Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane III GT Expession


kraster

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie użytkowników forum.

 

Rozglądam się ostatnio za autem. Początkowo miał być Focus, ale niestety wobec zajeżdżenia oferowanyh oferowanych egyemplarzy egzemplarzy szukam czegoś innego i trafim trafiam na Megane III GT.

Znalazłem jeden ciekawy egzemplarz. Po oględzinach i jeździe probnej próbnej mam parę pytań do Koleżanek i Kolegów obeznanych w temacie:

<><><><><><><><><><>><><><><>

Kilka słów o aucie ogoszeniu ogłoszeniu:

- Renault Megane III Grandtour 1,5 DCI 105 KM,

- rok prod. 2009, I rej: 03/2010,

- przebieg 41000 km (potwierdzony książką + wglądem w system Renault),

- Auto po leasingu (Arval).

<><><><><><><><><><>><><><><>

Moje pytania do was są następujące:

1. Ile powina powinna wynosić nominalna grubość lakieru dla koloru czarna perła? Sprawa wygląda tak, że auto ma ewidentne naprawy kaliernicze lakiernicze w okolicach przedniej części tylnich nadkoli (pomiędzy kołem a tylnimi drzwiami - ale patrząc na kształt nowego błotnika (np tu: http://allegro.pl/renault-megane-3-iii-grandtour-tylny-blotnik-prawy-i3618388053.html) grubszy lakier (a wręcz ślady szpachli - grubość ok. 700-1000) jest na wysokości znacznie niższej, niż krawędź nowej części. Czyli prawdopodobieństwo naprawy po wgniotce parkingowej. Na pozostałych elementach auto ma grubość lakieru od ok. 160 do ok. 200 (wyłączając tylnie drzwi, któe które były malowane). Historia serwisowa niestety nie obejmuje napraw lakierniczych.

2. Czy w wersji Expression w standardzie było 4 czy 6 airbagów? Gdzie szukać oznaczenia "SRS AIRBAG" dla kurtyn powietrznych? (sprzedawca twierdzi, że na tylkich słupkach, ale zapytałem już po odejściu od auta),

3. Jak oceniacie awaryjność tych aut?

4. Omawiany pojazd miał akcje serwisowe - opornik klimy, jakieś tam dwie i wymiana koła dwumasowego wraz ze sprzęgłęm sprzęgłem i sterownikiem. I tu pytanie do was: W porównaniu np. z moją Fabią, sprzęgło bierze bardzo wysoko. Czy też tak macie? Co może być powodem?

5. Facet sprzedający mówi, że w mieście nie powinno to palić więcej, niż 6l ON. Z kolei inny mechanik od Renault mówi, że 7-8. Jakie są wasze doświadczenia?

6. Na co jeszcze zwrócić szczególną uwagę?

7. Może zna ktoś miejsce w Gdyni, gdzie można rzetelnie sprawdzić pojazd przed zakupem (poza autoryzowanym Zdunkiem)?

 

lapka2.gif

Regulamin pkt.

5.6 - pl-literki

5.9 - Enter Aston76

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mowa o tym aucie

http://renault-zdunek.otomoto.pl/renault-megane-kraj-1-5-dci-fvat23-kombi-C30713420.html

Zdunek ma i powininen okazać ci historie którą dostał z ARVALA (prowadzą własną hisotrie) pozatym te meganki biorą cały czas i można powiedzić że prawe każda miała jakieś przygody i malowane elementy

masz też aplikacje na Androida ktróra pozwala zeskanować DR i sprawdzić ile szkód było i czasem z przedział odszkodowania.

Moja również pochodzi z tego samego źródła i miała przygode ale nie groźną i 3 malowane elementy.

 

Najblizej możesz podjechać do Pitstop-Renault na dąbrowe.

 

Co do grubości lakieru napeweno ma ponad 100 ale nie pamiętam dokładnie ile bo za dużo aut już róznych mierzyłem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za informację.

Oczywiście chodzi o to auto.

Twierdzą, że historii z Arvala nie mają, ale poprosiłem, żeby wystapili o nią. Do Twojej mieli od razu?

I w ogóle jak Ci się auto sprawuje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie było akurat w historii auta a koszt sprawdziłem aplikacją jak jeszcze podowała dokładną wartość szkody.

 

Dokładnie ARVAL na prośbe firmy którą kupiła od nich auto udostępnia wszystko co mają.

Auto poza dwumasą którą wymieniłem przy około 90tyś standardowe rzeczy exploatacyjne i te wynikające z jakis tam wad modelu bez tragedi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakos nie pamiętam jutro zerkne zobacze tez ten lakier

 

EDIT:

 

Napis jest na słupku środkowym po obu stronach nad pasem, lakier oryginalny ma 100-120um

Edytowane przez Tytan555
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Moi drodzy, mam pytanie - oglądał może ktoś to auto?

http://otomoto.pl/renault-megane-200-bezwypadek-gwarancja-jak-n-C25366759.html

Nie uśmiecha mi sie jazda z Gdyni do Gniezna żeby obejrzeć sztrucla, stąd byłbym wdzięczny jeśli ktoś kto oglądał, podzieliłby się ze mną opinią i spostrzeżeniami.

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak oceniacie awaryjność tych aut?

W mojej rodzinie jest Megane III Grandtour z 2010 roku ze wspomnianym przez Ciebie silnikiem.

Obecnie 140 tyś. przebiegu, (samochód służbowy, jeździ 80% czasu w trasie) serwis w ASO i żadnych problemów. Pojawił się co prawda mały wyciek obok turbosprężarki, ale okazał się niczym groźnym i wymiana jakiejś uszczelki załatwiła sprawę :notacrook:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!