Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Wymieniłem wlaśnie termostat, dodatkowo wczesniej przedmuchałem cały układ wodą, odessałem nawet rurką resztki z chłodnicy itp aby starego płynu nie zostało nic, wyrównawczy kretem został potraktowany bo był dość zabrudzony..

 

Problem jest taki ze wycieka chłodziwo przy prawym kole na wysokości kół rozrządu Nie widać skąd ten wyciek dokładnie.

 

Moze za duzo plynu nalałem ?! co to moze być ?

post-58592-0-13263700-1370208431_thumb.jpg

Edytowane przez grzegorzMegane
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Leje się z pompy wody. Pompa do wymiany razem z rozrządem.

Ewentualnie popatrz jeszcze na rurkę biegnącą wzdłuż bloku od termostatu do pompy wodnej. Tam też często lubi puścić na o-ringu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swietnie :o Tylko że kapie tam podczas włączonego silnika ale jak juz wykapie sporo to przestaje. Ogólnie to są jaja z chłodzeniem..

Dziś wyjechałem rano, po 5 kilometrach zagrzał sie na 85 % wskazania ( nie pomagała nawet jazda na luzie chwilowa , bo zawsze wtedy spadała temperatura i pewnie odtykał sie termostat i puszczał pełny obieg) Zatrzymałem auto , dolny wąż zimny, górny twardy jak kamień i gorący. Odkręciłem wyrówanwczy, para- buch :o i wrócił płyn do zbiorniczka i bulgotał sobie tam.

 

Nie mam juz siły do tego auta, wyczytałem u was, że ten silnik nie ma odpowietrzników w układzie chłodzącym i występuje problem z jego zapowietrzaniem sie. Ktoś pisał nawet ze jeżdzi z odkręconym zbiorniczkiem wyrównawczym i jakąś ,,butelką'' zamias niego

 

Noze ma to związek z tą nieszczelną pompą ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obstawiam jak Przemo pompę wody - silnik działa, pompa działa - idzie ciśnienie i wywala płyn.

Co do grzania się auta to jazda na luzie to drobiazg, w takim wypadku przekręcasz grzanie w aucie na max i przełączasz wiatrak wewnętrzny na najszybsze obroty, bedzie Ci ciepło ale tak uda Ci się zyskać parę stopni - przy okazji pozwoli ci ocenić czy w układzie masz płyn

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli nie pompa to może jest gdzieś nieszczelność na wężach albo zapowietrzony układ, sprawdź też termostat bo przegrzanie silnika może skończyć się wymianą uszczelki pod głowicą

Edytowane przez marr29
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

puściło na jakimś kapslu od głowicy + dodatkowo na pompie wody... Naprawa w trakcie :(

 

Jeszcze jedno

 

Na zdjęciu widać wyłamany kawałek przy tym profilu. Ktoś mogł by mi powiedzieć co to i czy moze to tak zostać ?

post-58592-0-36701900-1370807183_thumb.jpg

Edytowane przez grzegorzMegane
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!