Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Mocniejsze sprzęgło do 2.0 TCE


mkotek

Rekomendowane odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam,

rozwiązał Pan już problem sprzęgła w swojej megance? Ja jestem ostatnio po modyfikacji i nie za bardzo sprzęgło chce mi przenieść moment na poziomie 360Nm. Mogę się zapytać z jakimi kosztami trzeba się liczyć?

pozdrawiam

Paweł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie sam nie wiem. mam przejechane 60 tysięcy. Wszystko było ok do czasu modyfikacji. Jakiś tydzień po modyfikacji zaczęło "puszczać", albo tak mi się przynajmniej wydaje. Naciskam gaz... autko przyśpiesza, po czym skaczą na chwile obroty do góry, autko przez chwile nie ma mocy, obroty spadają i dalej przyśpiesza... Przy zmianie biegów wszystko jest ok, problem pojawia się tylko przy wciśnięciu gazu do podłogi w okolicy 2000 - 3500 obrotów. Dzwoniłem do chłopaków od chipa i mówią, ze to sprzęgło i, ze ten typ tak ma i mogło sprzęgło puścić. Hmm... jeżdżę w miarę ekonomicznie i spokojnie i raczej powątpiewam w to, że tak szybko zajeździłem sprzęgło. Głupio byłoby wymienić sprzęgło na nowe i okaże się, ze pojawi się ten sam problem;-). To na pewno sprzęgło? Czy może problem z czymś innym? Przyznam, ze za bardzo się na tym nie znam;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam mam, tylko nie w wersji elektronicznej. Musialbym zrobić zdjęcie i wkleic. Ale to dopiero po robocie czyli w okolicy 18. Ze 180KM i 300Nm wykrecili mi 225KM i 359Nm. Moment w miarę równy w okolicy 2000-3000 obrotów. Jest sens szukać jakiś zamienników sprzęgła? A może kupic sprzęgło z rs'a? Bawić się w uzywke z rozbitka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwne ale mam zablokowane wysyłanie PW do 15 listopada;-) więc muszę poczekać.

Wrzucam zdjęcie pomiarów:

Już się zapoznałem z regulaminem:) Wstawiam poprawnie zdjęcie.

thumb_hosting_zdjec_1384978779__wykres.jpg

Edytowane przez szparag
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, ze miales takie same dolegliwości jak ja? U mnie raz jest lepiej, raz gorzej... Tylko nie uśmiecha mi się taki objaw podczas wyprzedzania:-). Dowiedziales się może czy sprzęgło z RS jest kompatybilne? Bo może warto poszukać używki i kiedyś wymienić?

Swoja droga co oznacza na moim wykresie 'moc według normy'? To jest rzeczywista moc, czy jakas wirtualna i trzeba patrzeć tylko na moc na silniku?

Edytowane przez szparag
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Robiliście coś z tym ślizganiem? U mnie się zaczęło parę dni temu. Do trzeciego biegu w miarę ciągnie, ale od 4ki w okolicy 2000 RPM jak dołożę do pieca, to obroty idą szybciej niż prędkość, ale powyżej 3500 problem zanika. Tak wygląda jakby już sprzęgło nie mogło przenieść momentu. Nie wiem czy robić to na już, czy można tak chwilę pojeździć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Jestem po wymianie sprzęgła i dwumasy - problem ślizganie sie zniknął. Mam założona tarcze kevlarowa - podobno jest w stanie przenieść większy moment obrotowy niż standardowa. Po wymianie sprzęgło chodzi ciężej - trzeba użyć większej siły żeby je wcisnąć. Zobaczymy jakdlugo ten zestaw wytrzyma ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie się uspokoiło jak puściły mrozy, dlatego też nic z tym nie zrobiłem ostatecznie. Dziwne zjawisko, bo nawet po zagrzaniu auta zimą ślizgało. Anyway do następnej zimy prawdopodobnie mam spokój.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
        • +1
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!