Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Renault Megane Sport - kompendium części


krrizz

Rekomendowane odpowiedzi

Ja będę dalej męczył z tym łożyskiem. Wymiary rozumiem takie jak mek podał, a samo łożysko jest z pierścieniem zew i wew czy wewnętrznego nie ma? Bo już się kurnia pogubiłem :( Bo widzę wymiar łożyska jeden, pod spodem jest bieżnia wewnętrzna o innych wymiarach niż środek łożyska i już nic z tego nie rozumiem. Mógłby ktoś na chłopski rozum wytłumaczyć co mam kupić i w jakich rozmiarach?

 

Dodano: 06 cze 2014 - 10:54

Nr na poduszkę górną amora 8200630328 - ASO 150zł

Edytowane przez kudlaciutki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przerobilem temat łożyska zwrotnicy w Megane F1 TEAM R25.

 

Wiec fabrycznie wystepuje tam łożysko z kapslem albo przynajmniej u mnie tak bylo. Wciskane bylo od strony półośki. Trzeba bylo wywalic całośc, ze starego łożyska zostaly wióry dokladnie tak samo jak na forum angielskim.

 

Zakupilem wczesniej:

tuleje http://www.jnsbearing.com/modules/bearingss/index.php?action=productdsp&products_id=580&categories_id=20000&equalmodels_id=749

 

łożyska

Dokładny wymiar łożyska to:

- śr. wewnętrzna 45mm

- śr. zewnętrzna 52mm

- wysokość 20mm

 

do tego oring o wymiarach 52mm / 4mm

 

W stare łożyska wchodzila tuleja, po srodku niej byl nawiercony otwor z gwintem. Stara tuleje oddalem do tokarza ktory ladnie mi ja spasował z nowa tuleja JNS (link podany wyzej. Na to nowe łożysko i całość wciskamy w zwrotnice :) Wszystko odziewamy w uszczelniacz :) Jak ktos ma fajny patent na zrobienie kapsla od strony półoski niech napisze, a ja wycielem kapsel ze starego łożyska i wcisnelem go plus do tego klej ktory jednoczesnie uszczelni nam wszystko :)

 

Calkowicie inne auto, zero nerwowosci i walki z kierownica przy przyspieszaniu bajka :)Zero luzow na szarpakach oczywiscie po wszystkim zbieznosc.

 

Komplet

 

2x łożysko SKF igielkowe

2x tuleja JNS

2x uszczelniacz

 

Koszt 170 zl komplet na dwa kola ale kupowalem to na rabacie.

 

6 godzin i dwie strony zrobione :)

 

Dzieki mek za pomoc :)

Edytowane przez stm8891
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stm8891, a masz może symbol tego łożyska SKF ?? masz może jakieś zdjęcia z procesy wymiany??

 

Dodano: 12 cze 2014 - 15:04

Ok sprawdziłem łożysko ma symbol INA BK4520 neele bearing

Edytowane przez krrizz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Mały update ;)

Zestaw obniżających sprężyn Eibach Pro-Kit jest niższy od sprężyn z zawieszenia CUP o -25mm i niższy od sprężyn z zawieszenia Sport o -30mm.

Edytowane przez mek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Witam, właśnie nadszedł czas na wymianę tylnych tarczy hamulcowych w mojej Megance z zawieszeniem CUP.

Jest jeden mały problem, nigdzie nie mogę znaleźć tak owych tarcz.

Z pierwszego tematu mam Nr. Kat 8200443579 jednakże nigdzie takich cudów nie ma i z stąd moje pytanie czy to nie jest taka sama tarcza jak np. w Clio III Sport (CUP), lub w Espace IV ?

Siedzę nad tym tematem już kilka dni ale nie mogę znaleźć powiązania nr. kat. ani odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

www.gsmsalon.pl - nie sugerujcie się opisami gsm.

Katalogu z ofertami nie mają, więc trzeba zadzwonić i się spytać o daną część.

Posiadają sporo części (z tego co widziałem) szczególnie do renault sport.

Ogłaszają się na allegro lub ebay-tutaj więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...
  • 3 miesiące temu...

A jak wygląda temat sprzęgła w sporcie ?

Prawdopodobnie czeka mnie wymiana niedługo, wiem że tarcza i docisk pasują od diesla 1.9 ale podobno koło dwumasowe już nie to prawda ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

witam odgrzeje trochę kotleta auto Renault Megane RS 2007r 224km

wymieniałem dziś końcówki drążków lewa i prawa moje spostrzeżenia

lewa strona

stara końcówka TRW wkręcone na drążek 1cm, 5 obrotów. osłona na drążku TRW więc podejrzewam drążek był wymieniany kiedyś na TRW

nowa TRW identyczna wkręciłem jak było

 

prawa strona

stara końcówka TRW wkręcona na drążek 2cm, 19 obrotów osłona chyba oryginał wiec myślę drążek też

nowa końcówka TRW wkręcona jak było

 

moje pytanie skąd takie różnice w długości wkręcanego gwintu ?

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.7

Ludzie :!: Czytajcie przed wysłaniem to co palce "nastukały" na klawiszach :!:

Poprawcie, wstawcie odpowiednie znaki przestankowe. Zacznijcie nowe zdanie wielką literą :!:

Nikt was nie goni :!: Nie ogłaszaliśmy konkursu wklepywania literek na czas :!: ;) -Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!