Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

- 10 stopni problemy z odpaleniem Megane II


tomek19721

Rekomendowane odpowiedzi

Witam trochę czytałem o silnikach Dci zęby silnik odpalił prędkość obrotowa musi wynosić

kolo 200 obr min dopiero komp poda sygnał na wtryski dlatego na zapych odpala

bez problemu ja mam uszkodzony modół świec swiecie nie grzeją ale specjalnie

nie mam problemów z odpaleniem przy -10 wystarczy raz zakrecić przy -15 to juz

3 razy kręciłem ale przy -18 to nie dał rady

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kod błędu był sprawdź świece za niskie ciśnienie jest jak rozrusznik za słabo kręci

ja miałem komunikat przeładowania sprawdź omomierzem czy świecę są dobre

jak będą ok to ściągnij z jednej świecy i podłącz żarówkę i zobacz czy przed rozruchem się zapala

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam uszkodzony modół świec

 

Nie chciałbym kolegi martwić, ale u mnie podpięty komputer w ASO też pokazuje uszkodzenie modułu grzania świec żarowych. Przy rozruchu zapala się Check Injection. Problem w tym, że panowie sprawdzili świece, instalację, sam moduł i wszystko jest sprawne. Ogólnie nie potrafią stwierdzić, dlaczego wyskakuje błąd modułu i komunikat Check Injection. Na marginesie dodam, że z samym samochodem nie mam najmniejszego problemu - tylko komunikat się pojawia.

 

Ale ale, o check injection i problemach z nim związanych jest osobny wątek :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie a świece grzeją ?? u mnie także moduł na warsztacie pokazuje ze

jest sprawny komputer podaje sygnał na niego i d...a nie grzeje świec

zastanawiam się czy z styku 9 nie idzie sygnał do kompa o jakieś awarii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nawiązujac do tych wtrysków to tez mam problem z odpalaniem byłem w ASO i podpiołem pod komputer i okazało sie ze zamałe cisnienie na listwie - auto odpala jezeli pompa wtryskowa nabije cisnienie 250. Magicy powiedzieli mi że to moze byc padnieta pompa albo ktorys wtrysk leje i na poczatek powiedzieli ze trzeba wymienic filtr paliwa i ze jak w nim sa opiłki to znaczy ze pompa pada i koszt naprawy na czesciach orginalnych wraz z robocizna 12 tyś. zł. Wiec kazałem wymienic filter i okazało sie ze cos tam opiłków jest a magik powiedział ze jezeli jest ich ponad centymetr jak sie magnesem przeciaga przy założeniu ze filter ma mniej niz 30 tysiecy zrobione to ze siadła popma. Troche mnie to załamało ale kazałem sprawdzic wtryski na przelew i co sie okazało ze 2 wtryski idealne a 2 wtryski skończone, jeden z nich tak lał ze sie nie dalo testów dokończyc. Mam pytanie czy jak sie wymienia wtryski trzeba je zaprogramowac ? jakie moga byc przyczyny jak wymienie a nie zaprogramuje bo goscie w ASO nie umieli mi na to pytanie odpowiedziec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Magicy z ASO chcieli mi wymienic wszystko zaczynając od baku poprzez przewody paliwowe, pompe, wtryski i wszystko co jest z tym zwiazane a jeszcze powiedzieli mi ze moja pompa kwalifikuje sie do jakiejs parti która im nie wyszła i jak by auto było na gwarancji to by cały układ paliwowy wymienili za free. Niewiem ile w tym prawdy zamówiłem juz dwa wtryski i bede je wymieniał tylko niewiem czy trzeba je programowac czy tez nie ??? i czy sam je moge wymienic czy musi byc ktoś co sie na tym zna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pracownicy ASO przypominają mi lekarzy którzy przy zapaleniu paznokcia chcą uciąć nogę.

Cinek u mnie też na początku kazali wymienić filtr ale nic nie pomogło. Dwa wryski mam też do wymiany. NApisz tylko czy nie zapalał Ci zawsze czy tylko przy dużych temperaturach minusowych. Co do programowania wtrysków to jakiś mechanik powiedział mi że po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów same się programują.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!