Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Prośba o ocenę auta


Tofik83

Rekomendowane odpowiedzi

Witam !!

 

Potrzebuje Waszej pomocy w ocenie autka które znalazłem na moto gratce:

http://moto.gratka.pl/tresc/renault-megane-ii-1-5dcipack-authentique-16250007.html#c3aab019003ac20f,1

 

Jak oceniacie takie ogłoszenie? Prosiłbym osoby mające Meganki z tym silnikiem o wypowiedzenie się w kwestii (bez)awaryjnosci tej jednostki.

Będę wdzięczny :P

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj,

 

Pomijając samo ogłoszenie, cenę pojazdu jak i inne detale (olej, spalanie) mogę Ci napisać kilka słów odnośnie silnika. Dokładnie taki sam motor (powinno być raczej 101 KM) ma mój teść. Jego auto ma już >160 kkm, a on sam zrobił nim ok. 40 kkm (samochód jest poleasingowy). Wiele przy nim nie robił (jakieś poduszki silnika, drążki itp.), ale wiadomo - firma auto serwisowała (na wszystko są xera faktur). Pytanie podstawowe - jak jest tutaj? Trzeba by pogadać z właścicielem, który auto kupił dosyć młode i wedle opisu o nie dbał (olej co 10 kkm).

 

PS: zauważyłem brzydką kierownicę, ale teść ma tak samo - po prostu takie tworzywo. Ale kasetowe radio w tym aucie to jakiś sen pijanego inżyniera :P

 

Pzdr.,

konwil

Edytowane przez konwil
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś i to bardzo kombinowane z tym samochodem jest. A dlaczego a to dlatego że ma radio kasetowe jak wspomniał kolega Konwil, a daszek nad zegarami jest z głośnikiem od nawigacji fabrycznej. Poproś o VIN auta i spróbuj się coś więcej na temat tego auta dowiedzieć w ASO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie to dziwnie jest zamontowane ramie wycieraczki wraz wycieraczką po stronie kierowcy. Na wieloklinie jest przestawione. A po za tym zdjęcia tak zrobione aby nic nie było widać. Ale po otoczeniu mogę przypuszczać, że auto próbuje sprzedać od końca września / początku października.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja dopiero teraz zauwazylem, ze w opisie podany jest przebieg 173 tys km a na djeciu widac ze jest prawie 183 tys km. moze to nic nie znaczy ale...

 

Dodano: 17 gru 2013 - 14:51

Dostalem odpowiedź od Sprzedającego. Pytałem Go o VIN, ostatnie wymiany/naprawy, i cytuję:

 

 

"Numer VIN VF1BMR20531759335

 

Ostatnie naprawy i wymiany:

 

sierpień 2013r. -lewy uszczelniacz półosi

-dwie tuleje łącznika

-prawy łącznik stabilizatora

 

lipiec 2013r. -uzupełnienie klimatyzacji

-nowy akumulator

 

czerwiec 2013r. -sprzegło i wysprzęglik

 

maj 2013r. -sworzeni, prawy wahacz, dwa drążki kierownicy z końcówkami

 

Obecne opony to opony zimowe Dunlop SP Winter z 2010r.

W styczniu 2011r. wymienione tarcze i klocki z tyłu

 

Nie ma problemu by odbyć jazdę próbną i sprawdzić w dowolnej stacji diagnostycznej samochód."

 

przy okazji - czy meganki mają coś w stylu filtra FAP jak w Peugeot? Albo koło dwumasowe czy inne elementy które w przypadku awarii powodują finansowy zawrót głowy?

 

Co o tym sądzicie?? Czy jest tu na forum ktoś kto może rozkodować VIN?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda na to,że meganka miała jakąś przygodę z przodu.Maska źle spasowana,zderzak wisi.ślady jakichś zabiegów na desce wskazują na wystrzał poduszki pasażera.Tył (klapa i zderzak) jakiś dziwnie wielokolorowy.Do sprawdzenia lewy tył.Silnik z gatunku wysokiego ryzyka.Z powyższymi uwagami oczywiście zgadzam się.Ten model nie ma FAPa i z tego co pamiętam nie posiada dwumasu.

A jeszcze dorzucę-z przodem były robione również drzwi przednie prawe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przygodę z przodu.Maska źle spasowana,zderzak wisi.ślady jakichś zabiegów na desce wskazują na wystrzał poduszki pasażera.Tył (klapa i zderzak) jakiś dziwnie wielokolorowy.

dokładnie. Lewy tył wydawał mi się za jasny. Ale dokładnie przyjrzałem się też prawej stronie tyłu (pod lampą). I jest tak samo jasno. Z tyłu na bank wymieniany był lub lakierowany ten plastik pod napisem "Megane" (na nim jest naklejka). Jak się przyjrzeć to widać różnicę między tym elementem a lakierem pod lampami i resztą klapy. Podobna sprawa z tym przednim zderzakiem. Widać, że czerwień jest bardziej intensywna co może świadczyć, albo o wymianie elementu z innej palety kolorów albo o lakierowaniu. Obstawiam tę drugą opcję bo widać, że pasta polerska lepiej się na zderzaku prezentuje. Co do lakieru to malowane było u "kogoś" bo jak mi malowali w ASO drzwi (ktoś na parkingu zrobił wgniote i uciekł) to mówili mi, że lakiery w koncernie Renault są trudne do podrobienia. Dodają tam czegoś i widać różnice przy różnym świetle później.Ja w swoim mam między zderzakiem a maską taką samą szparę bo zabrakło mi dosłownie dwóch metrów do wyhamowania na lodzie i walnąłem też w meganke II z prędkości ok 20 km/h.

Co do boku to nic takiego nie widzę oprócz prawego (bocznego) kierunkowskazu przy drzwiach pasażera. Wydaje mi się lekko opuszczony jakby zaczep jeden nie trzymał, ale może mi się wydawać. No i cena wydaje mi się jakaś mała. Co do silnika ja mam 1,5 i w dwa i pół roku zrobiłem 80 tysięcy. Zero problemów, ale nie ukrywam, że jestem spokojnym kierowcą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bardzo dziękuję wszystkim za ocenę i pomoc. Wychodzi mi na to, że lepiej sobie odpuścić ale napisałem jeszcze maila z pytaniem o blacharkę i ewentualnie jakieś dzwony :mrgreen: ciekawy jestem odpowiedzi, o ile wogóle właściciel odpisze :mad:

pozdrawiam !!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak, odpisal :mrgreen:

 

"Witam

 

Mam ten samochód od stycznia 2007r. a więc od 7 lat, w tym czasie nie miałem żadnego wypadku czy stłuczki, jest tylko lekkie obtarcie na plastikowym, lewym błotniku. Nie mogę jednak brak odpowiedzialności, za to co mogło być z tym samochodem w pierwszych trzech latach jego

użytkowania, gdy był eksploatowany w Niemczech.

Nie ma problemu by sprawdzić jego stan u mechanika czy blacharza.

Będąc użytkownikiem tego samochodu przez dość długi czas, bo przez 7 lat byłem z niego zadowolony i gdybym nie dostał teraz samochodu służbowego nie myślałbym o jego pozbywaniu się.

Dlatego między innymi jeszcze w lipcu inwestowałem w niego dobrej klasy akumulator.

 

Pozdrawiam"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!