Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Dziwny problem przy rozruchu


maraft1

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, dziś rano podczas odpalania silnik (1.9 D) nie chciał zaskoczyć, temperatura -2, podczas kręcenia rozrusznikiem silnik łapie za 2 obrotem puszczam kluczyk i go dusi. pomogło dopiero za 4 razem jak wcisnąłem gaz do połowy odpalił obroty wskoczyły od razu równo bez szarpania, kontrolka świec paliła się około 5 sekund przed zapłonem. czy może to być kres świec czy może paliwo gdzieś przyblokowało, bo jak go zgasiłem po minucie to już potem zapalił normalnie.

 

Dodano: 17 lut 2013 - 07:53

Wczoraj potem w dzień było ok po oddaleniu tylko mała chmurka. Ale po nocy dziś znowu pedał w podłogę żeby złapał obroty a potem już palił normalnie.

 

spuściłem dziś jeszcze osadnik i odpowietrzyłem jeszcze raz filtr, ale dopiero efekty jutro zobaczę, stawiam na świece bo wujek w Mitsubishi miał taki sam problem a tam jest identyczny silnik, jeszcze mam pytanie czy może się cofać paliwo przez noc z pompy i jaka by mogła być tego przyczyna? czy na się to na oko zobaczyć jakoś?

Edytowane przez maraft1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jako takiej nieszczelnosci nie widze, paliwo nigdzie sie nie poci, sprawdze rano jeszcze jutro czy przewodach stoi za i przed filtrem. pod pompuje gruszką a jak to nie pomoże to pewnie zostają świece.

 

Dodano: 17 lut 2013 - 14:29

chodziłem go teraz zapalić, stał 6 godzin, zapalił ale nie mógł wskoczyć na obroty przez kilka sekund musiałem dać mu trochę gazu i dopiero się uspokoiło, w przewodach paliwo było przed i za filtrem.

 

może by ktoś wiedział w która stronę się nakierować czy sprawdzić coś jeszcze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro kupuje świece i wymienię. Teraz przed odpaleniem nabilem paliwa pompka na twardo i też ledwo złapał puścił chmurę i 15 sec wchodził na obroty. Więc raczej padla swieca szczególnie że do wczoraj po oddaleniu pod obciążeniem piszczal pasek osprzetu. A teraz jest cisza nawet jak wlacze światła odrazu.

 

Dodano: 18 lut 2013 - 14:36

dziś świece wymieniłem miałem bosha teraz są EYQUEM oryginalne z renaultów. jedna była całkowicie padnięta nawet iskra nie przeskakiwała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

iskra nie przeskakiwała, bo w świecach żarowych iskry nie ma. One się tylko rozgrzewają, podnosząc temperaturę w komorze spalania.

Czy wymiana świecy pomogła?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

iskra nie przeskakiwała,bo w świecach żarowych iskry nie ma

Przeskakuje, przeskakuje- pomiędzy wkręconą w cylinder świecą i przytykanym do jej plusowego zacisku drutem, podłączonym do plusa akumulatora, w celu sprawdzenia danej świecy. :lol:

Zawsze w takich miejscach gdzie jest ostateczne zamkniecie obwodu pod napięciem jest przeskok iskry, czasami niewidoczny gołym okiem ale jest. Zjawisko to można zminimalizować, a nawet wyeliminować jeśli to połączenie będzie realizowane w bance szklanej, gdzie 2 przewody będą zwierane przez rtęć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a no chyba że tak!

Ale skąd pewność, że to świeca iskrzy, a nie drut? :lol:

Oczywiście żart :)

 

Ja zawsze sprawdzam żarówką, bo sobie dorobiłem "profesjonalistyczny" przyrząd do sprawdzania świec. Ma tę zaletę, że nie parzy palców i można świece zdiagnozować samemu, siedząc nawet w aucie, bez pomocy drugiej osoby. Nie trzeba też świec wykręcać. Urządzenie genialne w swojej prostocie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!