Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

A co w tym dziwnego że klocki TRW. Sam ma takie zamontowane. Po pierwsze musisz określić jaki masz układ hamulcowy bo były 2 typy tak na marginesie. Pierwsze tarcze mają po 5 otworów do dokręcenia kół czyli od modeli RS.

Miałem dopisać, że wg mnie to najlepszy wybór oryginały renault + klocki TRW, napisze do spzredawcy widomość z numerem VIN, więc chyba powinien dopasować czy dane tarcze pasują. Czyli te z firmy ATE na zdjeciu sa inne niż powinny byc, sprzedawca pisze : "Ilosć otworów 4 oraz prosze nie sugerować się zdjęciami".

 

ATE to dobry wybór,mam takie na przedniej i tylnej osi klocki też ATE ,zero problemów nic nie piszczy ,uważam że warto było mogę polecić z własnego doświadczenia.Co do innych firm niech się wypowiedzą użytkownicy.

Chyba zdecydujemy się własnie na ATE lub oryginały + klocki TRW.

Edytowane przez prz3m3k1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam, mam również do wymiany tarcze tył i klocki, już raz wymieniałem po przejechaniu 60 tyś. teraz mam 120tyś. jakie wybrać w miarę tanio i jeszcze jedno bawił się może Ktoś w przekładanie łożysk ze starych do nowych tarcz, bo widzę że sprzedają mikody i piszą żeby tak właśnie zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Co do tarcz Motrio, mam małe zastrzeżenie, po przejechaniu 30 tys km , tarcze złapały zęba ok 1mm z kazdej strony wniosek zaraz powinienem je wymienić. Troszku miękkie przednie zęba nie miały tyle że się pogieły i założyłem Brembo. 400 poszło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

witam. wymieniłem z tyłu tarcze w komplecie z łożyskami i klocki, nasmarowałem prowadnice, tłoczki wciskane i wyciskane kilka razy, co się dało wyczyściłem i po tych zabiegach wydaje się że wszystko dizała jak należy ale na tym nowym koplecie hamulców przejechałem już jakieś 500-600 km delikatnie by się wszystko ułożyło a tarcze wyglądają jak nowe :( prawie nie widać zyżycia. czy tak ma być? co jeszcze sprawdzić żeby się upewnić czy hamulce działają? dodam, że cały komplet (tarcze i klocki) firmy LPR i zastanawiam się nad wymianą klocków bo te LPR wyglądają mi na dość twarde (nie wiem jak sprawdzić albo gdzie jest oznaczenie twardości). co Wy na to?

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.7

Ludzie :D Czytajcie przed wysłaniem to co palce "nastukały" na klawiszach :(

Poprawcie, wstawcie odpowiednie znaki przestankowe. Zacznijcie nowe zdanie wielką literą :)

Nikt was nie goni :) Nie ogłaszaliśmy konkursu wklepywania literek na czas :!: ;) -Prezes

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale na tym nowym koplecie hamulców przejechałem już jakieś 500-600 km delikatnie by się wszystko ułożyło a tarcze wyglądają jak nowe :( prawie nie widać zyżycia. czy tak ma być? co jeszcze sprawdzić żeby się upewnić czy hamulce działają?

Po takim przebiegi jaki zrobiłeś jakby było widać zużycie to dopiero byś kupił szajs. Podjedź na stację diagnostyczna i niech sprawdzą hamulce na rolkach jak hamują. W tej co robię co roczne przeglądy za sprawdzenie auta wciągu roku nie płacę nic.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Poczytałem trochę forum i kupuję zestaw do mojej Mégane Grandtour II PHI 2005 1.9 DCi 88KW/120KM:

Tarcza tył 270 mm z łożyskiem i pierścieniem czujnika ABS firmy SAMKO za 440zł (2szt)

Tarcza przód + klocki SAMKO za 240zł (komplet)

Płyn hamulcowy DOT 4 1L - 25zł

Robocizna 150zł

------------------------------------------------------------------

Kompletna obsługa układu hamulcowego 855zł :)

 

Jak trochę pojeżdżę na nich to zdam relacje jaki efekt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mógłby ktoś pomóc w wyborze tarcz na tył do Megane II 1.4? Ponieważ mało o nich opinii, ciągle Brembo albo ATE;p

Ogólnie chodzi o to czy kupić oryginały Renault(za około 480zł plus klocki 100 zł), Samko(za 480 z klockami, nie bardzo im ufam), Motrio(tarcze SNR/SKF w innych pudełkach za 480 z klockami Boscha), czy oryginalne SNR(za 500 i trochę, plus klocki)? Skoro SNR robi swoje i Motrio to warto przepłacać? Które z nich powinny wytrzymać najdłużej? Posiadacie doświadczenia z którymiś?

Czy jeśli kupię Motrio za 410 zł za komplet na tył i do tego Ferodo premiere klocki za 80zł to za szybko tarcza nie zejdzie? I czy w tarcza Motrio i SNR jest tylko to samo łożysko a reszta inna?

Edytowane przez bisqik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!