Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

- 10 stopni problemy z odpaleniem Megane II


tomek19721

Rekomendowane odpowiedzi

Witam trochę czytałem o silnikach Dci zęby silnik odpalił prędkość obrotowa musi wynosić

kolo 200 obr min dopiero komp poda sygnał na wtryski dlatego na zapych odpala

bez problemu ja mam uszkodzony modół świec swiecie nie grzeją ale specjalnie

nie mam problemów z odpaleniem przy -10 wystarczy raz zakrecić przy -15 to juz

3 razy kręciłem ale przy -18 to nie dał rady

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kod błędu był sprawdź świece za niskie ciśnienie jest jak rozrusznik za słabo kręci

ja miałem komunikat przeładowania sprawdź omomierzem czy świecę są dobre

jak będą ok to ściągnij z jednej świecy i podłącz żarówkę i zobacz czy przed rozruchem się zapala

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam uszkodzony modół świec

 

Nie chciałbym kolegi martwić, ale u mnie podpięty komputer w ASO też pokazuje uszkodzenie modułu grzania świec żarowych. Przy rozruchu zapala się Check Injection. Problem w tym, że panowie sprawdzili świece, instalację, sam moduł i wszystko jest sprawne. Ogólnie nie potrafią stwierdzić, dlaczego wyskakuje błąd modułu i komunikat Check Injection. Na marginesie dodam, że z samym samochodem nie mam najmniejszego problemu - tylko komunikat się pojawia.

 

Ale ale, o check injection i problemach z nim związanych jest osobny wątek :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie a świece grzeją ?? u mnie także moduł na warsztacie pokazuje ze

jest sprawny komputer podaje sygnał na niego i d...a nie grzeje świec

zastanawiam się czy z styku 9 nie idzie sygnał do kompa o jakieś awarii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nawiązujac do tych wtrysków to tez mam problem z odpalaniem byłem w ASO i podpiołem pod komputer i okazało sie ze zamałe cisnienie na listwie - auto odpala jezeli pompa wtryskowa nabije cisnienie 250. Magicy powiedzieli mi że to moze byc padnieta pompa albo ktorys wtrysk leje i na poczatek powiedzieli ze trzeba wymienic filtr paliwa i ze jak w nim sa opiłki to znaczy ze pompa pada i koszt naprawy na czesciach orginalnych wraz z robocizna 12 tyś. zł. Wiec kazałem wymienic filter i okazało sie ze cos tam opiłków jest a magik powiedział ze jezeli jest ich ponad centymetr jak sie magnesem przeciaga przy założeniu ze filter ma mniej niz 30 tysiecy zrobione to ze siadła popma. Troche mnie to załamało ale kazałem sprawdzic wtryski na przelew i co sie okazało ze 2 wtryski idealne a 2 wtryski skończone, jeden z nich tak lał ze sie nie dalo testów dokończyc. Mam pytanie czy jak sie wymienia wtryski trzeba je zaprogramowac ? jakie moga byc przyczyny jak wymienie a nie zaprogramuje bo goscie w ASO nie umieli mi na to pytanie odpowiedziec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Magicy z ASO chcieli mi wymienic wszystko zaczynając od baku poprzez przewody paliwowe, pompe, wtryski i wszystko co jest z tym zwiazane a jeszcze powiedzieli mi ze moja pompa kwalifikuje sie do jakiejs parti która im nie wyszła i jak by auto było na gwarancji to by cały układ paliwowy wymienili za free. Niewiem ile w tym prawdy zamówiłem juz dwa wtryski i bede je wymieniał tylko niewiem czy trzeba je programowac czy tez nie ??? i czy sam je moge wymienic czy musi byc ktoś co sie na tym zna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pracownicy ASO przypominają mi lekarzy którzy przy zapaleniu paznokcia chcą uciąć nogę.

Cinek u mnie też na początku kazali wymienić filtr ale nic nie pomogło. Dwa wryski mam też do wymiany. NApisz tylko czy nie zapalał Ci zawsze czy tylko przy dużych temperaturach minusowych. Co do programowania wtrysków to jakiś mechanik powiedział mi że po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów same się programują.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 18 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!