Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

remont silnika - pomocy!


Misiekkk

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie. Na forum juz miałem posty dotyczące wtrysków,egr i innych paści. Otóż : wymieniłem egr na nowy, turbina po regeneracji, wymienione wtryskiwacze (razem 4tys.. ). Auto teraz jeździ dobrze tzn. nie trzęsie, odpala na dotyk oraz nie gaśnie w trakcie jazdy. Jedynymi mankamentami są brak mocy oraz koszmarne spalanie. Już przeszukałem forum co do braku mocy - pompa wtryskowa ma ciśnienie na każdych obrotach, dolot jest szczelny, a sama turbina nowa. Oprócz w/w powodów innych nie znalazłem. Co może być przyczyną mułowatości auta? na 4 i 5 biegu praktycznie nie ma mocy ;/ a co do spalania to wtryski są nowe i oryginalne więc nie mam pojęcie dlaczego wiecej pali (było 5,2 a urosło do 6,7 ) Licze na waszą widze i porady :D

Edytowane przez Misiekkk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czegoś nie rozumiem - wymieniłeś to wszystko sam, czy ktoś to robił? podpinałeś CLIPA? przecież muszą być jakieś wskazania...

ja zawsze wskazuję jedną drogę - KLINIKA w Kielcach, bo wydatki na "fachoffcuf" pzekraczają czasem koszt dojazdu do KLINIKI. gość siedzi tych scenikach i jeszcze nie słyszałem, by komuś nie potrafił pomóc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co może być przyczyną mułowatości auta?

Bardzo często kończący się przepływomierz. Nie wiem czy go posiadasz bo nie napisałeś jakiej mocy masz silnik. Ale jak jest to wypnij z niego wtyczkę, bez obaw, serwis się nie zaświeci. Pomoże - to masz przyczynę, nie pomoże to będziesz szukał dalej. Filtr powietrza sprawdzony? nie jest zasyfiony?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam 82 KM, filtr powietrza wraz z olejem i z filtrem oleju wymieniony. wszystko wymieniłem w serwisie specjalizującym się w dieslach. autko byo podpinane pod komputer (nie wiem czy to był klip) i wszystko jest dobrze. Oni sami nie wiedzą dlaczego tak jest ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj odebrałem auto bo wczoraj kazałem sprawdzić faktycznie wszystkie węże. Mechanik powiedział ze wszystko pod względem mechanicznym jest w porządku a szwankuje główny sterownik silnika mnożąc i mnożąc błędy. Co mam teraz z tym fantem zrobić? Sterownik był regenerowany w ASO renault w 2011 roku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to co jest kolo akumulatora, tak się chyba nazywa - sterownik. Renault wysyłało mi go do naprawy w 2011 i zapłaciłem za to 2 tysie.. Więc skoro mówisz że się nie regeneruje to znaczy ze zrobili mnie w ASO w ch.. znaczy w jajo? i skoro wyskakują błędy mimo, że mechanicznie jest dobrze to znaczy, że sterownik nadaje się do wymiany?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Bardzo często kończący się przepływomierz. Nie wiem czy go posiadasz bo nie napisałeś jakiej mocy masz silnik. Ale jak jest to wypnij z niego wtyczkę, bez obaw, serwis się nie zaświeci. Pomoże - to masz przyczynę, nie pomoże to będziesz szukał dalej. Filtr powietrza sprawdzony? nie jest zasyfiony?

U mnie też jest brak mocy, ale tylko jak silnik jest zimny. Czyli jak stoi 8 godzin, to później ciężko nim ruszyć i nie ma przyśpieszenia i trzeba uważać podczas włączania się do ruchu. Po przejechaniu około 2 km wszystko wraca do normy. Możliwe, że to przepływomierz? Gdzie jest wtyczka którą trzeba odpiąć w celu sprawdzenia przepływomierza?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!