Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Podświetlenie pokrętła nawiewu, ogrzewania


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Czy mógłby ktoś wrzucić zdjęcie jak powinien wyglądać sprawnie podświetlony panel klimatyzacji manualnej w Megane III 2010r. nigdzie nie znalazłem zdjęcia jak to w nocy powinno wyglądać. W tej chwili nic mi się nie świeci, a jeszcze parę dni temu przed wymianą filtrów świeciła się zielona kontrolka na środkowym pokrętle "AC" ta górna. Dodam, że lampka w środku pokrętła AC po naciśnięciu się zapala(zółty-pomarańcz) oraz przyciski od recylkulacji powietrza i ogrzewania tylnej szyby też się świecą po włączeniu.

A może jest to wina jakiegoś bezpiecznika pod pokrywą silnika? Tylko którego?

Pomoże ktoś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,

Dzięki za zdjęcie, jestem w szoku, że to wszystko świeci jak jest sprawne, bo u mnie egipskie ciemności tam panują, mam teraz nadzieję, że to żarówki tylko, czy tam są tylko dwie żarówki pod tym całym panelem czy jest ich więcej, nie orientujesz się może?

Paweł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No potwierdzam, że troche zabawy z tym jest, sporo sie napociłem, żeby to zlożyć z powrotem do kupy, najgorsze te dwie sprężynki od przyciskow pod pokrętlami... Wszystko mi sie rozsypalo jak zdjąłem panel z pokretłami, myślałem że połamałem coś jak wyleciały te czarne plastiki od lampek w przyciskach. No tragedia przy skladaniu musialem odpiąć cięgna i wiązki i wyjąc to wszystko bo nie dało rady tego zlożyć, i tak teraz te dwa przyciski ze sprężynkami od szyby i obiegu nie dzialaja jak wczesniej poniewaz to nie jest do zlozenia tak jak bylo. Ma ktos jakis sposob na wlozenie tych sprężynek?? A i pytanie czy po wymianie tych dwoch zarowek T5 wam tez lampki w przyciskach swieca na taki sam kolor jak cala reszta bo wydaje mi sie ze powinny na zielono sie swiecic od tego byly te dwa czarne plastiki co myślałem że cos urwalem? Jednym slowem wszystko sie teraz swieci, zarowki byly przepalone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Cześć,

 

Sorry za odświeżanie tematu, ale sam ostatnio męczyłem się z wymianą żarówek. Wstawiam zdjęcia podglądowe jak to można w łatwy sposób zrobić. Ja nawet nie odpinałem radia, wystarczyło je wysunąć a panel klimatyzacji udało mi się odwrócić aby się dostać żarówek (bałem się trochę odkręcać ze względu że jestem laikiem w tych sprawach :P)

 

Żarówki to te małe czarne punkty na ostatnim zdjęciu, najłatwiej kombinerkami je odkręcić. 

 

IMG_20180507_150520.jpg

IMG_20180507_150258.jpg

IMG_20180507_150254.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Cześć.

 

Dzięki podpowiedziom tu z tematu, udało mi się wymienić feralną żaróweczkę. Przy rozbieraniu panelu, myślałem że coś szlag trafił, bo użyłem trochę siły ;) Przy okazji, po złożeniu wszystkiego spowrotem, okazało się że nie mam regulacji temperatury, szybki demontaż i okazało się że cięgno spadło. Pięć minut roboty, teraz mogę się z tym bawić ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 lata później...

Dzień dobry Panowie. Ja z pytaniem odnośnie do specyfiki działania regulacji podświetlenia panelu klimatyzacji. Mam wersję manualną. Dotąd nie zwróciłem na to uwagi ale przy użyciu potencjometra do przyciemniania  - zmniejsza swoją jasność licznik, ekran radia, podświetlenie radia ale nie pokręteł nawiewu. Czy ten typ tak ma? Moglibyście proszę sprawdzić u siebie nocą? Wiem, że w wersji z automatyczną klimatyzacją jej przyciski też zmniejszają jasność. Czyżby w manualu to nie działało? Miałem ostatnio naprawiane podświetlenie licznika, bo jedna z sekcji obrotomierza nie działała ale nie chce mi się wierzyć by ta naprawa mogła coś zmienić, skoro inne podzespoły reagują na potencjometr...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
  • 2 miesiące temu...
  • 1 rok później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
        • +1
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!