Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Problem z autem- automat


Rekomendowane odpowiedzi

mam problem o tuż przed wymianą oleju było wszytko ok i nic nie było żadnych komunikatów ale gdy oddałem go do mechanika czyli wczoraj na przeglad i wymienił mi olej i filtr w silniku.Gdy przejchełem troche km pojawiły sie dwa blędy komunikaty które sa widoczne na zdjęciach dzisiaj mu zawiozłem auto i powiedziałem mu o błedach i powiedział gdy usunie komunikaty to będzie dobrze ale tak nie było,było dobrze przez chwilę ale zaczeły sie jescze gorsze problemy,zaczął silnik wyłączać w tedy tylko gdy stałem i hamowałem i czsami szarpie nie wiem o co chodzi ale odałem mu auto i zostawilem mu zeby dokładnie to zrobił mówi ze wina paliwa ale paliwo takowałem jak juz te komunikaty się pojawiały i dlatego moje pytanie czy coś powaznego czy nie ?:)) komuniakty wiem co zancza ale nie wiem co jest grani i dlatego was sie pytam ?:))

moje autko jest Renault Megane 1.6 16v automat

post-47962-0-78941200-1369228770_thumb.jpg

post-47962-0-53677100-1369228791_thumb.jpg

Edytowane przez Mati9823
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i chamowałem

Chyba powinno być hamowałem. Co do EKG to trzeba podłączyć auto pod clipa i będziesz wiedział co mu dolega. Podejrzewam, że cewki mogą się kończyć lub świece są do wymiany. Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Mati.Ja miałem dokładnie dwa tygodnie temu raczej to samo.Mam taką samą megi rokcznik 2004.U mnie zaczeła się na wolnych obrotach dusić i szarpać a silnik przy wolnych obrotach drgał aż karoseria cała sę ruszała.Pojawił się komunikat i kontrolka od katalizatora oraz esp i komunikat blokady skrzyni.Nie wiem czy wiesz ale jak silnik (co kolwiek z nim nie tak)szwankuje to skrzynia automatycznie przełącza się w tryb serwisowy.I reasumując wynikiem tej awari była praca na 3 gary czyli walnięta cewka.Koszt wymiany na niemiecką (zapomniałem nazwy cos na B...)240 z czego cewka 140.Mam do ciebie pytanie z innej beczki ile ci pali w mieście itylko w mieście.Moja pokazuje mi na kompie na średniej 13 l. <szukaj> ale na trasie 6,4l. do 100km/h.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz rację u mnie tak samo chodził więc zawiozłem mu auto i już jest wszystko ok normalnie chodzi jak powinien bez problemu bez komuniaktów a co do szkrzyni to i tak miałem zamiar wymienic olej i filtr mi na miesice pali 7-8 litrów na 100km/h a na trasie pali 5-6 litrów na 100km/h tylko jeszcze do kumpla zawioze na komputre aby zobaczył co i jak czy je faktycznie usuna czy moze tez ukrył

Edytowane przez Mati9823
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja juz głupieje moja megana pali przy wskazaniach komputera i tylko jazda miejska 13 litrów.I to nie jest chyba normalne. ale może to jest przyczyna że jade 2,5 km rano na pociąg i po południu do domu oraz na zakupy.Wyjeżdżam od czasu do czasu za miasto.Jak to sprawdzic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja juz głupieje moja megana pali przy wskazaniach komputera i tylko jazda miejska 13 litrów.I to nie jest chyba normalne.

Zupełnie normalne spalanie jak jeździsz tylko 2,5 km w jedną stronę. Po prostu silnik nie zdąży się nagrzać a już jest gaszony.

 

Dodano: 26 maj 2013 - 09:12

Mati9823 czyli moja diagnoza o cewkach i świecach była dobra

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

myslę ze tak bo jeszcze podłącze go pod kompa u kumpla bo akurat bdzie w domu tak to bym jemu ato dał do naprawy ale niestety by za granicą wiec dalem komu innemu

Edytowane przez Mati9823
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!