Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

- 10 stopni problemy z odpaleniem Megane II


tomek19721

Rekomendowane odpowiedzi

W mojej Megane 1,5 dCi '03 nie ma czujnika wody (a także instalacji do niego) na filtrze paliwa - chyba dopiero późniejsze wersje były w takowy wyposażone. Na pewno można kupić wersję filtra z czujnikiem, jak i bez.

Chiller ja właśnie zamontowałem filtr paliwa bez czujnika czy to znaczy że nie ma sensu przy nim nic majstrować ? i tak jak pisał snap

Cytuje

na dole filtra jest zaworek ktory trzeba odkrecic zeby spusic "wode"

robisz to przez otwor w nadkolu ktory sluzy mni do wymiany zarowki

zajme ci to 5 minut i bedziesz mial jedna opcje z glowy

Czyli dobrze rozumiem że nie ma sensu tego robić ?

 

[ Dodano: 2008-01-08, 19:52 ]

podbijam

 

Zalecałem zapoznanie z REGULAMINEM forum. Nadal nie stosujesz w swoich postach, jego postanowień. Kolor czerwony jest zastrzeżony dla administracji. Zmieniam w cytacie na niebieski. Jeśli lubisz czerwony to przypinam ostrzeżenie, (paseczek w tym kolorze) a że robisz to swiadomie i "podbijasz", to ja także. Dostajesz ostrzeżenie o wartości 2. - gojgien

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To, że na dole filtra zbiera się woda, nie ma absolutnie żadnego związku z ewentualnym występowaniem czujnika wody na filtrze ;-) Konstrukcja jest (prawie) taka sama. Także spuścić "wodę" nie zaszkodzi, niezależnie czy masz filtr z czujnikiem, czy bez.

Nie zmienia to faktu, że problem w Twoim przypadku może tkwić zupełnie gdzie indziej.

Aha, stanowczo odradzam też palenie "na pych"!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchajcie co z tym odpalaniem na popych. Wystraszyliście mnie. Mnie 3 razy ciągnał inny samochód dosłownie przez 10 m. i odrazu odpalał. Mam "dalekiego" znajomego w autoryzowanym serwisie dzwoniłem do niego z tym pytaniem i powiedział że ok na trójce można go pociągnąć. Jak to w końcu jest, czym to grozi, co się może stać ? Z tego co widziałem na forum nie jestem jedyną osobą która tak robi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...

Tej zimy problem znów się pojawił. Przyznam się też że nie robiłem w poprzedniej zimie nic. Nie było dużych przymrozków.

Czyli nie spuściłem wody z filtra, nie przeczyściłem czujnika położenia wału .

Różnica z problemami sprzed roku jest taka że teraz nie zapal jak jest już -4-5 stopni.

Może ktoś miałjeszcze podobny problem i coś mi podpowie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posiadaczem Meganki II jestem od miesiąca i przy takich mrozach jakie są teraz nie miałem na razie problemu...obawiam się co będzie dalej...a ogólnie napiszcie czy mieliście jakieś większe problemy z meganka II 1,9 dCi wersja Privilege:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cogito5, wierz mi czy nie ale przed 2,3 laty jak było pewnego weekendu -18 st. to sąsiedzi w swoich zagazowanych autkach wymieniali sie prądem a mój klekot (1.9dci) z pewnym oporem ale odpalił.Teraz też przy -6,-8 pali po kilku dniach bez żadnych problemów :mrgreen: Jeżeli się o autko dba to potrafi się odwdzięczyć :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj spuściłem wode z filtra paliwa, przeczyściłem czyjnik położenia wału i dzisiaj rano - 10 stopni i lipa... :evil: . Próbowałem też kablami z innego akumlatora i tez nic nie daje po kilku sekindach krecenia pojawa się komunikar injection deffailure. Dzisiaj z bólem serca wtrysnałem w kolektor ssący trochę superstatru i odpalił od razu. Jade w poniedziałek do ASO. Domorośli spece nic nie wymyślili.

Dadam jeszcze że dzisaj po 5 godzinach stania na mrozie zszedłem ok 1 w nocy i samochód ciężko ale zapalił, natomiast już po 8 godzinach stania rani niestety nie zagrało.

POMOCY !!!.

- Świece ok

- Aku ok

- filtr paliwa ok.

- czujnik położenia wału ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomek. Skoro za pomocą rozrusznika nie odpala lub bardzo ciężko odpala, a na pych od ręki to problem może być w rozruszniku, po prostu za wolno obraca wałem, pompa nie wytworzy odpowiedniego cisnienia paliwa, komputer nie zezwoli na wtrysk bo nie widzi ciśnienia w rampie i wyświetla słynny już komunikat. Może coś z masą lub szczotkami?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tomek19721, sprawdż jeszcze masę łączącą silnik z ramą silnika(jest od spodu).To taka sprasowana wiązka drucików.To też może być przyczyną.Może nie stykać na srubie albo jest przetarta i dlatego nie doładowuje akumulatora i rozrusznik dostaje prąd ale za mało do odpalenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!