Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

- 10 stopni problemy z odpaleniem Megane II


tomek19721

Rekomendowane odpowiedzi

Tomku auto zapala jak chce, to znaczy raz zakreci i za pierwszym razem zapale a czasem krece z 7 razy i dopiero zapali niezaleznie czy silnik jest zimny czy ciepły do tego bład układu wtryskowego na nonstopie mi sie wyswietla. Po wymianie filtra wydaje mi sie ze jest troszke lepiej ale i tak musze wymienic 2 wtryski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, u mnie sprawa jest dość dziwna. Wymieniłem filtr paliwa, świecę są ok a auto, gdy temp. sięga ok 0 st. to strasznie telepie i słyszę przez dłuższy czas szum, tak jakby pompa podawała paliwo, do tego nie reaguje na dodawanie gazu przez ok 10 sek. Dodam, ze też mam powietrze w przewodzie za gruszką. Natomiast po całodniowym staniu auta na -20 st. auto zapaliło bez telepania i od razu reagował na pedał gazu. Wcześniej mechanicy mówili, że wtryski zaczynają mi lać,poza tym sporo kopci na biało przy odpalaniu. Szykuje się na diagnozę w jakimś serwisie delphi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj wymieniłem 2 wtryski. Całą noc źle spałem mysląc czy rano zapali ;-) .

O 8:00 patrze na termometr - 10 stopni. Z duszą na ramieniu wchodzę do swojego samochodu, wkładam karte, wciskam start i...........................zapalił od pierwszego :mrgreen: .

Czyli u mnie ewidentnie był top problem z wtryskiwaczami.

- Nie akumulator

- Nie czujnik połozenia wału.

- Nie filtr paliwa.

- Nie pompa.

- Nie powietrze w przewodach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tomek19721, ja również gratuluję rozwiązania problemu i witam w klubie użytkowników 1.5 dCi "po przejściach" :mrgreen:

Jak na mój gust, to opisywana przez Ciebie usterka ewidentnie i od początku dotyczyła lejących wtryskiwaczy. Przy tego typu sprawach zawsze trzeba na początku zawsze pomyśleć o rozwiązaniach najprostszych i najbardziej oczywistych. W końcu to nie rakieta kosmiczna, tylko samochód :mrgreen: Pozostaje tylko życzyć bezawaryjności!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i sie wyjasniła sytułacja umnie z "Injection fault" wymieniłem 2 wtryski i auto teraz tak zapala jak nigdy, tak szybkiej reakcji nie widziałem. Juz nie krece po 5 razy zeby odpalic, jednak wymiana lejących wtrysków robi robote. Ja bym proponował załorzyc temat pod nazwa "Injection fault" i napisac sugestie ze pierwszym krokiem to sprawdzenie na kompie cisnienia na listwie, jezeli marne to wtryski na przelew i jesli leja to to co najgorsze zakupienie nowych i wymiana, ale sa tez dobre tego strony bo autko wtedy zapala po 2 sekundach od nacisniecia przycisku start.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale sa tez dobre tego strony bo autko wtedy zapala po 2 sekundach od nacisniecia przycisku start.

No to chyba masz turbo świece żarowe jak po nocy odpal w ciągu 2 sekund:)))))

W kazdym razie wiem o co chodzi ten czas troche nie realny, ale ważne że zapala za 1 razem i kiedy się chce. Gratuluje, że problem został załatwiony i juz możesz spokojnie brykać swoją MII.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wtryski załatwiłem po znajomosci po 500zł ale na allegro widziłem nowe po 600zł. Jesli chodzi o zapalanie to po nocy to od mometu podgrzania swiecami zapalił po 3 sekundach a na ciepłym zapala po 2, a dawniej na ciepłym to było jeszcze gorzej niz po nocy, czasem nawet z 7 razy naciskałem start. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chiller tak mialem komunikat o injection fault, mysle ze u mnie wtryski tez leja ale moze jeszcze nie groznie. Bo teraz do -10 to nawet nie jeknie tylko zapala od razu. Jak jest bardzo zimno to najpierw lapie jeden to slychac , ale zapala za pierwszym razem.

 

pozdrawiam

adam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sosus, nie chcę Cię martwić, ale u mnie było podobnie. Tzn. po wymianie aku na nowy 60Ah/640A autko zaczęło normalnie odpalać, ale trwało to może miesiąc/dwa. Po tym czasie usterka z "Injection fault" wróciła. Mam nadzieję, że u Ciebie będzie inaczej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No zobaczymy, na razie wszystko jest ok, ja mam to auto raptem 1 miesiac, wiec malo moge na jego temat powiedziec. W rozmowie z Tomkiem, któremu udalo sie usunąc te niesympatyczna usterke, wywnioskowalem ze problem byl juz widoczny w zeszlym roku a potem gdy temp sie podniosla przestał byc klopotliwy. Licze wiec na to ze jezeli teraz nie jest to klopotliwe to na wiosne tym bardzciej, a jak nie to trudno wizyta w ASO nas czeka.

 

pozdrawiam

a.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 18 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!