Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

- 10 stopni problemy z odpaleniem Megane II


tomek19721

Rekomendowane odpowiedzi

Wlaśnie miałem telefon z ASO, Nia zapala na dużum mrozie bo dwa wtryski do wymiany gdyż przelewają, dwa kolejne też słabe ale jeszcze mogą być. Ktoś ma wiedze ile zabawa z wymianą jedego wtrysku kosztuje. W ASO ok 1,5 tys :-( . Można je jakoś regenerować ?

lub zakupić nieorginalne żeby było taniej ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem koło Brzezin mechanika który regeneruje wtryski. Kompleksowa usługa wraz z robocizną i ustawieniem w kompie to 400 zł od wtrysku. W Aso mi powiedzieli że 2 już sa do wymiany teraz a 2 też nie sa najlepsze ale ewentualnie można pojeździć.Teraz pytanie czy lepiej kupić dwa nowe i wymenić czy wszyskie cztery zregenerować ?

No i czy to że nie zapala gdy jest spory - to na 100 % wtryski !!!! :-( .

Głupi już jestem i mam dosyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedy ja miałem padnięte 3 wtryski, to nie palił mi już przy temperaturze 0 stopni.

 

Jeśli w ASO tak zdiagnozowali (wystarczy prosty test przelewowy, ew. sprawdzenie ciśnienia na listwie), to nie ma co więcej gdybać - na pewno posypały się wtryskiwacze. Zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem jest wymiana wszystkich, ale ze względów finansowych możesz ograniczyć się do wymiany 2ch sztuk - powinno pomóc.

 

Jeśli chodzi o moją opinię popartą rozmową z mechanikiem z ASO Delphi, to odradzam jakiekolwiek regeneracje. Przy obecnym poziomie cen, koszty są bardzo zbliżone do zakupu nowej części (przypominam, że nie tak dawno jeden nowy wtryskiwacz = 2 zregenerowane). Na zregenerowany wtryskiwacz masz zaledwie rok gwarancji, natomiast żywotność nowego zależy przede wszystkim od rozsądku użytkownika.

 

Powodzenia życzę!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Chiller.

W ASO robili test przelewowy i dwa były lipa. Komputer po podłączeniu pokazuje niskie ciśnienie na dolnej listwie. Czyli chyba jednak od tego nie zapala.

Zastanawiam się tylko że na pych zapala od razu.

Co do ceny nowy czy regeberowaby to jednak różnica jest.

Regeneracja wymiana wszystkich z robocizną to 1600 PLN.

Wymiana wszytskich nowych to ok, 3000 PLN. ok 600 Pln jeden plus robocizna.

Troche boli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiam się tylko że na pych zapala od razu.

Na pych pali bo pompa ma większe obroty niż przy rozruszniku i wytworzy ciśnienie wystarczające by zniwelować ubytki na przelewach. Ja bym nie polecał regenerowanych, mechanik mówił mi, że zawsze po wymianie wtrysków na regenerowane robił drugą wymianę ale już na nowe oryginalne. Może lepiej zainwestować większą kwotę ale bez ryzyka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tomek19721, ja bym na Twoim miejscu, na chwilę obecną ograniczył się do wymiany 2ch lejących wtryskiwaczy na nowe. Całość powinna się skalibrować z tymi dwoma słabszymi i powinno pomóc (u mnie tak było). Najwyżej za jakis czas (w zależności od eksploatacji i stanu innych podzespołów) wymienisz te 2 słabsze wtryski, ale to może być równie dobrze za rok, jak za 5 lat.

 

Wiesz może, na których cylindrach masz dwa najsłabsze wtryski? U mnie to był 1 i 4 bodajże...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

,Na dworze okolo -7. Moja Megana II 1,6 16V 2003 nie reaguje na START. Na tablicy widac ze wszystko jest OK, nie pokazuje zadnego bledu! Nic sie nie kreci. po prostu CISZA.

Auto chyba zamarzlo. Bateria jesy OK paliwo tez jest FULL. Otworzylem maske - slychac bardzo cichotkie piszczenie jakbu malenki silniczek sie obracal :shock: i nis wiecej :mrgreen: Zawolalem pomoc drogowa.

Podlaczyli nowa baterie - i nadal nic CISZA i ten cichotki pisk. Odcholowalem auto do warsztatu.

Co to moze byc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli widac problem sypiacych sie wtrysków w megankach jest dosc powszedni przypuszczam ze u mnie jest dokładnie to samo co u tomka.

Ja kupilem nowy aku 720A. nalalem najlepszego diesla zimowego i dodalem zimowy dodatek shella. Na razie zapala nawet przy - 14.

Co robic byle do wiosny panowie

 

pozdrawiam

a.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posłuchałem Awszych opinii i kupiłem na allegro dwa NOWE ( oryginalne) wtryski po 550 Pln sztuka. W poniedziałek jądę wymienić.

Chiller

U mnie jak patrze w opisie mechanika z ASO padł I i II wtrysk cylindra od strony skrzyni biegów.

Koszt wymiany wtrysku to 100 Pln razem z zakodowanie w kompie.

Czyli razem 1300 Pln, tak na dzień dobry.

Oby tylko to było to. :shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Otworzylem maske - slychac bardzo cichotkie piszczenie

u mnie było słychać nie piszczenie, ale tykanie, reakcji żadnej nie było bo akumulator się rozładował, było -5 stopni, ale taksiarz z kablami problem rozwiązał. Po naładowaniu aku (60Ah/540A) jak na razie nie ma problemów nawet wczoraj przy -18.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!