Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Prośba o ocenę


Grzechu60

Rekomendowane odpowiedzi

Foty 6,7,8 widoczna kontrolka SERVIS i na niektórych z nich można zobaczyć świecący klucz, na 10 już tego brak. Czyżby specjalnie do tej fotki potrzebę przeglądu skasowano?? (zacieranie niewygodnych danych?? co jeszcze ukryto??)

15 minut przed zrobieniem ostatniej fotki odłączano akumulator... (albo po ostatnim odłączeniu nie ustawiono odpowiedniego czasu i jest kwadrans po północy)

Radio czeka na wprowadzenie kodu...

Tempomatu brak a jest w opisie

Półki bagażnika tez brak, a w opisie nie nadmieniono o tym fakcie.

Poza tym fotki takie, by za wiele nie pokazać.

Edytowane przez gojgien
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakby powyższe argumenty kolegów były nie wystarczające to dodam od siebie, że autko coś długo nie może się sprzedać (świadczy o tym zieleń na drzewach). I do tej pory nie został opłacony?? Co nie tak. Czyżby umowa "na Niemca"??

 

PS. Co do ostatniego zdjęcia, to czy razem z przebiegiem ogólnym nie powinien być podany przebieg częściowy?? Tak może jest zaraz po odłączeniu aku?? Spotkał się z tym ktoś?

Edytowane przez damiar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Dzięki! :)

 

Dodano: 04 maj 2013 - 21:36

Ponownie potrzebuję Waszej pomocy. Jakie mają on widoczne wady?

1. http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=229872072&cd=634995494440000000&asrc=st|fs

2. http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=231062604&cd=635017086500000000&asrc=st|fs

 

Dodano: 05 maj 2013 - 09:55

Panowie, a ten??

http://otomoto.pl/renault-scenic-1-6-112km-klima-niski-przebieg-C29006672.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.na pewno dostał w przód,za mocno wysiedziany fotel-jak na deklarowany przebieg

2.wygląda na klasyczną autostradówkę czyli i przód i tył,wnętrze dość przyzwoite

3.dwukrotnie i kiepsko robiony przód,lewy tył do sprawdzenia tak samo jak przebieg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja trzecią ofertę w ogóle nie brałbym pod uwagę, bo.... goooooolllllaaassss.

Za tyle pieniedzy? Nieraz pisałem - francuskie auta kupuje się m.in. po to by za nieduże pieniądze mieć auto fajnie wyposażone. A ten nie ma nic oprócz elektrycznego hamulca ręcznego.

Nie jestę ekspertę ;-), ale

- dotychczas nie widziałem 1,6 z sześciobiegową skrzynią

- czy na listwach bocznych nie powinno być oznaczenia "1.6" - podobno tylko najslabsze diesle (ze wstydu) nie mają oznaczenia ;-)

- nie widać naklejki ochronnej na tylnim lewym progu (z tyłu przy błotniku) - przy tak małym przebiegu jej brak oznacza 100% lakierowanie (po lakierowaniu mało kto ją nakleja)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla nie auto godne zainteresowania.

Jedyne co mnie zastanawia, to tak niska cena jak na 2008r.

Przebieg wydaje się być rzeczywisty, nic nie kombinowany. Po przeliczeniu wychodzi 22 kkm/rok, czyli średnie zachodnie przebiegi. W porównaniu z tym z poprzedniej oferty, to jest różnica na plus.

Wnętrze też zadbane- kierownica, fotele, rączki drzwi. Zresztą z tego roku to nic dziwnego. Tylko brak dywaników z przodu.

Wersja wyposażenia faktycznie bogata: klima automat, Hands free, automatycznie składane lusterka, tempomat, rolety przeciwsłoneczne itd. Jednak brakuje mi tu jednej rzeczy tj. systemu kontroli trakcji (jednak wpływa to na bezpieczeństwo i komfort jazdy). Jeśli już mowa o komforcie to podłokietnik z przodu też by się przydał (super sprawa, zawsze to dodatkowy schowek), a tak to taka przestrzeń pomiędzy fotelami. Jakoś nie bardzo to wygląda. Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie żeby go dobudować (ale to się wiąże z dodatkowymi kosztami).

