Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

drżenie pedalu gazu


Rekomendowane odpowiedzi

witam jestem tutaj nawy i mam nadzieje ze opisze problem w dobrym dziale a mianowice kupilem w zeszltym tygodniu megane 2 z silnikiem 1.6 16v z 2005 r i postanowilem wymienic sobie siwece i wyczyscic przepustnice wszystko bylo by dobrze tylko po tyej wymianie i czyszczeniu gdy dodaje gazu drzy mi pedal gazu , przed tymi wymianami bylo ok . ma ktos jakis pomysł co to moze byc ? zaczynam sie zastanawiac czy to auto to byl dobry wybor bo prucz tego mam reczno klime ktora raz dziala raz nie o stukaniu w lewym przednim kole na stacji diagnostycznej powiedzieli ze to drzaki stabilizatora po wymianie dalej to samo i o drzeniu kierownicy podczas mocniejszego chamowania . ( a mowili mi nie kupuj francuza hihih )

Regulamin pkt.

5.6 - pl-literki, interpunkcja

5.7 - logika wypowiedzi, ortografia

Radzę większą uwagę zwracać na to co się pisze i jak się pisze. Szanuj czytających Twoją wypowiedź. Zwracaj uwagę na znaki przestankowe - w obecnej formie to jest masło maślane. Nowe zdanie piszemy wielką literą. - damiar

Edytowane przez damiar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mmmmm wlasnie nie bo jak dodaje malo gazu to jest dobrze a jak chce wiecej zaczyna drzec

 

To samo, co wyżej. Kolego, radzę zgłębić regulamin, bo widocznie pominąłeś go przy rejestracji. - damiar

 

Dodano: 19 wrz 2013 - 19:46

Sory przyzwyczajony jestem do pisania bez ą ę ł a poza tym ortografia to nie jest moja mocna strona ,a w regulamin to fakt nie wgłębiałem sie za bardzo :D

 

Dodano: 20 wrz 2013 - 23:30

dzięki za pomoc jesteście wspaniali !!!!!! normalnie nie wiem od której odpowiedzi zacząć czytanie , tak własnie wyobrażałem sobie dzialanie tego typu stron , dzięki tylko airbites bo co kolwiek napisał i damiar bo doczepił sie do błedów w mojej pisowni .

Edytowane przez damiar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego silnik wpada w wibracje z powodu uszkodzonej którejś poduszki i przenoszą się wibracje na budę auta. Pedał gazu nie jest połączony niczym z przepustnicą bo jest to rozwiązane przy pomocy przewodów elektrycznych.

Ps. Że nikt nie odpowiedział to świadczy o Twoim stylu pisania. Olewasz zasady to ludzie olewają Ciebie. Proste.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:) Bzdury piszesz! Każdym smartofon ma słownik, ba nawet podkreśla błędy na czerwono,wystarczy włączyć odpowiednią odpowiednią opcję.

Napisano na Sony Xperia J :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mmmmm widzę że napisanie poprzedniego posta zadziałało eheheh sprawa pierwsza nie pisałem z telefonu tylko nie chce mi się z zasady pisać ą ę ł i calej reszty bo i tak każdy umie się doczytać , a po drógie problem pojawił się po wymianie świec i po czyszczeniu przepustnicy !!! czy mogłem gdzies popełnić błąd ??? aaa i sprzęgła nie mialem wymienianego i generalnie wydaje mi sie ze cos jest nie tak , bo gdy jadę z prędkościa np 50 km/h na 4 biegu i gdy wdepne gaz do końca to mijają wieki zanim się rozpędzi . Albo to auto po prostu tak ma , że muli strasznie

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki Aston76

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo gdy jadę z prędkościa np 50 km/h na 4 biegu i gdy wdepne gaz do końca to mijają wieki zanim się rozpędzi

Po to ktoś wymyślił skrzynię biegów żeby jej używać, jeżeli Ci się nie chce to kup sobie auto z automatyczną skrzynią biegów.

Poszukaj sobie na sieci wykres mocy i momentu obrotowego - będziesz miał odpowiedź.

 

Dodano: 22 wrz 2013 - 11:54

Ale chyba w wersji polskiej ma

To się da szybko doinstalować, zawsze też możesz przeinstalować Androida, smartfon to w końcu komputer.

nie pisałem z telefonu tylko nie chce mi się z zasady pisać ą ę ł i calej reszty bo i tak każdy umie się doczytać

Polecam jeszcze raz przeczytać regulamin i zastosować się do zasad w nim zawartych.

Obawiam się, że za chwilę będziesz miał forum Tylko do czytania. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Problem drgania pedału rozwiązany ,przyczyną był luźny przewód od klimatyzacji .Przy wysokich obrotach obcierał o karoserię aż się przetarł. Podłożyłem gumę taką od drążka stabilizatora która separjue tą rurkę od innych rzeczy .Rozmiar pasował idealnie rano zrobię fotkę i tu wrzucę .

Na przyszłość będe wiedział ,że gdy coś mi trzeszczy , buczy lub dziwnie puka trzeba ręką obmacać całą przegrode silnika. Wszystkie rurki i inne części czy coś się nie poluzowało lub odkręciło .Jeżdziłem z tym dziwnym drganiem 3 tygodnie aż na dziurach zaczeło pukać już myślałem ,że to w zawieszeniu coś .Dziś rano nie chciałem sprawdzić olej i oparłem się ręką o to i wyszło szydło z worka

https://imageshack.com/i/0bi9oxj

https://imageshack.com/i/12aygfj

https://imageshack.com/i/0tmvjsj

http://www.youtube.com/watch?v=reaoWrbrZ20&feature=youtu.be

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam,

 

Byłem dzisiaj na szrocie sprawdzić przepustnicę, którą mieli na stanie czy po podmianie zniknie u mnie problem niskich obrotów. Podmieniłem- bez efektów i przykręciłem z powrotem swoją. Kiedy wyjechałem zacząłem odczuwać drżenie pedału gazu gdy przyspieszam, nie wydaje mi się, aby było to związane z owo przepustnicą, gdyż przecież w żaden sposób nie jest ona powiązana mechanicznie z pedałem gazu. Drżenie jest wyczuwalne przy przyspieszaniu, kiedy utrzymuję stałą prędkość nie czuł wibracji pod pedałem. Co to może powodować?

 

Dodam tylko, że wczoraj byłem na wymianie dolnej poduszki pod silnikiem ( tylko przed jej wymianą nie miałem drgań na pedale gazu jedynie odczuwałem szarpnięcia przy zmianie biegów. Poduszka jest marki: hutchinsona, więc nie jaki tani zamiennik, żeby można było mówić, żeby się zerwała tym bardziej, że może przejechałem z 50km od jej założenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!