Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

wtryski i pompa wtryskowa


Mmisiu

Rekomendowane odpowiedzi

i mówi ze to może być wtrysk.

może mieć rację, metaliczny stukot, nierówna praca silnika, to oznaki uszkodzonego/niedziałającego wtryskiwacza.

Aut sterowanych elektronicznie, nigdy nie odpala się mechanicznie, czyli na popych. Tym sposobem mogło się coś sypnąć z elektroniki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko dźwięki jakie ten samochód wydaje są niesamowite

Ze swojej strony dodam, że we wrześniu odpalałem megankę w której właśnie poszły opiłki do wtrysków.

Odgłosy pracy były jak w cytacie powyżej. Byłem przekonany, że rozrząd się przestawił i tłoki walą o zawory. Okazało się, że to tylko wtryski. Nigdy bym nie przypuszczał, że uszkodzone wtryskiwacze w dci mogą powodować taki łomot.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jaka jest różnica dla elektroniki, jeżeli silnik uruchomisz "mechanicznie" kręcąc go od pychu, a "elektrycznie" kręcąc koło zamachowe rozrusznikiem?

hmmm, odpalając od pychu w ECU robią się błędy, ale moja wina, bo nie doczytałem, że całkiem zgubił prąd, myślałem że na desce zaczęło sypać błędami i nie mógł uruchomić silnika dopóki nie zresetował klemami. Także cofam to co pisałem wcześniej.

 

Ale teraz inna myśl mi wpadła co do tego palenia od pychu. Czy czasem nie przestawił się dość konkretnie rozrząd od tego szarpnięcia na holu, co mogłoby wyjaśniać nowe problemy z paleniem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chcę krakac ale to moga być wtryski. Przerabiałem to w zeszłym miesiącu, najpierw auto zaczeło drgać i palił się check , postanowilem dojechać do warsztatu nie udało się auto padło przy próbie uruchomienia wszytkie objawy jakie wymieniłeś choinka z swiateł rozładowane aku itd. Wymiana wtrysów i pompy , auto jeździ.

Edytowane przez Obiboc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm, odpalając od pychu w ECU robią się błędy, ale moja wina, bo nie doczytałem, że całkiem zgubił prąd, myślałem że na desce zaczęło sypać błędami i nie mógł uruchomić silnika dopóki nie zresetował klemami. Także cofam to co pisałem wcześniej.

 

Ale teraz inna myśl mi wpadła co do tego palenia od pychu. Czy czasem nie przestawił się dość konkretnie rozrząd od tego szarpnięcia na holu, co mogłoby wyjaśniać nowe problemy z paleniem ?

dlaczego od palenia na pych robia się bledy ? tzn jak ci auto w trasie zgasnie podczas jazdy , i odpalisz w trakcie toczenia się ze sprzegla i biegu to tez będą się robic bledy same z siebie ?

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki Aston76

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ze swojej strony dodam, że we wrześniu odpalałem megankę w której właśnie poszły opiłki do wtrysków.

Odgłosy pracy były jak w cytacie powyżej. Byłem przekonany, że rozrząd się przestawił i tłoki walą o zawory. Okazało się, że to tylko wtryski. Nigdy bym nie przypuszczał, że uszkodzone wtryskiwacze w dci mogą powodować taki łomot.

w moim przypadku oprucz oprócz łomotu, jeszcze "kwiczy" (dosłownie.. jak przy tarciu metalu o metal) przy odpalaniu i przy gaszeniu, albo kiedy nierówno chodzi - podobny dźwiek jak przy zatarciu.

hmmm, odpalając od pychu w ECU robią się błędy, ale moja wina, bo nie doczytałem, że całkiem zgubił prąd, myślałem że na desce zaczęło sypać błędami i nie mógł uruchomić silnika dopóki nie zresetował klemami. Także cofam to co pisałem wcześniej.

