Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Klapka wlewu paliwa odpada z karoserią


Rekomendowane odpowiedzi

Witam was, przychodze z pewnym pytaniem/poradą z waszej strony.

Otóż zakupiłem ze świadomością megane 1 ph2 2000r 2.0 IDE po atrakcyjnej cenie lecz widnieje na niej brzydki pryszcz.

Mianowicie zawias klapki wlewu paliwa odszedł wraz z kawąłkiem karosierii.

Klapka trzyma sie jedynie przy pomocy silniczka zamykania klapki, za kazdym razem zanim rusze musze blokować zamki aby nie odpadła mi klapka po drodze.

I teraz pytanko, gdzyż zadałem je na innym forum lecz bez odzewu, czy istnieje reperaturka do coupe?.

Jedynie widze wersję do HB/sedan/KB a jest różnica gdyz w.w reperaturce widnieje "wcięcie" w karoserii przez całą klapkę i kawałeczek dalej.

Czy może zdecydować się to zrobić na własną rękę żywicą i mieć chwilę spokoju?.

Jezeli moglibyście mi jescze powiedziec w granicach jakiej kwoty byłaby taka naprawa.

 

Dziękuja za ew. odpowiedzi

Paweł Wiśniewski

post-65868-0-28946900-1387383921_thumb.jpg

post-65868-0-79049600-1387383944_thumb.jpg

post-65868-0-51437800-1387384031_thumb.jpg

Edytowane przez shu90
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak, lecz jedynie widziałem "ćwiartki" do kupna za 350zł a tego to nie biore pod uwage. Ew. objadę kilka szrotów i wytne interesujący mnie element bo jeszcze ruda łapie nadkola wiec jest trochę pracy. Jutro jade do znajomego który mógłby to zrobić, zaproponuje mu naprawe z żywicą i powiem ile mi krzyknął :mrgreen:

 

Mój błąd, jest to zamek klapki wlewu a nie silniczek :mad:

Edytowane przez shu90
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest efekt braku nakoli plasikowych z tyłu, to tworzy idealne warunki dla gromadzenia się tam błota i korozji. Jak już ta klapka wyleciała, to troche to w czarnych kolorach widzę. Jest to do zrobienia, ale trzeba to miejsce oczyścić z rdzy i tu prawdopodobnie dziura się mocno powiększy, a być może nawet cały wlew (wąż) po tej operacji bedzie luźny. Na peweno to trzeba roboć od wewnątrz (od strony koła). Ja bym uwolnił wąż wlewu paliwa, wyczyścił cała wnękę. Wyciął i wyprofilował z blachy element który jest pod klapką, względnie wyciął gotowy z elementu karoserii i dostosował tak aby od środka naszedł na to co pozostanie po czyszczeniu. Osadził to na żywicy i dodatkowo wzmocnił nitowaniem lub śrubkami i dopiero osadził wlew i zawias klapki. Przy jednym babraniu zakonserwowałbym obie wnęki (po wyczyszczeniu) i założyłbym nakola plastikowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w coupe fabrycznie nie ma z tyłu plastikowych nadkoli, natomiast z przodu są i spełniają swoją funkcję.

Jak u Ciebie rdza nie wylazła na wierzch to warto powalczyć, usunąć rdzę i zabezpieczyć, klapkę przykleić tak jak wyżej napisano, nie działają na nie zbyt duże siły, więc powinno się sprawdzić w 100 procentach.

Aha, do coupe nie ma reperaturek - można się ratować zamiennikami albo elementami wyciętymi ze zdrowej coupety. Swoją drogą to pierwszy raz widzę tam rdzę w coupe. Jak masz IDE to rocznik 99-01, a one były dobrze zabezpieczone przed korozją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mnie to dziwi bo cały samochód był sprawdzany czujnikiem lakieru i grubośc na całym samochodzie 150-180mikronów....

Aaa znajomy krzyknął za pracę 1000zł przy użyciu reperaturki z megane sedan (odniesie się do rantu wokół wlewu) z malowaniem całego błotnika aż do połowy drzwi.

Trochę mnie to zabolało lecz poszukam innego blacharza.

Pytałem także co do tej żywicy aby podkleić i wzmocnić blachą i powiedział "że to taka budowlanka, jakby pianką zalać".

Jeżeli ktoś z was ma jakiegoś dobrego blacharza to prosiłbym o kontakt, jutro jade jeszcze do jednego blacharza w Markach w Warszawie i zobacze co on na to powie.

 

Do usłyszenia :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Niestety jeszcze tego nie naprawiłem, problemy finansowe. Mógłbym to zrobić za 1000zł w Warszawie ale jeszcze poczekam z tym... Ogólnie bak paliwa trzeba wymontować i użyć do naprawy reperaturki. Może samemu uda mi się to naprawić dobierając jedynie lakier pod kolor nadwozia. Jak poradzę sobie z tym fantem dam znać :(

Edytowane przez shu90
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Edycja: Lepiej daj sobie spokój płaceniem 1000 zł za takie coś. Podjechałem w Kielcach do znajomego mechanika, ten wskazał mi okoliczny warsztat blacharski. Miły pan zerknął na moją klapkę i wyżartą dziurę przy wlewie (wyglądało to tak samo jak na zdjęciach w tym wątku), po czym stwierdził, że trzeba dać nowe nity na wlew, dziurę załatać i przyczepić klapkę. Kazał podjechać na drugi dzień, rano zostawiłem megi, o 15 odebrałem. I teraz uważaj - koszt 50 zł (pięćdziesiąt złotych). Mówię oczywiście o samym montażu klapki, ja nie chce nic malować, bo pod klapkę i tak mi nikt nie zagląda. A koleś pociągnął to jakąś mazią antykorozyjna czy czymś :)

Edytowane przez KaleidPL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
        • +1
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!