Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Brak swiatel Stop MeganeII


Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Wczoraj wieczorem jak wracalem do domu na komputerze pojawil sie komunikat "Electronic Failure" i zaswiecila sie zolta lampka SERVICE. Okazalo sie , ze nie mam swiatel STOP.

 

Sprawdzilem w skrzynce bezpiecznikow pod kierownica, bezpiecznik od swiatej stop nie jest przepalony. Moze cos siadlo w drugiej skrzynce bezpiecznikow w komorze silnika (utrudniony dostep), albo jakas wtyczka zamokla... Moze ktos z was wie co jest przyczyna tej usterki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na gorze klapy, jak ja podniesiesz (pod tym mini daszkiem), miedzy zawiasami masz waz gumowy, w nim sa przewody. ale to tylko czesc, reszte masz za kloszami (4 sruby palcami odkrecasz, potem niestety szarpiesz klosze do tylu - dwa zatrzaski) ale to predzej chyba jednak cos blizej bezpiecznikow... w lewym progu masz cala wiazke kabli idaca na tyl auta (pod plastykami na progach - lekko podebrac palcami i do gory, latwo puszczaja) moze gdzies po drodze kabel padl?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj postaram sie zajrzec pod ta oslone, sprawdze kable. Dzien przed ta usterka mialem tez problem z ABS'em. Mianowicie zapalila sie kontrolka i ABS przestal dzialac. Lecz po ponownym uruchomieniu auta , wszystko wrocillo do normy - ABS dziala do tej pory.

Moze swiatla STOP i poprzednia usterka ABSu sa jakos powiazane?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a zaraz... bo pisales o drugiej skrzynce (w komorze silnika) a sprawdzales w ogole tamte bezpieczniki?

 

a co do ABS'u kiedy Ci padl, tzn w jakich warunkach, co robiles z autem? ja ostatnio pierwszego wieczora ze sniegiem, na parkingu centrum rozbroilem abs do (ABS)+SERVICE+STOP :mrgreen:

 

moze w kompie cos "iskrzy" ciezko tak odgadnac... :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie sprawdzalem , bo jak zdjalem ta plastikowa obudowe w komorze silnika , to wogole bezpiecznikow nie widzialem :mrgreen:

ABS padl na mrozie, jak jechalem na sliskim. W pewnym momencie spojrzalem na wskazniki i zauwazylem swiecaca sie pomaranczowa kontrolke ABS. Depnalem na pedal hamulca i faktycznie nie mialem ABSu. Zostawilem auto gdzies na godzine na parkingu, no i potem juz byl ABS. Dopierdo wieczorem pojawil sie komunikac ELECTRONIC FAULT , no i od tamtej pory nie mam swiatel STOPu.

Troche to niebezpieczne, bo ktos mi moze w tyl wjechac i oczywiscie wina spadnie na mnie.

Chyba jutro , albo najpozniej pojutrze przejade sie do salonu. Chyba , ze ktos zna jakiegos elektromechanika we Wroclawiu, ktory moglby to naprawic ?

 

Auto kupilem w pazdzierniku i dopoki bylo cieplo to wszystko bylo okej.

Widocznie francuska elektronika niezbyt dobrze znosi temperatury ponizej zera...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja przezylem zeszla zime (a moja megi byla wtedy dopiero z salonu) i jedyny problem jaki mialem to ze spala mi rope, na dotarciu zjadla troche oleju i spalilem dwie zarowki... ;P musiales kiepsko trafic lub po liftingu wprowadzili jakies "madre innowacje" :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba , ze ktos zna jakiegos elektromechanika we Wroclawiu, ktory moglby to naprawic ?

Mam znajomego w ASO w Długołęce - odezwij się (przypomnij się ) jutro rano do mnie, do 11:30 to się dowiem czy byłby chętny co by ci tam zaglądnąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tez znam jednego goscia z tego salonu. Darek ma na imie, ostatnio tam bylem , zmienili mi jezyk w komputerze i zrobili pare innych rzeczy... Szkoda , ze nie mam do niego numeru tel. Moze znasz tego samego kolesia ? :mrgreen: Powiedzieli mi , ze pracuje jutro do 16-tej.

 

Jutro mam kolo o 14:30 takze nie dam rady tam podjechac... ale we wtorek na pewno pojade.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ez znam jednego goscia z tego salonu. Darek

Ja nie znam gościa z salonu tylko z warsztatu (a właściwie kilku znam) i tylko on mi autko robi ;-)

 

kolo o 14:30

 

A gdzie kolega się uczy :mrgreen: - możesz napisać na PW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja przezylem zeszla zime (a moja megi byla wtedy dopiero z salonu) i jedyny problem jaki mialem to ze spala mi rope, na dotarciu zjadla troche oleju i spalilem dwie zarowki... ;P musiales kiepsko trafic lub po liftingu wprowadzili jakies "madre innowacje" :/

 

Wiadomo, ze jak masz nowke to raczej nic nie powinno sie dziac, w koncu za to slono zaplaciles. Tak sie sklada, ze moj tata tez ma Megane II 1.5 dCi sedan, nowka z salonu kupiona we wrzesniu 2006. Jak na razie wszystko smiga jak trzeba. Najbardziej spodobalo mi sie spalanie w tym samochodzie, wiec dlatego kupilem megane z takim samym silnikiem, a ze mnie nie stac na nowke to zakupilem uzywana.

Moze rzeczywiscie nowsze modele sa bardziej dopracowane, ale wiek tez robi swoje... W aucie z taka iloscia elektroniki po 4 latach zawsze cos moze strzelic... tym bardziej ze jest francuskie :mrgreen:

 

Przyznam, ze troche boje sie tego auta, jak wyswietli sie jakis blad na komputerze, albo cos padnie w trasie to nie pozostaje Ci nic innego jak dzwonic po lawete, ktora odholuje Cie do ASO Renault, gdzie tylko patrza jak Cie oskubac z kasy.... :/

 

Z Poprzednim autem (1988 mercedes 190E 2.6L +LPG) nie bylo takich problemow, jak cos padlo to zawsze byla szansa, ze moglem to naprawic wlasnorecznie, a jak nie to problem byl bardzo prosty do zdiagnozowania w kazdym dobrym warsztacie. Lecz 190tka byla juz zbyt stara i zaczela sie sypac, a pozatym spalanie gazu w miescie zimą na poziome 19L/100km coraz bardziej mnie irytowalo :) szczegolnie jak teraz czesciej korzystam z auta...

 

Mam nadzieje, ze szybko rozwiążę ten problem ze swiatlami i moja renia przejezdzi do konca zimy bez zadnej usterki...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem rozwiazany. Bezpiecznik byl dobry, ale cos nie stykalo w skrzynce bezpiecznikow. Elektryk w ASO cos pokombinowal i teraz dziala :mrgreen:

Mozliwe, ze woda sie tam dostala... , albo pod wplywem wstrzasow na wroclawskich drogach cos sie obluzowalo. Jakby problem sie powtorzyl to bede sie zastanawial, czy nie wymienic tej skrzynki. Jak na razie jest okej.

 

Dzieki wszystkim za zainteresowanie sprawa!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!