 

Ale teraz inna myśl mi wpadła co do tego palenia od pychu. Czy czasem nie przestawił się dość konkretnie rozrząd od tego szarpnięcia na holu, co mogłoby wyjaśniać nowe problemy z paleniem ?

Raczej nie, kiedy odpalałem miałem auto na luzie. Ponieważ już ruszaliśmy lekko przydusiłem tylko hamulec o próbowałem odpalic jak na postoju, nie było odpalania na popych co za tym idzie nie było szarpania silnika.

 

Dodano: 02 sty 2014 - 15:06

Nie chcę krakac ale to moga być wtryski. Przerabiałem to w zeszłym miesiącu, najpierw auto zaczeło drgać i palił się check , postanowilem dojechać do warsztatu nie udało się auto padło przy próbie uruchomienia wszytkie objawy jakie wymieniłeś choinka z swiateł rozładowane aku itd. Wymiana wtrysów i pompy , auto jeździ.

No rzeczywiście podobnie jak u mnie, tylko dochodzi jeszcze to bardzo głośne stukanie, i w momentach kiedy chodzi nie równo odgłosy jak przy zacieraniu.

Kolego Obiboc napisz proszę coś więcej o tej choince, na desce. Czy gasło wszystko jak u mnie, czy tylko awarie, ostrzeżenia ci wyświetliło. Jak pisałem u mnie wygląda to tak jak by coś pobierało prąd i jest za mało na zakręcenie rozrusznika (tylko stuka jak przy słabej baterii), albo w momencie odpalania wszystko gaśnie – czarno, nawet tej czerwonej kontroli immobolaizera nie ma i po chwili wraca.

.

 

Dodano: 02 sty 2014 - 15:16

Generalnie nic na razie zrobić nie mogę, dowiedziałem się, że warsztat zamknięty do poniedziałku.

Rozmawiałem z mechanikiem przez Tel i jak pisałem wcześniej, da się odpalić tylko na dwóch boosterach i super baterii, chodzi nie równo, łomocze i wyświetla „Ijection faults”.

Cos z wtryskami jest na pewno, w przyszłym tygodniu będzie pewnie podmiana wtrysków i zobaczymy co dalej.

Dziękuję wszystkim za rady i proszę piszcie, każda rada może być kluczowa.

Edytowane przez damiar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

da się odpalić tylko na dwóch boosterach i super baterii, chodzi nie równo, łomocze i wyświetla „Ijection faults”.
ja to się dziwię, że go tak jeszcze odpalasz. za chwilę będziesz szukał silnika na wymianę. IMHO jak taką elektrownią atomową gonisz rozrusznik to główną przyczyną nie będzie wtryskiwacz - nawet jakby obycztery nie paliły, to rozrusznik spokojnie silnikiem zakręci!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no, mi tez nie podoba się taki sposób odpalanie, niestety mechanik „wie co robi”…

Daję mu samochody od lat do naprawy, serwisu itd, ma swoje wady, ale dał mi się poznać jako dobry fachowiec, choć przyznaję że nie zawsze zgadzam się z tym co i jak robi.

Tak jak i teraz.

 

Dodano: 02 sty 2014 - 17:27

A może to pompa się przytarła i stawia duży opór?

To pytanie zadałem pierwszego dnia mechanikowi powiedział, że to się nie zdarza, a przynajmniej nigdy sie nie spotkał z zatarciem pompy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja to się dziwię, że go tak jeszcze odpalasz. za chwilę będziesz szukał silnika na wymianę. IMHO jak taką elektrownią atomową gonisz rozrusznik to główną przyczyną nie będzie wtryskiwacz - nawet jakby obycztery nie paliły, to rozrusznik spokojnie silnikiem zakręci!

 

jak wyżej, rozrusznik zawsze będzie kręcił silnikiem bez żadnych oporów i radziłbym też mechanikowi przestać bawić się w bezsensowne reanimowanie silnika, byle tylko odpalił. Sprawdzić rozrząd, skasować błędy na początek, a nie cuda na kiju z boosterami.

Edytowane przez sKarlosMegane
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!