Co do karoserii, to jedyne co zauważyłem to przedni zderzak źle spasowany. Rożnicy w odcieniu nie widzę, to może tylko zastał źle założony po demontażu (kolega extreme666 może coś więcej zauważy, ma dobre oko do takich szczegółów). Serwisowany w ASO, oczywiście trzeba to sprawdzić.

Sprzedawca w dwóch miejscach pisze różne informacje: raz, że auto opłacone/przygotowane do rejestracji, a potem o dodatkowych opłatach rejestracyjnych.

To chyba wszytko.

Edytowane przez damiar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Optima wszystkie poliftowe nie miały już emblematów na listwach (w 2.0T bardzo mnie to cieszy :unsure: ) a 1,6 poliftowe ma skrzynię "6".

 

Co do ostatniego:

-przedni zderzak może być po drobnej kolizji parkingowej lub [przycierce o krawężnik itp, na dole po lewej widać jakieś szramy a to spory kawałek wiotkiego tworzywa i czasem dziwnie się zachowuje (wiem po swoich :bash: );

-do dokładnego sprawdzenia prawa strona, przednie drzwi mają jakby inny odcień, ale ze zdjęć to wróżenie z fusów, najlepiej obejrzeć z bliska. Jeżeli jednak mają inny odcień to dokładnie obejrzeć resztę boku (próg, słupki itp) bo to może oznaczać że drzwi były ratowane po jakiejś może niewielkiej kolizji;

-dywaniki sobie poszły;

-antena też;

-kuweta mniędzy fotalami jakaś dziwna mi się wydaje, chyba przy tej kolorystyce wnętrza powinna być jasna... ale upierać się nie będę;

-akumulator mu odpinali albo zdjęcia robione w trakcie dnia polarnego patrząc po wskazaniach zegara;

-chyba jakiś czas już próbują sprzedać bo temperatura niska i śnieg jeszcze na zdjęciach;

-rączka drzwi kierowcy bardzo podrapana, moje przy 130000 km. i 95000 km. nie mają takich szram;

-brak dwóch kołków tylnego zderzaka (ostatnie zdjęcie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grzechu60, pisałem o tym z ostatniej oferty, ten z Wrocławia. 300 km to kawałek jednak masz.

 

Faktycznie wskazanie godziny jest niepoprawne. Trzeba by się dowiedzieć w jakim celu odłączano aku i czy kod do radia jest.

Fotki z 27 marca, to już półtora miesiąca stoi, to już chwilę.

-do dokładnego sprawdzenia prawa strona, przednie drzwi mają jakby inny odcień

Tu akurat sprzedawca się o tym fakcie wypowiada to może nie jest tak źle, czyli tak jakby nie miał nic do ukrycia. Cytat: stan pojazdu: bdb, bezwypadkowy, otarcia na zderzakach, drzwi PP wczesniej powierzchniowo malowane.

Również brak zdjęć komory silnika, też trzeba by się dowiedzieć.

Podtrzymuję swoje zdanie, że jednak brałbym go pod uwagę, sprawił jego historię... Jednak Ty musisz zadecydować czy będziesz jechał te 300 km, bo na żywo może być inaczej.

Edytowane przez damiar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Optima wszystkie poliftowe nie miały już emblematów na listwach (w 2.0T bardzo mnie to cieszy :unsure: ) a 1,6 poliftowe ma skrzynię "6".

 

Aaaa widzisz jak ten czas leci... Niedawno 95% zapytań tutaj o ocenę dotyczyło SII PH1 - czyli takiego jakiego mam - więc i wiedzę miałem szerszą. Teraz już zapytania dotyczą PHII... Z tego wniosek, że muszę już swojego pomału na złom szykować :unsure:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!