Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane III - 2009


DrNO

Rekomendowane odpowiedzi

majac auto skladane przez turecka mysl techniczna, ktore nowe wyglada jak powypadkowe - patrz np. szpary miedzy elementami nadwozia

kolego,zastanów sie zanin klikniesz wyślij :evil: To samo można powiedzieć o składanych przez naszych polskich "majstrów" autach,które w 80% idą na eksport.Jaka to turecka "myśl techniczna"???Przecież to jest w całości zaprojektowana i wybudowana przez francuzów linia montażowa.

Moja megi w sedanie też była z Turcji i jakoś nie było tych niedoróbek .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To samo można powiedzieć o składanych przez naszych polskich "majstrów" autach,które w 80% idą na eksport

ale auta robione w polsce maja dobra slawe

Jaka to turecka "myśl techniczna"???Przecież to jest w całości zaprojektowana i wybudowana przez francuzów linia montażowa.

masz racje zle sie wyrazilem, co nie zmienia faktu, ze atuta te byly skladane wg tureckich - slabych standardow

Moja megi w sedanie też była z Turcji i jakoś nie było tych niedoróbek .

myslalem, ze tylko wersja grantour byla skladana w Turcji

jak każdy lanos

Cytat:

megane w sedanie czy kombi, nie jest brzydkim samochodem, nie porownuj jej do lanosa. zreszta co ty mozesz wiedziec o autach.

 

EOT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No Panowie dzisiaj jeździłem nową M-ką, htb, 1.6 16V i powiem że nawet fajny sprzęt. Była to chyba wersja Expression, przyzwoite wyposażenie m.in. klima automatyczna dwustrefowa i inne bajery. Ogólnie wykonanie niezłe, wygodnie się siedzi, wyświetlacz fajny, wskaźniki ok, denerwująca może być tylko sygnalizacja zmiany biegu na wyższy, przecież wiem kiedy trzeba to zrobić :mrgreen: - drobiazg. Hamulce nieprzyzwoicie skuteczne, aż trudno się przestawić ze swojego dobytku. Zawieszenie skutecznie tłumiło dziury i jest w miarę sztywne, jednak w mojej qpie sztywniejsze (takie miałem wrażenie). Jedyne co mi nie przypadło do gustu to chyba silnik, niby 110 KM ale szału nie ma. Po prostu jest. Równomiernie rozwija moc, od dolnych obrotów ciągnie równo, ale brakuje "tego czegoś" znanego dobrze z dCi - momentu. Ogólnie jednak auto na plus :)

 

W salonie natomiast miałem okazję obejrzeć nowe Coupe, z zewnątrz, pomijając felgi i opony z Żuka, wygląda pięknie. Świetnie prezentuje się ten rudy kolor. W środku natomiast już nie było wesoło. A to wszystko przez wersję wyposażenia, po prostu "bida z nędzą". Byłem niemiło zaskoczony. W końcu Coupe to auto raczej sportowe, a sportu tam tyle co w autobusie. Żadnej, nawet aluminiopodobnej wstawki! Wyposażenie mam lepsze w swojej M z 2002 roku! Szkoda, miałem nadzieję na pozytywne zaskoczenie a tu nic. Może w innym salonie spotkam bogatszą wersję to humor mi się poprawi :mrgreen:

 

Dowiedziałem się, że w salonie przy alejach można pojeździć nową Lalunią Coupe...

Pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Polsce nie zobaczysz bogatrzej wersji Coupe. Renault potraktowała nas jak biedny kraj trzeciego świata, tak ubogie wersje Megane na Otwarte dni Renault jak w Polsce to możesz zobaczyć tylko w Somali.Privilege 5d jest tylko w kilku salonach min. Tandemie. Coupe w lepszej wersji ma wstawki chromowane, TCE 130 już jest w sprzedaży w Europie a u nas może w połowie stycznia, ale automatyczny hamulec już wchodzi do zamówienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jednak mam nadzieję że nie będzie tak źle, bo zaraz obok stał HTB z jasną, półskórzaną tapicerką i to wnętrze już zasługiwało na uznanie. Dużo zależy właśnie od salonu, nie biorą pełnego wypasu, żeby mieć pewność że tańsze auto ktoś kupi. Ale oszczędzanie np. na felgach to już przegięcie. W Płocku stoi Laguna Coupe, wypasiona konkretnie, z mocnym silnikiem i na 18 calach. Więc jak chcą to potrafią!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobrze wiedzieć, świeże informacje często się przydają, pewnie nie tylko ja z nich skorzystam :mrgreen:

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą jeździłem Coupe 2.0 TCE 180. Miód autko. Zaczynam zbierać pieniążki :mrgreen:

 

Silnik jest po prostu kosą :mrgreen: Na szóstym biegu przy 100 km/h dalej czuć kopa :) Można jeździć naprawdę dynamicznie nie przekraczając 2500 obrotów.

 

Była to jakaś bogatsza wersja z chromami, klimą dwustrefową. Podobają mi się olbrzymie lusterka wsteczne - wszystko widać do tyłu. Parkowanie prostopadłe tyłem - no problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Miałem okazję oglądać nową Meganką, zarówno w wersji 5d, jak i coupe. Wnętrze jak dla mnie porażka. 5d oglądałem z jasną tapicerką, materiały ok, siedzenia ok, ale wnętrze wizualnie robi wrażaenie bardzo ciasnego. Do tego najgorsza rzecz czyli kierownica, zegary i konsola środkowa na czele z kratkami nawiewu sa wysunięte, a cała reszta daleko w tyle. No mnie takie coś nie przypadlo do gustu. W wersji coupe która oglądałem było czarne wnętrze i w takiej kolorystyce prezentowało się dużo lepiej, ale do ideału daleko. W salonie stała także M2 i ten model mi się cholernie spodobał, podobnie jak nowa Laguna w wersji coupe szczególnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!