamknięta.

Opisana sytuacja ma miejsce przykładowo po awarii nadajnika w kluczyku albo gdy padnie bateria.

Edytowane przez gojgien
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po co przedrzeźniasz przedmówcę :mrgreen:

spradzałem tak i są otwarte drzwi

Moze tył i przod pasazera na śrube potem centralny w srodku na zamknięcie i kluczykiem kierowcy jutro sprawdze

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6, 5.13-Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W którymś poście czytałem, o sposobie przez tylne drzwi, nie wiem jednak czy to było dla M/S I czy II

Tu problemem w zamknięciu auta przyciskiem z konsoli są otwarte drzwi kierowcy.

Ktoś wpadł na pomysł, by je zatrzasnąć, a otworzyć jedne z tylnych. Przez nie wsiadasz, naciskasz przycisk centralnego na konsoli i potem te drzwi zamykasz mechanicznie przez przekręcenie tej śruby, czy jak to tam nazwano. Pamiętaj by ze środka zabrać kluczyki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:mrgreen: Nie ma najmniejszego problemu. Otwierasz dowolne drzwi, naciskasz przycisk na konsoli żeby zadziałał CZ i zamykasz otwarte drzwi, wszystkie drzwi powinny być zamknięte, klapa bagażnika również. U mnie to działa, sprawdzone wielokrotnie przy wyjmowaniu akumulatora.

Otwierasz "z kluczyka" i naciskasz przycisk CZ na konsoli, wszystkie drzwi masz odblokowane.

W tylnych drzwiach masz dwie blokady, niestety nie pamiętam jak są umiejscowione.

Jedna blokuje drzwi przed otwarciem z zewnątrz, druga przed otwarciem od środka, tzw. blokada rodzicielska.

Ostrożnie z tym, bo możesz sobie narobić kłopotu w przypadku gdy siłowniki CZ będą niesprawne. Wtedy bez zdejmowania tapicerki się nie obejdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, w ten zposób zawsze otworzysz wszystkie drzwi.

Wsiadasz do auta, otwierasz drzwi kierowcy, naciskasz przycis CZ, wysiadasz i zamykasz drzwi kierowcy.

W takim przypadku po zamknięciu drzwi nie powinienś otworzyć drzwi, ani klapy bagażnika z zwenątrz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W megane I po lifcie nie jest tak prosto.Po pierwsze trudno jest zamknąć samochód przyciskiem na konsoli mając otwarte przednie drzwi raz to działa raz nie.Lepiej zrobić to mając tylne drzwi otwarte.Działa zawsze.Jeżeli natomiast chcemy zamknąć drzwi bez akumulatora wtedy musimy w każdych drzwiach przekręcić blokadę (można to zrobić kluczykiem od stacyjki) przy otwartych drzwiach a na koniec drzwi kierowcy zamykamy kluczykiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nel własnie sprawdzałem mozna zamknąc autko przez tylnie drzwi,wciskam zamykanie w aucie i wychodze tyłem i zamkniete.Ale co zrobic jak nie ma akumulatora zamykam tył przod kluczem a klapa otwarta

Dlatego cały czas piszę że to nie jest takie proste aż sam nie moge tego pojąć jak oni to rozwiązali

Edytowane przez kamill1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!