Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Narazie nie jest to jakiś wielki problem ale sprawa wygląda tak że co któreś nacinięcie przycisku start słychać tylko szum tak jakby rozrusznika.

Ponownie naciskam start żeby przerwać i za drugiem odpalaniem jest ok. Taka sytuacja zdarza się średnio raz na 10 odpaleń.

 

 

Ktoś spotkał sie już z podbną przypadłością (1.9dci)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś spotkał sie już z podbną przypadłością (1.9dci)?

Taka przypadłość może się zdarzyć w każdym aucie. Prawdopodobnie nie wraca bendix, wynikać to może z zabrudzenia rozrusznika, ewentualnie nastąpiło jakieś zużycie elementów ruchomych i delikatnie, coś od czasu do czasu, po prostu się blokuj.

Chyba najszybciej sprawdzić to można przez wyjęcie rozrusznika, albo czekać aż całkiem padnie.

Niestety, pada zwykle w najmniej spodziewanym momencie. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwszym zasięgniecu informacji sprawa wygląda tak nówka 1500pln :D regenerowany 900zł używka jak wyżej w hurtowniach brak.Ponoć 3 różne były montowane więc dziś zamierzam zobaczć od spodu co tam u mnie siedzi...

 

bendix w/g katlogu nigdzie nie dostępny choć występuje..

Edytowane przez Tytan555
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15000pln

Za tyle to nowe "stare" auto kupisz :D.

Jak nie wiesz, nie umiesz, podjedź do elektromechanika zrobi Ci za jakieś 400-500 zł, przynajmniej u mnie tyle wołają. W tym wyjęcie, regeneracja i ponowny montaż.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedno zero więcej a taka róznica :)

Dziś obejrzałem na kanale jak to wygląda spisałem numerek, ale żeby to wyjąć to chyba trzeba mieć jakiś patent przeszkadza półoś i mocowanie turbiny więc chyba troche rzeźby będzie

Napeweno kupie używke zwłaszcza że nie jest chyba jakaś typowa usterka w megi.

Wymiana jak naraize w jednym z nieautoryzowanych serwisów renualt 270PLN w ASO ponad 500PLN :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

No to lipa. U mnie to samo. Trzeba szykowac kase i szukać dobrego elektryka. W ASO nie wiedzieli co to jest i powiedzieli, że najlepiej jakby juz nie palił, wtedy będzie wiadomo co to :D Widzę Tytan555 że u Ciebie pada przy 100tys. u mnie też dochodzi do 100. Czyli chyba taka przypadłość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na liczniku 107tyś obecnie zaczęło sie może około 3tys km temu, ASO to wogle sobie odpuść 500zł po moich zniżkach 30% za robote i potem 2 opcje regenerowany rozrusznik Reanult 800zł lub nowy za 1500zł.

Będe robił w nieautoryzowanym serwisie za 500zł z regeneracją i roczną gwrancją, roboty na cały dzień :D

Edytowane przez Tytan555
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety mnie to tez spotkało siadał elektromagnes rozrusznika

możne się komuś przyda jak będzie robił nr rozrusznika:

renault 8200741476

bosch 0 001 108 429

natomiast elektromagnes ciężko jest samemu znaleźć ale został dopasowany o numerze 230155 (fiat peugeot citroen)

identyczne parametry po założeniu chodzi bez najmniejszego problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na liczniku 107tyś obecnie zaczęło sie może około 3tys km temu, ASO to wogle sobie odpuść 500zł po moich zniżkach 30% za robote i potem 2 opcje regenerowany rozrusznik Reanult 800zł lub nowy za 1500zł.

Będe robił w nieautoryzowanym serwisie za 500zł z regeneracją i roczną gwrancją, roboty na cały dzień :)

 

Tytan555 a można wiedzieć gdzie naprawiasz?

Edytowane przez tomekscenic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziś jade oddać auto do Renault-Art do Gdańska zobaczymy jak pójdzie :)

 

EDIT:

 

Rozrusznik zregenerowany koszt za całość 390zł czas 2 dni bo trzeba było poczekac na własciwe elementy do regeneracji.

Edytowane przez Tytan555
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 lat później...

U mnie rzęzi przy odpalaniu średnio raz w tygodniu i to średnio przez 2 sekundy. Mechanik powiedział że musiał by to odsłuchać ale z mojego opisu wywnioskował że to może być rozrusznik. Czyli nie da się tego sprawdzić w inny sposób? Nie chciałbym żeby mi nawalił gdzieś w trasie. A rozrusznik w megane 1.6 16v 110 km jest umieszczony gdzieś od spodu? 

Edytowane przez wg86
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!