Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Na jakich jeździsz sobka01 może masz coś godnego polecenia? Ja póki co jeźdżę na oryginalnych, na zime wkładam tylko wysokie ranty. Ostatnio myślę żeby coś kupić właśnie z wysokim rantem na cały sezon

 

thumb_hosting_zdjec_1369401960__dywanik.jpg

 

Co prawda oryginalne wyglądają ładniej, ale piasek się lubi z nich wysypywać. A w tych które podał Mek rant jest sporo wyższy i łatwiej utrzymać czystość.

Edytowane przez sekal
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eeee bez przesady aż tak bardzo nie odstają. Fakt! kierowcy jest troszkę zbyt "ubogi". Czy wyrzuciłem kasę w błoto? chyba nie... Wcale ich nie zachwalam i nie namawiam nikogo do kupna. Mnie samego denerwuje dywanik od strony kierowcy, który ciągle się przesuwa i włazi mi pod pedały i nawet te nieszczęsne stopery g...o dają. Jedyne co zasługuje na największą pochwałę to wysoki rant przez, który mało co się wydostaje poza dywanik a co za tym idzie jest czyściej w samochodzie <szukaj>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość sobka01

sekal po pierwsze szacun za porządeczek w Megi! Zero kurzu czy pyłku nawet w prowadnicach foteli - dbasz o swoje maleństwo <szukaj>

 

Jeżdżę dokładnie na tych samych dywanikach co Ty. Fakt, wyglądają ładnie no ale jednak za dużo tego piasku się wysypuje - zgadzam się z tym co mówisz. Na zimę mi jednak wystarczyły - zawsze przed włożeniem stóp do auta opukuję je o siebie ze śniegu, błota itp - dzięki temu te ori dywaniki jakoś dawają radę :)

 

mek pocieszę Cię z przesuwaniem się dywaników - te nasze też trochę pływają - nie aż tak bardzo ale jednak... W porównaniu do PETEX-ów to jest fenomenalnie dobrze :) Tamte wjeżdżały bardzo często pod pedały i już nie było zbyt wesoło...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja właśnie wywaliłem seryjne bo ciągle mi właził pod pedała, ja to chyba je na "czarnuchy" w podłogę wkręcę i będę miał spokój :idea:

Edytowane przez mek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dziś zauważyłem , ze w "fabrycznym" dywaniku kierowcy zrobiła się dziura pod pietą prawej nogi .

Dziwne, jeszcze nigdy nie miałem takiego zjawiska, auto ma 3 lata a już dywanik do wymiany, kiepski jakiś.

Jeździłem innymi autami dużo dłużej i nigdy jeszcze nie osiągnąłem takiego efektu, myślałem , ze to tylko kobietom, co w szpilkach jeżdżą się zdarza. :idea:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość sobka01

kacper69 ja niestety w swoich dywanikach zaczynam dostrzegać to samo... Tłumaczę to jednak tym, że moja luba jak wsiada w Megi to rzadko kiedy ma płaskie buty a z reguły są to 10cm szpile! :idea: Niestety nie jestem w stanie jej wytłumaczyć, że to niebezpieczne itp a tłumacząc niszczeniem się dywaników tym bardziej nic nie wskuram :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Mek i jak się spisują po takim czasie, zadowolony jestes? Ja się wstrzymywałem z zakupem, ale teraz na dniach będe zamawiał te same. Może wygląją gorzej, ale na pewno łatwiej utrzymać czystość.

Edytowane przez sekal
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Jeżeli ktoś jeszcze szuka dywaników to ASO Renault kusi promocją orginalnych za niecałe 90 zł :)

 

http://www.skleprenaultwarszawa.pl/pl/p/Dywaniki-gumowe-Megane-II-Grandtour%2C-Sedan/368

 

Po zakupie zauważyłem przyjemną naklejkę na opakowaniu - "Made in Poland". Pachną całkiem przyjemnie, ot dobry kauczuk.

W welurowych na przesuwanie dywanika kierowcy zastosowałem stary "patent" z rzepami. Koszt 10 cm w stolycy to ok. 2 zł a spokój w czasie jazdy jest bezcenny. Rzep idealnie trzyma materiał, który połączony jest z nim zwykłym cyjanoakrylem.

Edytowane przez Grzelu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zimową pora, jak będziesz miał buty brudne w śniegu , to jednak zatęsknisz za zamiennikami dywaników z wysokim rantem, bo z tych łatwo się woda przelewa na wykładzinę.

Oryginalne są dobre może na lato , ale na polska zimę na pewno nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!