Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

OBRĘCZE KÓŁ Z LEKKICH STOPÓW (ALUFELGI)


Mistic

Rekomendowane odpowiedzi

ja mam u siebie 2,6 bara, tylko że opona 205/45/17 i jak na razie nie miałem okazji "dobić" felgi. Jeżdżę ostrożnie, ale bez przesady, krawężniki też nie są problemem, trzeba tylko wiedzieć jak je zaatakować :)

Możesz napompować więcej, ale przejedź się i sam oceń czy auto nie odskakuje w zakrętach, żeby nie było niespodzianki że Ci tył ucieknie w zakręcie czy coś. Jeśli masz ciśnienie takie jak zaleca producent to masz optymalne właściwości jezdne czyli hamowanie, zużycie paliwa, komfort, zużycie opon.

Twój wybór :)

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam 225/40zr18 cisnienie około 3,1bar i jeszcze nie udało mi się skrzywić jakiejś felgi..

 

troche duzo zapłaciłeś za prostowanie bo u mnie w mieście taka przyjemność kosztuje około 25-30zł sztuka chyba ze jeszcze spawanie to około 50...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to jak pognę 4 to taniej będzie pojechać do Krakowa.... to było samo prostowanie(2szt.) i wyważanie(4szt.) i to pod Warszawą najbliżej Mojego domu chcieli 100 za wyważenie i 150 za prostowanie jednej felgi!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ktoś chce namiary to ten zakład jest koło ENERGY w przytkowicach 30km od krk... 18" nie wiem czy bym im oddał ale 15" czy 16" kumplowi robili kilka razy i robią dobrze, teraz oddałem 15stki mojej panny z golfa zapłaciłem 180zł za prostowanie wszystkich felg, załozenie opon i wywazanie, nic nie bije...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zapobiec pogięciu felg??
Jezdzic ostroznie!!! :) Ja jezdzilem na 15" ,pozniej na 16" teraz mam drugi komplet 16stek i nigdy nic mi sie nie zdarzylo... I napompowane mam tyle ile Bozia przykazuje :)

A za prostowanie faktycznie drogo...u mnie biora 60zl od sztuki.Chyba ze byla kwadratowa... bo od tego jak mocno byla felga pogieta tez zalezy cena prostowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Kolczat, myślę że nie będzie problemu z 16. U mnie się zmieściły 17, do Clio wkładają 17... Moim zdaniem najlepiej będzie jak zrobisz tak:

Felgi: Znajdź jakieś 16 oryginalne od Renault na allegro, niech sprzedający poda Ci dane felgi (szerokość, ET ) otwór centrujący wynosi 60,1 mm i później szukaj takich felg. Po założeniu może się okazać że z tyłu za bardzo się chowają to zakładasz odpowiedni dystans i tyle.

Opony: Wchodzisz na stronkę http://www.opony.com.pl/opony/opony_zamienniki.asp podajesz swoją aktualna oponę jako wzorcową i dopasowujesz zamiennik dla 16 cali. Tylko nie przesadź z szerokością, myślę że 205 spokojnie wystarczą, profil dobierz tak, żeby nie było zbyt dużej różnicy wysokości między oponą wzorcową a zamiennikiem.

P.S. Ja mam z tyłu 215/45/17 i mam ok 3 mm luzu między oponą i nadkolem z jednej i drugiej strony :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam u siebie 16 z oponami 205/50 i myślę że jest to naprawdę świetny kompromis pomiędzy fajnym wyglądem a jeszczed jako takim komfortem :)

 

Zapraszam do mojego tematu, możesz zerknąć jak wygląda taki profil opony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hm.. o dziwo ET 38 jest wszystko ok, nic nie obciera i jak widać nie wystaje. poprzednie alu.. Azev, które też na fotkach są miały ET 35 i też było ok też nie obcierało ani nic. a wymiary Alessio mają takie same jak te poprzednie czyli 7,5 J x 16 H2. z Tyłu żadnych dystansów nie dawałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

torek, bo ET 38 są bardziej schowane od ET35 a różnica to 3mm od osi osadzeniawięc nawet tego nie zauważysz, ja w megane miałem felgi ET42 czyli jeszcze głębiej osadzona i nie tarło nic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak zgadza się. generalnie chodzi o to że ni ma co bawić się z dystansami... bo nawet przy ET 38 jest wsjo ok i to przy oponach, które ponoć nie są dedykowane do megane, czyli 205/50R16, bo ponoć wg katalogów przy tej szerokości czyli przy 205 profil powinien być 45. ale 50 jest ok, i warto podkreślić że przód mam obniżony i tak jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli megane ma szerokie zastosowanie rozpietosci ET... otowr centrujacy 60,1 w razie czegos to pierscien centrujacy na kazda felge, a opony cos okolo 200/55... super wielkie dzieki za pomoc, teraz musze tylko znalesc odpowiednia firme i "kroj" felgi :)

 

slyszeliscie cos o marce Hamond?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja nie słyszałem o takiej marce, jeżdżę na continentalach i sobie bardzo chwalę ta firmę, zauważyłem że pirelli się szybko zużywają, w wulkanizacji też mi to powiedzieli. Na oponach moim zdaniem nie warto oszczędzać.

Jesli chodzi o felgę to się zgodzę że Renault ma duży rozrzut jeśli chodzi o ET, ale zwróc uwagę, że jak się felga chowa w nadkolu to nie wygląda to ładnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!