Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Wklej dobre zdjęcie - płytka jest zabezpieczna przed woda, jest lakierowana - woda wprawdzie lubi się na niej zbierać - ale płytka jest umieszczona pionowo więc spływa po niej i nie stoi w wodzie...

Wymiana nie jest taka prosta i oczywista bo jest kilka wersji, ponaddto immobiliser w tym siedzi, potem jeszcze konieczna jest konfiguracja przez CLIP

Edytowane przez wrudz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Płytka jest lakierowana ale te pole takie jakby jasnoniebieskie to chyba efekt działania wody? Zrobiłem zdjęcie

post-53777-0-07388300-1362840063_thumb.jpg

 

Dodano: 09 mar 2013 - 15:44

Rzeczywiście płytka jest montowana w pionie w ten sposób jak na zdjęciu

 

Dodano: 09 mar 2013 - 19:59

Jeszcze jedno pytanie czy taki moduł zamiast wymieniać może lepiej naprawić? Tylko jak i gdzie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu na forum polecana jest szczególnie jedna firma. Spece od elektroniki Renault. A tu masz link: http://www.el-cars.pl Zadzwoń i popytaj co i jak z tym Twoim UCH.

Edytowane przez damiar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poza tym niebieskim polem moduł wygląda ok. Wiec jesli jest ok moduł to co moze byc przyczyną tego ze nie dziala tylna wycieraczka szyba pasażera ( brak prądu na kostkach) i auto caly czas wyświetla Electronic fault dodam ze komunikat wcale nie gaśnie nawet przebiegu nie widać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 lata później...

Świruje mi centralny zamek. Przy zimnym samochodzie nie działa, ale gdy już się przejadę jakieś 15 - 20 minut to dopiero wtedy zaczyna odpowiadać. Otwieranie / zamykanie z kabiny działa zawsze. Karty sprawne w 100%. No to czas wyjąć ten moduł UCH i go obejrzeć.

 

Dnia 3/9/2013 o 11:50, wrudz napisał:

Przykrecony jest jedna śrubką. Trochę platyków odkrecasz i od spodu wyjmiesz. Nie ma wiekszego problemu, tylko troche sprawnosci w ręce trzeba miec.

 

 

Czy istnieje gdzieś ilustrowana instrukcja jak to wyjąć? Jakie konkretnie elementy należy odkręcić żeby to wyjąć? Czy muszę demontować skrzynkę z bezpiecznikami?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Instrukcje są w dziale pliki - szukaj instrukcji serwisowych do megane II.

Musisz wypiąć dolną osłonę (pokrywę) bezpieczników. Wyciągnąć panel świateł (na zatrzaskach - ciągnij, podważ ale nie połam). Następnie odkręcasz wszystkie widoczne torksy od słony dolnej - od lewej 2-3 sztuki po prawej pod spodem masz wkręt ale u góry osłona jest na wcisk (ciągnij do tyłu). Po zdjęciu osłony raczej UCH nie zdejmiesz bez zdjęcia obudowy bezpieczników - jest ona zabezpieczona z lewej strony zatrzaskiem. Nie trzeba odłączać kabelków od bezpieczników. Po odkręceniu śrubki trzeba UCH odchylić o ileś stopni żeby wyjąć (zaświecisz latarką i zobaczysz o co chodzi). Chodzi o to, że UCH u góry jest wciskane na dwa (po lewej i prawej) nie wiem jak to nazwać, takie okrągłe mocowanie. Ogólnie prosta sprawa tylko patrz i myśl :-) . Jeszcze może przeszkadzać rączka od otwierania pokrywy maski - jest mocowana z lewej strony na widoczne czarne spinki które żeby wyjąć trzeba ścisnąć jak dobrze pamiętam. Jak byś coś nie wiedział to pisz, to mam jeszcze gdzieś zdjęcia rozmontowanego układu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
        • +1
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!