Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Ogłoszenia- prośba o opinie i rady


sensei

Rekomendowane odpowiedzi

Nie ma kontroli trakcji (brak przełącznika pod kolumną kierownicy obok regulacji lamp i podświetlenia), lampy przerabiane (nie było takich xenonów), kierownica skórzana wytarta (dużo jeżdżona), ale to nie problem. Jeżeli przebieg jest prawdziwy to powinien mieć rachunek za wymianę rozrządu i wymianę łożysk amortyzatora. To tak na szybko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem one wszystkie są podejrzane a najbardziej ta z przebiegiem 26 000 i rocznikiem 2003. To świadczy o tym, że tym autem jeżdżono tylko do myjni i na stacje paliw. Ja też szykałem kiedyś auta i w wielkopolsce było ich najwięcej ale niestety 90% tych aut było bitych lub kombinowanych. Przed zakupem najlepiej jest pojechać do znajomego mechanika, żeby się przyjrzał autku. Ja miałem to szczęście, że miałem znajomego w salonie renault.

 

Życzę szczęścia w zakupie auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do przebiegów to nawet nie patrzę na nie. Chodzi mi bardziej o jakies szczegóły których ja nie zauważę. Może ktoś podsunie jakąś MeganeII z Wielkopolski do 30000zł. Sprawdzałem w komisach przy dealerach w Poznaniu i nic ciekawego nie znalazłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sensei, Generalnie jeżeli ktoś dopieszczał autko to możesz nie patrzeć na przebiego, ale sam miałem sie okazje przekonać że przy małych przebiegach auto po prostu jest mniej zniszczone w środku.

Ale nie ma co sie oszukiwać nawet auto niepodejrzane może mieć feler - bierz od razu na stacje i niech go sprawdzą i razem z rozciąganiem zapłacisz 170zł a będziesz wiedział że jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegów serdecznie.

 

Też jestem z Poznania jak kolega sensei i równiez szukam jakiejś meganki II w wersji 5 drzwiowej.

 

Oglądałem kilka sztuk ale niestety, defekty ma prawie każda wersja stojąca w komisie ;-(

 

A co szanowni koledzy powiedzieliby o tej megance: http://otomoto.pl/renault-megane-ii-privil...a-C3926667.html

 

Wersja bardzo dobrze wyposażona :?: Tylko te wystrzelone boczne poduskzi, będą jakieś problmy z naprawą?? Co sądzicie??

 

Jeśli ktoś będzie coś ciekawego widział ale tak do 26tyś to prosze o informacje ;-)

 

pozdrawiam Łukasz P.

[email protected]

GG 7216988

888-219-202

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra rada dla tych co szukaja auta - przygotujcie sie przed ogladaniem aut jak najlepiej - poczytajcie forum, obejrzyjcie jakies zdrowe Megane znajomego lub ew. w salonie, zwroccie uwage na wszystkie elementy mogace swiadczyc o powypadkowej przeszlosci. Mowie z wlasnego doswiadczenia - ja sie strasznie nacialem, wlozylem w auto dodatkowe 10tys i obecnie sprawa idzie do sądu. Gdybym byl lepiej przygotowany, to bym zamiast "biore" powiedzial "dziekuje, zmarnowal mi pan pol dnia" i bym nie przechodzil przez ta cala traume...

Ludzie sa naiwni (ja tez bylem), a handlarze okrutni i bezwgledni - wszyscy oszukuja. Prawie wszystko co sprowadzone jest bite i naprawiane jak najnizszym kosztem. A jak klient do czegos sie przyczepi, to niech spada, zaraz znajdzie sie inny frajer. O cofaniu licznika i zapomnianych wymianach oleju nie wspominam. Znam goscia, ktory dorabia na boku jako handlarz i takie numery jak sie odstawia w tej branzy, to uszy wiedna... Taki lajf...

 

Pozdrawiam i powodzenia w poszukiwaniach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, słupek środkowy jest ruszony. Ale mam bardzo dobrego blacharza i naprawa blacharska nie będzie problemem :?:

 

Co do kolegi TommiB to zgadzam się w 1000000% Już oglądałem kilka meganek i ładnych i nieźle robionych ;-)

 

No cóż nadal się zastanawiam :?:

 

Może ktoś z klubowiczów ma megane II z silnikiem 1,6 16V i jest z poznania by mógł się z nim spotkac i obejrzeć autko??

 

Pozdrawiam Łukasz P.

[email protected]

GG 7216988

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam bardzo dobrego blacharza i naprawa blacharska nie będzie problemem

no ale co z tego jak samochód będzie krzywy ? wyklepie Ci bok, wstawi nowy słupek ale co zrobi z przesunięta podłogą albo karoserią? naciągnąć można ale jak to się będzie zachowywać przy dużych naprężeniach ? da ci gwarancję że podłoga nie pęknie na zakręcie ?

nie ale powie że nic się nie stanie itp itd bo co ci może powiedzieć innego ?

jak bym wolał kupić coś co jest poobijane z każdej strony ale bez naruszenia konstrukcji nawet jeżeli trzeba by malować całą budę chyba ze lubisz życie na krawędzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!