Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

meganka ma problemy z odpalaniem


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich!

Maz juz wczoraj szukal tu wskazowek co moze byc nie tak z nasz Megi ale sie niestety nie doszukal... mniejsza o to..

Problem jest nastepujacy...

w sobote kupilismy Megi i wszystko bylo ok, w niedziele tez. poprzedni wlasciciel powiedzial nam ze 2 razy mu sie zdarzylo ze auto mialo problem z immo i wystarczylo zamknac i otworzyc... ponoc to calkiem normalne we francuzach...

w nocy z niedzieli na pon bylo dosyc zimno i juz megi powiedziala "pa pa" maz probowal wszystkich sposobow, otwieral zamykal, krecil i nic. w koncu aku padlo.. wieczorem naladowalismy, zaniosl do auta i na "dotyk" odpalila. juz sie cieszylismy ze znalezlismy problem... jednak rano znow bylo to samo... krecil ale nie chcial zaskoczyc, aku podladowane i dalej nic, za entym razem odpalila... teraz maz ma w pracy przerwe i juz megi znowu nie chce odpalic...

Moze ktos zWas mial juz taki problem lub wie co moze byc przyczyna..? i wogole jak sie do tego zabrac i od czego zaczac?

Bedziemy baaardzo wdzieczni za kazda pomoc...:lol:

Pozdrawiam

Marta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli to nie wina immo. Pilot już radiowy więc odbiornik pilota też nie jest przyczyną. Jak wyglądają masy silnika :lol: Mój kolega miał problem w Clio z odpalaniem auta. Przyjechał autem z trasy, zgasił auto i już nie odpaliło. Okazało się, że zaśniedziała masa silnika i tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja miałem też podobnie i skończyło się że musiałem auto na lawecie wież do ASO,by go otworzyć i odpalić.

W ASO powiedzieli mi że podczas zimy to normalne poprostu powinno się uchylać lekko szybę jak stoi w garażu bo ta para niema gdzie się wydostawać i zostaję w aucie i uszkadza się tam jakijś czujnik od immo i dlatego nie działa.

Ja kazałem wyciąć immo,na nastepny dzień pojechałem do elektryka załozył mi alarm i teraz jest super,żadnych problemów bo już mnie to męczyło

A koszty z tym IMMO to porażka a cholowanie nikomu bym tego nie życzył :lol:((

Edytowane przez P_r_z_e_m_o
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chwilowo problem zmalal.. Dzisiaj rano megi odfyfkala za drugim razem a wieczorem za 5 razem kombinacji z zamykaniem i otwieraniem... z koleji po przejechaniu ok 12 km pod dom bez otwierania drzwi odpalala bez jekniecia... w sumie to nie prubowalismy po zamknieciu i otwarciu auta... moze wina lezy w alarmie?!

a tak przy okazji idzie jakos zdjac wylaczyc lub cos zrobic z tym immo bez elektryka albo jakiegos innego magika?!

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.7

Rozumiem, że za granicą mogą być drobne problemy z pisaniem znaków diakrytycznych ale i tam można pisać ładnie zdaniami, choćby zaczynając wielką literą nowe zdanie. -Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisz czy w momencie próby odpalenia (wtedy gdy nie chce odpalić) kontrolka od immo jest wyłączona czy szybko miga ?

Może to nie immo tylko słynny czujnik obrotów wału?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawet nie wiemy czy jest jakis alarm... Kluczyk mamy jeden do wszystkiego. A jesli chodzi o kontrolke od immo to na poczatku mruga normalnie, pozniej gasnie i czasami odpali czasami nie... Na chwile obecna odpala, czasami za ktoryms razem ale odpala.. W weekend maz sie wezmie za czyszczenie i sprawdzanie bezpiecznikow itp.

 

Dodano: 22 lut 2013 - 11:23

Przepraszam Prezes:) Wiecej sie to nie powtorzy;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiecej sie to nie powtorzy :)

Oby mi to było przedostatni raz :lol:

W temacie.

U żony, w innym aucie, też był podobny problem. Jak nie wyłączyło immobilizera to nie zapalił.

Raz palił a raz nie. Okazało się, że był problem ze stykiem na wtyczce od immobilizera.

Po przeczyszczeniu odpowiednimi środkami i ponownym podłączeniu jak ręką odjął.

Nawet nie wiemy czy jest jakis alarm..

To łatwo sprawdzić :) Zazwyczaj sam się uzbraja po jakimś czasie.

Wtedy wystarczy otworzyć drzwi a zacznie wyć ;)

W MI i to w angliku, może nie być :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wystarczy popsikac WD40 czy jakims innym specyfikiem? U nas teraz zimno, niecale 2 stopnie wiec watpie zeby maz sprawdzil czy ma alarm hihi... najwyzej jutro jak sie wezmie za czyszczenie tych bezpiecznikow i innych stykow;)

 

Dodano: 22 lut 2013 - 14:09

Dzisiaj odpaliza za 4 razem... W sumie nam by to nie przeszkadzalo, gdybysmy mieli pewnosc, ze za entym razem odpali...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WD40 do elektryki się raczej nie nadaje, prędzej jakiś kontakt lub coś w tym rodzaju. nie chcę się upierać ale wg.mnie jak immo gaśnie to nie on miesza, może przy okazji czyszczenia styków sprawdź ten czujnik, dostęp jest całkowicie bezproblemowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wpisz sobie w szukajkę "czujnik położenia wału" i poczytaj, pogorszyć sprawy raczej się nie da, jeśli będziecie go czyścić to sprawdź też wtyczkę która do niego dochodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra a jesli ten caly czujnik.jest (chyba) nowy i styki i ta cala reszta wygladaja na nowe, nawet nie sa zakurzone... U nas z ta kontrolka jest tak, ze po przekreceniu kluczyka zawsze gasnie ale nie zawsze odpala... A jezeli ma ochote odpalic to odpala od razu, w czasie jazdy nie ma z niczym problemu. Jak zgasimy silnik i bez zamykania auta pilotem odpala. Po zamknieciu i otwarciu pilotem problem znow sie zaczyna...

 

Dodano: 25 lut 2013 - 00:25

Jeszcze jedna rzecz.. Powiedzcie mi tylko jak mam wyjac ten komputer spod maski... Przed chwila maz probowal zdjac ta metalowa oslone zeby dojsc do wtyczki od kompa i klapa... Probowal i nic a nie chcial czegos rozwalic. Caly wieczor siedzimy w necie i szukamy roznych wskazowek i niestety nic konkretnego nie ma. Jak sie okazalo caly komputer, z tego co widac jest zasniedzialy wiec wtyczka i przewody napewno tez... Podobno pozbycie sie tego nalotu pomaga wiec sprubujemy. I jeszcze jedno pytanie, czy za slaby akumulator moze powodowac ze Megi raz odpala a raz ma.focha? Dobrze wiedzialam zeby jej nie dawac "zenskiego" imienia, z babami zawsze sa problemy i fochy :lol:

milej nocki i z gory dzieki za wszelka pomoc:)

Edytowane przez P_r_z_e_m_o
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!