Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

OBRĘCZE KÓŁ Z LEKKICH STOPÓW (ALUFELGI)


Mistic

Rekomendowane odpowiedzi

Powiem Ci krotko wal sie. Wiem co widzialem i slepy nie jestem. A jak myslisz ze wszystko wiesz to sie mylisz. 205/55/17 Nawet pajacu w salonie takie auto stalo.

 

Prosiłbym Pana o nieubliżanie mi publicznie. Świadczy to źle o pańskim złym wychowaniu, infantylności. Poprzednio mi pan napisał:

 

Skonczmy ta rozmowe bo masz kompleksy

W temacie w którym napisałem że skoro fabrycznie auto ma przyśpieszenie od 0-100 9,8 to szybciej się zbiera niż to które ma 11,3. Do tego twierdził Pan że większy silnik mniej pali z czym się miałem prawo nie zgodzić bo 3 litrowy więcej pali od 1 litrowego bo jest to wbrew fizyce.

Spalanie wzrasta dopiero do 10 litrow przy 200 - 210 i wiecej. A do 190 to mozna jechac kulturalnie i wszystko zalezy czy sie trzymie na jednakowych obrotach bo jezeli tak to silnik nie pracuje wtedy caloscia tylko pracuje czesciowo.

 

Z czym się też nie zgodziłem.

I nie zgodziłem się również iż ktoś mógłby mieć opony 205/55R17. A Pan pisze mi żebym się...

 

Mam nadzieje że Pan zastanowi się nad tym co pan pisze. Zresztą nie twierdze że ktoś sobie nie założył 205/55R17. Mógł to zrobić ale taka opona ma ponad 4% różnice obwodu koła wówczas auto by miało mniejsze przyśpieszenie od 0-100 ale być może większą prędkość ale cały czas błędnie licznik wskazywałby prędkość.

 

Nawet pajacu w salonie takie auto stalo.

Ciekawe w jakim salonie.

 

I jeszcze raz na koniec prosiłbym o nie ubliżanie. Mam nadzieje że Pan chociaż trochę wydorośleje bo mam wrażenie że piszę z podirytowanym nastolatkiem. Jeśli mógłby pan pisać bardziej gramatycznie i bardziej w języku polskim byłby pan bardziej zrozumiały.

A wracając do tematu felg. Te mi się bardzo podobają...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I bzdurą jest ze 17 lubią się krzywić... Krzywią sie jak się wybiera dziury :-) a jak się w miarę ostrożnie jeździ to nic się nie krzywi...

 

Ważne jest aby było właściwe ciśnienie! I trzeba uważać przy wjeżdżaniu na krawężniki. Co do dziur to kiedyś w Krakowie poprzednim autem wjechałem w taką dziurę że myślałem że zerwę zawieszenie. :shock: Był wydarty asfalt na dość dużą głębokość obok szyny tramwajowej i zero znaków. A może był znak ale komuś się spodobał albo zapomnieli. Więc prawdopodobnie meganką miałbym w tym miejscu większą prędkość i jeśli miałbym 17 na niskim ciśnieniu w oponach mogłoby się skończyć źle dla felgi.

 

 

Nie miałem seryjnie a z dorzuceniem teraz tego badziewia trochę zachodu by było. Jak mi się opona przebije to czuje i nic mi nie musi tego mówić póki co :mrgreen: :-P )

 

Też jestem przeciwny czujnikom ciśnienia. Dlatego iż podłączanie kompa 2 razy do roku celem włączenia i wyłączenia sensorów ciśnienia jest dla mnie jest bezsensowne i niepotrzebnym wydatkiem. Niemniej jednak miałem okazję iż najechałem na gwoździa i zeszło mi powietrze i jeździłem 2 dni na niskim ciśnieniu. Gdybym miał sensory dowiedziałbym się od razu. Więc jest to dobre, a najlepiej mieć zaprogramowane 8 sensorów 2 zestawy na letnie i zimowe i przekładać oponki w warsztacie bez podpinania kompa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak moge to skonczyc ale Hadson niech nie zaczyna. Logiczna sprawa jest ze nie porownuje 3.0 do 1.0 tylko 1.6 do 1.4. W sprawie przyspieszenia. Nie raz zdarzylo mi sie juz scigac z megane 1.9 dCI i za kazdym razem przegralo. A po drugie nikt sie tak tego nie czepia jak Ty. A tekst "Ty masz same ciekawe stwierdzenia" mi "ubliżył".

 

[ Dodano: 2007-03-04, 20:27 ]

Mam propozycje strajmy sie nie odnosic nawzajem do swoich postow i bedzie dobrze. Ja ze swojej strony przepraszam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gpisiarz- a moze oni nie chcieli się scigać :-P

Ja też czasem ruszę ze świateł z jakimś kozakiem ale "jak prędkość przekracza granicę zdrowego rozsądku" to przestaje a wtedy taki """""""" się cieszy i sobie myśli... ooo ja to mam np. 1.2 a on 1.5 (lub 2.2 zależy czym jadę) i wymieka :-P

 

 

Ale nie o tym mowa :mrgreen:

Wracając do tematu to Gipsiarz- ja bym Ci proponował 16" i nowe oponki... zawsze te 15 mozesz na alledrogo opchnąć :-) chętny się na pewno znajdzie... Widziałem kilka razy MII na 15" ale nie wyglądała ciekawie... takie kółeczka malukie... ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wręcz przeciwnie: oryginalnie ET 36 - nowa felga ET 35, czyli koło będzie o 1mm wysunięte na zewnątrz.

Oczywiście to bardzo mała różnica. Przy większej zmianie ET, opony na przednich kołach szybciej zużywałyby się.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam w swojej megi seryjne stalowe 15, chce zmienic na troche wieksze alu, marza mi sie 17 ale wtedy profil opony bedzie nizszy i nie wiem czy to ma sens na naszych dziurawych drogach, jezeli macie jakies doswiadczenia w tej materii prosze o rade ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam doswiadczenie, na szczescie nie swoje. Pracowalem w wakacje w warsztacie gdzie przedaja opony i prostuja felgi, i powiem Ci ze to co potrafili ludzie oddac (glownie 17' wzwyz) to jest cos strasznego.

 

Moim zdaniem 16' 205/55 opona i w zupelnosci wystarczy a prezentuje sie tez niezle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie tez slyszalam ze z tymi wiekszymi felgami non stop siedzi sie w warsztacie i wydaje kase... co do 16 to jakie opony beda optymalne do megi II i czy polecacie jakas konkretna firme? takie zeby byly dobre ale nie za drogie :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
        • +1
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!