Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Pęknięta głowica? a może uszczelka?


Paulo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem tutaj nowy. Dwa dni teu stałem się szczęsliwym posiadaczem Renault Scenic.

 

I mam z nim taki delikatny problemponieważ w zbiorniczku wyrównawczym płynu zbiera się olej i miesza sę z płynem. W kilku warsztatach byłem i jedni mówiąże tlko uszczelka a ini żegłowica pęknięta. Których magików mam posłuchac? Autko ostałosprowadzone zeszwecji miesiąc temu pojeźdzło troche po naszm mieście i zaczeło się z olejemwzbiornicku. Raz na tdzien trzeba dolewać około litre płyu...;/ Chciałbym zaznaczć że autko ma przebieg 308 000km i co poniektórzy radzą mi żeby lepiej kupić innągowice bo z takim przebiegiem nie jest ona zbyt dużo warta. A co wy o tym myślicie?Jest to silnik 1.6 8v na pełym wtrysku. A zbiera sie lepiej niż kolegi meganka :shock: i naprawe ten saochów czuć że idzie mimo dużego przebiegu. Czekam na wasze opinie.

 

Pozdrawiam Paweł

 

Proszę poprawić treść postu bo jest mało czytelny - Prezes

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw popraw to co napisałeś bo jest to nie czytelne.

IMHO masz do wymiany uszczelkę pod głowicą na bank.

Nie wiadomo w jakim stanie jest głowica, przy takim przebiegu mogą być do wymiany uszczelniacze zaworów.

Raczej nie jeździł bym takim autem. Przygotuj się na spore wydatki, bo może się okazać że jest więcej do roboty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eeee straszycie chłopaka. Całkiem niezły przebieg :-o objawy nie są jakieś "wyjątkowe", wiele osób z przebiegami o połowe mniejszymi ma dużo większe problemy. Trzeba by otworzyć silnik, zobaczyć jak to wszystko wygląda. Może opłaci sie kupić nowy motor a może wyremontować stary :roll: ja za wymiane uszczelki, pierścienie i uszczelniacze(może coś tam jeszcze, oczywiście regulacja zaworów, itp) płaciłem 500-600 zł. Fachowiec będzie musiał ocenić co będzie lepsze. ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorki że to takie nieczytelne jest ale kupiłem nową klawiature i nie wsztskie literki mi wchodza;/ a o do silnika to spisuje się on jeszcze całkiem niezle. Wczoraj na trasie mi sie super jechało. Silnik ciągnie tak od 3500 w góre ale wtedy to juz czuc ze ciągnie nieźle. Moim zdaniem jakby był zajeżdżony to nie miał by mocy. Tak to pięknie pali nie ma problemu z nim :) jedyny problem to ten olej w zbioriczku. Mam sprawdzony warsztat w środe im go wstawie i dowiemy się co jest grane. :-| powiedzieli mi 250zł plus części. Tzn. uszczelka uszczelniacze i kompletny rozrząd. Dzięki za posty mam nadzieje ze nie będe musiał silnika zmieniac. :-?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kup sobie od razu termostat i wymień.

Ja nie wiem czemu ale prawie zawsze po zdjęciu głowicy są jakiś problemy z temperaturą silnika. I proszę mi tu nie mówić, że trzeba go odpowietrzyć.

Coś w tym jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam , zapewne masz pękniętą głowice, mikro pęknięcie mój starzsy ma renault 21 i to samo mial, zapewne głowicy ci sie nie opłaca wymienać, rozejrzyj sie za całym silnikiem mój staruszek tak zrobił i lepjej mu sie opłaciło :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłbym ostrożny z takimi radami. Najpierw trzeba zobaczyć co się stało potem decydować silnik czy może tylko głowica. A i tak trzeba dokładnie obejrzeć bo może sie wydawać, że wszystko OK, a tu za chwilę trzeba robic jedno z drugim.

Nigdy nie ma pewności, ze kupiony używany silnik jest w pełni sprawny. Trzeba z tym bardzo uważać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!