Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

przypalający sie bezpiecznik


adamo20

Rekomendowane odpowiedzi

sorki za błedy w poprzednim poscie ale nikogo nie zamierzam ignorować KROPKA sprawa wygląda tak DWUKROPEK kupiłem autko i po ostatniej ulewie nie odpalil KROPKA zadz do goscia od ktorego kupilem i on powiedzial ze to morze byc bezpiecznik 25 a od sterowania rozruchem KROPKA wymienieli mi bezpiecznik na w warsztacie odpalał caly dzień PRZECINEK ok lecz na drogi dzien znow nie odpalił KROPKA prosze o jakies info co morzna zrobic

 

Dodano: 12 maj 2013 - 13:10

dodam jeszcze PRZECINEK ze autko po zakupie odpalało normalnie trzy dnia ale wtedy było sucho i pogodnie KROPKA autao przestalo odpalac po jezdzie w deszczu i przejechaniu kilku kałurz

 

Wiesz co... wsadź sobie te przeprosiny... a zamiast tego napisz to po polsku!!

Najbardziej wymagane braki masz na czerwono, inne błędy jak ortograficzne, literówki i braki wielkich liter na początku zdań podkreślone.

Edytowane przez gojgien
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym uderzył do sprzedającego, masz 30 dni na ujawnienie "wad ukrytych". sam kupiłem swoje pierwsze autko trochę bez zdobycia niezbędnej wiedzy i teraz za to płacę.

Byś potem nie żałował, że będziesz szukał pół roku gdzie masz zwarcie itp...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie jest egzamin żeby tak pisac ale dzieki a inf czyli to może być coś poważnego

 

 

 

 

Dodano: 12 maj 2013 - 14:54

Panowie ale jakie mogą być przyczyny

 

Dodano: 12 maj 2013 - 15:08

PANOWIE PROSZĘ O JAKIEŚ INF KTOŚ MIAŁ COŚ PODOBNEGO

Edytowane przez adamo20
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego, proponuję zastosować się do uwag kol. gojgiena i poprawić swoje wcześniejsze wypowiedzi. Ktokolwiek nawet zacznie czytać to zaraz to oleje i tyle będzie jego udziału w tym temacie. Zresztą propozycję rozwiązania problemu uzyskałeś już w swoim pierwszym wątku, który został usunięty. Na forum też jest co najmniej kilka tematów z problemem przepalającego się bezpiecznika start-stop.

Co do usuniętego tematu, to w dalszym ciągu masz dostęp do jego treści (jeszcze przez 7 dni), to nie rozumiem dlaczego ciągle pytasz o przyczynę skoro jeszcze tamtego nie sprawdziłeś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie czy ważna jest pisownia czy pomoc mi bezradnemu

Ważne jest jedno i drugie. Tylko trzeba także postawić się w sytuacji osoby czytającej to co napisaliśmy. Teraz dam próbkę jak bym odpowiedział na Twoje posty:

 

trzeba zobaczyć czy przypadkiem nie jest padniety przewud od zasilania rozrusznika czy nie ma przetartej izolacjii nie robi zwarcia do masy podczas pruby uróhomienia silniak przyciskiem start spop w kabinie a czy nie ma uszkodzonych lub luznych zaciskuw na klemach akumulatora

 

Raczej byś nie chciał takiej odpowiedzi dostać, bo raczej nie będziesz wiedział o co chodzi. Po prostu trzeba sprawdzić instalacje idącą od akumulatora do rozrusznika. Czyli przewód zasilający rozrusznik. I o ile on będzie dobry to będzie trzeba zainteresować się rozrusznikiem i jego stanem.

 

Dodano: 12 maj 2013 - 19:37

Także warto dokręcić klemy w akumulatorze bo mogą być luźne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zrozumiałem co napisałeś, widać że trafiłem na strasznych strażników poprawności pisania. Problem polega na tym że auto odpala po wymianie bezpiecznika ale po jednym dniu stania np nocy dalej niechce zaskoczyc i przypala sie bezpiecznik jest gdzieś zwarcie to wiem ale napisałem tutaj bo może ma ktos lub miał cos podobnego szukam pomocy i tyle a jak widze spotykam samych profesorów od pisowni i stylistyki pisania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież dostałeś odpowiedź gdzie należy szukać. Do przejrzenia instalacja akumulator-rozrusznik i ewentualnie sam rozrusznik. Tam może być problem. Może także być problem w bezpiecznikach na klemie plusowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak widze spotykam samych profesorów od pisowni i stylistyki pisania

A czy ktoś Cię tu trzyma na siłę?

W zasadzie temat jest do wywalenia, nie chciało Ci się użyć :), taki temat był bardo niedawno poruszany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej byś nie chciał takiej odpowiedzi dostać

Jak autor tematu sam pisać nie potrafi, to obojętne jak odpowiedź jest napisana, czy ó czy u, albo rz zamiast ż, gdzie początek albo koniec zdania.

W swojej próbce zapomniałeś jeszcze o spacjach w połowie słowa i poprzestawianych literkach, tworzących nie słowa ale zlepki liter czyli próbka za prosta i za łatwa.

To 25 a to chyba nie jest jednostka natężenia prądu?? Bardziej mi to na numer posesji mechanika wygląda, który bezpiecznik wymieniał.... Jeszcze nazwę ulicy przed tym wypadałoby podać...

 

Dodano: 12 maj 2013 - 20:21

Panowie czy ważna jest pisownia czy pomoc mi bezradnemu

Szczerze- olewam ważność i potrzebę pomocy olewatorowi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!